Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Feri

#1290
In ideea ca traficul preponderent va fi pe axa est vest intre Brasov - Sibiu, oare un traseu mai la nord de DN1 spre capatul din Sibiu si traversand Hartibaciul ar fi fos mai oportun?
Cam asa ceva adica:



Ar fi podul peste Olt dar cred ca ar fi mers evitand barajului de acumulare de la Avrig chiar in capat.

(scuze daca s-a mai dezbatut/a mai fost studiata varianta de traseu)


Feri

Da, mersi @paullie. My mistake, era usor de gasit cand chiar la inceputul threadlui asta pe a doua pagina e o harta asemanatoare vad. A fost varianta initiala din vremea lui Sova se pare.


Geri


Pe pagina CNAIR:  http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/Autostrazi%20in%20pregatire%20faza%20proiectare%20sf%20pt.pdf

La Nr Crt 4 gasim:

4AUTOSTRADA SIBIU - BRASOV AUTOSTRAZI IN PREGATIRE FAZA PROIECTARE (SF, PT)AUTOSTRADAFAGARAS - BRASOVLOT 233.770+00033+770

pe ultima coloana ( Observatii ) se afla:

IN ANALIZA STRATEGIA DE CONTRACTARE A ACESTUI OBIECTIV, URMAND A FI LUATA O DECIZIE LA NIVEL DE MANAGEMENT AL CNAIR SA PANA IN DATA DE 31.08.2020


Stiti de vreun comunicat asupra vreunei decizii luata in urma acestei ,,analize strategice" ?

JohannDB

....Ce analize ??  Ce comunicate; când nu-s în stare să scoată niște restricții din "tabelul național" al restricțiilor la mai bine de 1-2-3 ani de la terminarea unor lucrări amărâte... Și te plimbi prin țară pe banii unor beneficiari, ce plătesc pe bune, cu ocoluri inepte și păguboase....!!
   De ce și azi, te trimit  pe Craiova-Calafat cu peste 3,50 m lățime pe DN 56 de la Giubega pe DJ561D la Băilești - Rast -DN55A la Poiana Mare - Calafat (podul de la Galicea mare e terminat de doi ani...) și drumul "scurt" DN56A de al Șimian - Maglavit (DN56A int. DN56) este închis și acum pentru un pod reparat de tot doi ani....

pasadia

#1296
Pe Fagaras - Brasov se chinuie de mult timp sa treaca o decizie prin bratele politicului (pentru a scapade vreo responsabilitate jurdica reala sau presupusa) si vad ca nu reusesc.

Neaga prin primavara lui 2019 ziceau ca negociaza cu cei care au facut SF-ul pentru a obtine documentatia facuta de ei - insa de fapt exista un dosar in instanta care vad ca nu se solutioneaza prea curand (si probabil ca oricum nu se va solutiona in favoarea CNAIR)
Mariana Ionita si Bode prin mai 2020, promiteau ca vor trece prin sedinta de Guvern un "memorandum" care sa deblocheze situatia ci tot nu s-a intamplat nimic. Si de fiecare data ei singuri au comunicat niste termene foarte stranse (gen 2-3 luni) si de fiecare data nu au reusit sa le respecte.

N-am pretentia ca inteleg ce se intampla, doar sunt convins ca la mijloc sunt cateva greseli grave si fiecare directoras CNAIR incearca sa le acopere cum poate.

mirceaeliade

Felicitari Ionut si API!  Daca eveti ocazia, intrebati de Fagaras - Brasov.  Cred ca e singurul proiect major care e complet in ceata.  Sa zica macar daca e pe masa lor de lucru.

naivu

SF-ul Fagaras-Brasov stiu ca e blocat in instanta, nu cred ca CNAIR face ceva pana se decide instanta.

pasadia

In viziunea CNAIR, de vina pentru Brașov - Făgăraș e Curtea de Conturi și un articol din legislație (art. V din OUG 26/2012). Adică ei ar face treabă dar trebuie să "reducă cheltuielile publice" și că atare nu își permit să reînceapă documentația pentru SF pe tronsonul asta cat timp au un contract care a mers prost.

Și prin urmare cum fuga de răspundere e cea mai importanta, s-au gândit ei că scapă dacă trec prin HG un Memorandum care ne tot e promis de câteva luni de zile deja. Dar uite că nici documentul ăsta nu se naște așa ușor.

Sursa: facebook-ul unui candidat PNL incapabil să realizeze că propriul lui partid e impotent și nu găsește soluții. Nu de alta, dar cu reprezentanții lor locali am vorbit eu de vreo câteva ori spunandu-le să facă că la Oradea (adică un ADI local care să preia sarcina de a face SF, evitând astfel Curtea de Conturi și acele reglementări invocate de CNAIR). Dar hai, asta ar însemna să lucreze ei, și când ești la fel de leneș precum cei din Dinicu Golescu, e mai simplu sa plasezi răspunderea până la Sfântu' Așteaptă.

pasadia

Totuși Brașov - Fagaras face parte (oficial) și din A3. Adică putea fi lăsată postarea acolo, chit că nu era vizibilă azi cu tot circul inaugurării. ;)

Geri



Citez pe pasadia :
QuoteIn viziunea CNAIR, de vina pentru Brașov - Făgăraș e Curtea de Conturi și un articol din legislație (art. V din OUG 26/2012). Adică ei ar face treabă dar trebuie să "reducă cheltuielile publice" și că atare nu își permit să reînceapă documentația pentru SF pe tronsonul asta cat timp au un contract care a mers prost.

Exista un ,, blocaj ", ce-o fi acolo poate stiu cei implicati...
Totusi, din cadrul CNAIR, Curtea de Conturi si Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor sa lucreze persoane desemnate cu NUME si Prenume ( in oricare ordine Prenume NUME) / compartiment si sa deblocheze situatia.

Asteptam un termen pentru deblocare facut public ( atat termenul cat si solutia ).


Vad ca in acest in document emis de CNAIR, NU sunt date termene clare si compartiment responsabil si persoana responsabila:


1.


,, se actualizeaza "
1.1. Documentatia nu se actualizeaza singura, exista desmnat un compartiment responsabil ( cate persoane in acel compartiment ) si persoana responsabila; care este acesta / sunt acestea pentru ca doar nu se ocupa tot CNAIR-ul de aceasta actualizare... ~7000 de oameni ( daca am prins eu bine numarul, daca nu, va rog sa ma corectati ), daca verifica fiecare cate pagina  si ajung sa le verifice incrucisat si tot nu au ce sa faca toti la documentul asta 2 zile.
1.2. Care este termenul pentru definitivarea aceastei actualizari ?


2.


2.1  ,, proiect de Memorandum a fost inaintat "
2.1.1. La ce data a fost inaintat catre Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor?
2.1.2. Care este numarul de inregistrare la Minister? Pentru a se putea urmari documentul.

2.2. Care este termenul pentru parcurgere a circuitului, in cadrul Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor?


Fuga de raspundere o vedem prin : se actualizeaza, a fost inaintat, mai face referire la o reducere de cheltuieli bazata pe xyz lege ( ca sa nu mai punem atatea intrebari ... ca oricum nu o sa fie bani )
In acelasi timp pe alte parti se inainteaza ca sunt bani si se vrea sa se faca autostrazi. O mica contradictie.

TibiV

Quote from: Geri on September 24, 2020, 03:07:29 PM
.... sa lucreze persoane desemnate cu NUME si Prenume ( in oricare ordine Prenume NUME) / compartiment si sa deblocheze situatia.

:lol: >:( :lol: :D

Esti nou pe forum, nu-i asa?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Geri


Da, mult prea nou, am semnalizat puternic de tot prin ce am postat  :D

Vreun update pe tema sectorului asta ? Multumesc

horatiu.cosma

La APM Sibiu am găsit pe site un draft al deciziei de încadrare aici care spune că se va merge pe procedura lungă de mediu. Deci poate dura oricât între un an și 3 ani (Ogra-Borș) procedura de mediu, după care putem spune că studiul de fezabilitate e gata. La APM Brașov pe site apare doar memoriul de prezentare al proiectului, nu am găsit vreo decizie de încadrare, dar probabil e similară ca la Sibiu.