Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Bogdan_Cluj

Dan, vezi ca linkul pus de tine este doar cu amendamente RESPINSE. Cel putin cel pe transporturi, zice clar in titlu:
"AMENDAMENTE RESPINSE
asupra proiectului Legii bugetului de stat pe anul 2018
ORDONATOR: 3/24 Ministerul Transporturilor
Admise de Comisia pentru transporturi şi infrastructură din cadrul Camerei Deputaţilor şi Comisia pentru
transporturi şi energie din cadrul Senatului"

http://www.cdep.ro/proiecte/2017/500/60/7/Anexe/AnexeRaportBS/Anexa%205/Anexa%20nr.3-24%20MTransp.pdf

De aici ai copiat? Vezi ultima coloana din tabel, toate sunt cu "Se propune respingerea amendamentului..."

Bogdan_Cluj

^ Uite aici, admendamente ADMISE (sunt la gramada)  ---> Anexa 1
Eu gasesc doar numarul 33 si 34 (prima coloana) care e pentru Transporturi.

33:
În anexa 3/24/29 se propune introducerea
obiectivului nou de investiții "Modernizare DN 28
B Târgu Frumos – Botoșani, km 0+000-km
76+758", județele Iași și Botoșani cu credite de
angajament în sumă de 240.000 mii lei și
credite bugetare în sumă de 100 mii lei în anul
2018 la capitolul 84.01"Transporturi", titlul 55
"Alte transferuri" alineatul 55.01.12 " Investiții ale
agenților economici cu capital de stat".
Creditele bugetare se asigură prin diminuarea
corespunzătoare a fișei cod 349 din anexa
3/24/29.

#34:
În anexa nr. 3/25/02 "Bugetul pe capitole,
subcapitole, paragrafe, titluri de cheltuieli,
articole și alineate pe anii 2016-2021 (sume
alocate din bugetul de stat)", la cap. 65.01
"Învățământ" se majorează creditele de
angajament și creditele bugetare cu suma de
38.000 mii lei la titlul 51 "Transferuri între unități
ale administrației publice", articolul 51.01
"Transferuri curente", alineatul 51.01.02
"Finanțarea de bază a învățământului superior",
prin diminuarea cu aceeași sumă a creditelor de
angajament și creditelor bugetare aferente
titlului 10 "Cheltuieli de personal", articolul 10.01
"Cheltuieli salariale în bani", alineatul 10.01.01
"Salarii de bază".

http://www.cdep.ro/proiecte/2017/500/60/7/Anexe/AnexeRaportBS/


Dan027

#393
http://www.bizbrasov.ro/2017/12/21/cnair-anul-viitor-va-fi-proiectata-autostrada-brasov-bacau/

QuoteAnul viitor vor fi lansate procedurile de achiziţie publică pentru proiectarea şi execuţia unor obiective aşteptate de mult timp pentru Moldova şi pentru conexiunile acesteia cu celelalte provincii istorice.

Este vorba despre primii paşi concreţi pentru pregătirea fazelor premergătoare demarării construcţiei autostrăzilor  Iaşi – Târgu Mureş, Iaşi – Ungheni şi Bacău – Braşov, drumul de mare viteză Paşcani – Siret şi a legăturii Paşcani-Bacău, pe coridorul 9 Pan-European. Tot în anul 2018 urmează să înceapă construcţia Variantei de Ocolire Bacău, după parcurgerea celor 6 luni destinate proiectării.

dumbravaandrei

Brasoave, brasoave, brasoave....
Din moment ce nu stii inca traseul acestei autostrazi, cum naiba poti sa ii faci si proiectare...

"whatever"... Numa biz brasov putea sa publice asa ceva

Dan027

#395
Trecând peste tâmpeniile spuse în articol, ar fi o idee buna sa începem sa pregătim proiectele viitoare în acest an, ținând cont de faptul ca în bugetul pentru infrastructura pe anul viitor e seceta mare, iar pregătirea propriu-zisă a proiectelor nu necesita sume prea mari.

Sper sa liciteze SF-ul pt Brașov - Bacău în 2018

SILVIUFG

Stai ca se pare ca nu vor sa dea bani nici pentru contractul actual pt SF Sibiu-Fagaras. Daca Sibiu-Fagaras pare departe , Brasov-Bacau e..... Sa nu mai vorbim de Brasov-Fagaras care devine piesa lipsa din puzzle-ul viselor.

GDPR

Punem un pariu? Dupa ce se va face Sibiu-Boita, o sa zica ca e prea complicat sa continue pe VO si o sa continue in schimb spre Fagaras cu A13.

Dan027

Cred ca s-au mai facut cateva plati acum la sfarsit de an pt sf-ul A13 Fagaras-Sibiu, trebuie sa ne interesam.

Dan027

Nu mai stie nimeni nimic de A13?  :(

Ionut

Am incercat eu sa aflu niste detalii, fara prea mare succes. Pot sa va spun ca NU se lucreaza la studiul geo. :D Mai sap. Poate o sa vina si vesti bune intr-un final...


alecu26

Quote from: adrian rosca on December 28, 2017, 09:47:17 PM
Punem un pariu? Dupa ce se va face Sibiu-Boita, o sa zica ca e prea complicat sa continue pe VO si o sa continue in schimb spre Fagaras cu A13.

Si eu sunt de aceasi parere. Si de la Brasov neaparat la Bacau. Deja apar multe declaratii in aceste directii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Hercule

Eu as plusa cu o idee ce mi-a trecut prin cap cand a aparut ideea cu BV-BC dar n-am zis nimic ca parea a simptom de "scenarita". Daca cumva se va face BV-BC (si BV-SB) logic ar fi sa se continue cu A3 spre Ploiesti pe Valea Prahovei. Vom avea astfel gata sau in lucru cele doua treceri ale muntilor cum s-a incercat sa se impuna mai demult pentru ca Moldova sa ajunga la Bucuresti prin Brasov. In consecinta A7 nu va mai fi necesara iar A3 s-ar putea taxa. :(

Sper sa ma insel dar mi s-a parut suspecta vehementa cu care a aparut recent ideea BV-BC in detrimentul A8.
Deșteaptă-te române!

pasadia

#404
Nu va inteleg - la ce vehementa va referiti? A fost o declaratie care a spus ca BV-BC ar costa mai putin decat Iasi  - Targu Mures, o declaratie care oricum e simplu de demontat prin faptul ca compara distante diferite, prin faptul ca oricum nu adauga BV-SB la costul variantei A13, prin faptul ca nu se bazeaza pe un SF serios... Pe bune, chiar atat e suficient sa va a[ucati de conspiratita?

No, atunci luati asta, caci se pare ca trebuie tot eu sa va ofer munitie si contra A13, asa cum este vehiculat in prezent. Mai exact in prezent A13 este vehiculat pe traseul DN11, pe valea Oituzului. Vale care este traversata totodata, in intreaga ei lungime, de o magistrala destul de importanta de gaz. In mod ciudat, nu exista imagini Street View, dar conducta este vizibila si din satelit.

- iat-o undeva langa Oituzul maghiar.
- undeva mai la nord
- in apropierea podului refacut, mai spre Poiana Sarata
- prin localitatea Poiana Sarata si mai la nord de ea
- prin Harja
- aproape de Ferastrau Oituz

Practic vorbim de circa 25 de kilometri in care probabilul traseu inchipuit de unii pentru A13 ar urma sa se suprapuna peste aceasta conducta (apropo, in fapt sunt 2 tevi, de departe privite destul de mari amandoua (nu stiu, DN200, DN250 sau ceva de genul). Da, daca cineva mi-ar zice ca e de importanta nationala ca aceasta conducta sa fie relocata / inlocuita, atunci as intelege sa promovez A13 ca solutie prin care UE ne-ar plati partial aceste lucrari. Dar altfel imi permit sa spun ca prezenta acelei magistrale va adauga costuri semnificative pentru ipotetica autostrada (n-am idee cat de mari, asta ar trebui sa fie treaba unui viitor SF).

Si daca tot pomenesc de viitor SF, mi-as dori tare mult daca s-ar studia o solutie pe o axa vest-est intre Bretcu (Covasna) - valea Oitzului (Oituzul maghiar) - loc. Scutaru (valea Casinului) cu iesire la SE de Onesti si apoi undeva spre Adjud. Practic e cea mai scurta traversare a Orientalilor, sub 25 de km de tronson montan (tunel-viaduct-tunel). Cam asa: