Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hercule

Organizare de santier serioasa, inclusiv dormitoare. Sper sa se tina de treaba.

Va las si o poza din filmare cu varfurile peste 2500 m marcate.

Powered by API/PUM imgur uploader
Deșteaptă-te române!

marius.firtonea

Makyol lucra, astazi, la drumurile tehnologice aproape de Boita.
Scuzati calitatea pozelor sunt de ft departe si nu ma asteptam sa-i gasesc pe teren.






Powered by API/PUM imgur uploader

Cipi

#2927
Un scurt video de la DRDP Brasov:

https://www.facebook.com/drdpbv/videos/2296611340690724?locale=ro_RO

Lucrari la drumurile tehnologice si ceva imagini din "intimitatea" organizarii de santier.

pista_bacsi

Jo napot!

Am pus cateva intrebari saptamana trecuta celor de la CNAIR referitor la sectorul Brasov-Fagaras (plus ciotul Codlea-Cristian). Am fost placut surprins ca au raspuns in 5 zile lucratoare. Pana pe 19 nu cred eu ca e gata SF-ul, dar no pana nu e 19 nu o sa imi zica urmatoarea data termen.

O zi faina!





Powered by API/PUM imgur uploader




reed

:lol: Imi place cum verifica in video-ul de la CNAIR nenea ala liantul hidraulic. "-E bun" , reporter "-cum stii ca e bun?" " se leaga , e umed"

SILVIUFG

Am si eu o filmare cu realizarea drumurilor tehnologice din loturile 3 si 4 mai precis intre Dragus si Ileni.


voicul

Totusi poate si CNAIR sa faca o filmare cu cap

DRDP Brașov - primele utilaje au început să lucreze pe culoarul autostrăzii A13 – #Sibiu – #Făgăraș.


raul.olaru

n-am mai vazut pana acum utilajul acela alb folosit la drumuri tehnologice  :)

mirceaeliade

Desi e tehnic A3, pt ca e adiacent la A13 intreb aici: pentru amatori/necunoscatori ai jargonului, ce necesita "realizarea si avizarea PAC si PTE" pt sectorul Cristian-Codlea?  Nu s-a predat tot ce e necesar o data ce a fost avizat prin HG?  Mai trebuie Consitrans sa faca ceva sau e doar de muncit la CNAIR?

pista_bacsi

Româna nu este limba mea paternă, așa că mă depășește acel aliniament de cuvinte :)

Din ce inteleg pare ca PT-ul lipseste si/sau nu a fost avizat. Asa ca nu exista PAC si pana nu va exista AC nu va exista licitatie.

Pe 20 noiembrie o să îi mai deranjez, poate o să ne explice ce vor să spună. Dacă aveți întrebări pe care ați vrea să le includ despre A13 ( + ciotul A3 Codlea), lăsați-le pe forum până atunci.

prom

Salut, Intreaba te rog daca se vrea o corelare intreb proiectul cu centura Ghimbav si descarcarea A3 in DN1 de la Codlea, ms mult!

pasadia

Nu mi-as face speranțe. Ai văzut cum arată în propunerea de PUG discutată public în ultimele săptămâni:



Practic centura Ghimbav se va termina in DN1 la vreo câteva sute de metri mai la est fata de locul în care probabil CNAIR va construi un nod între DN1 și A3. Pentru că proiectanții sunt prosti și nu se pot gândi că DN1 trebuie reconsiderat și retrogradat în zona respectivă din postura de axa principala. A3-ul nu ar trebui să aibă conexiune la DN1 ci la centura Ghimbav, centura care va continua centura Brașov și care ar trebui desenata până la nord de Codlea.

Iar nodul A13 de la Bod ar trebui să aibă conexiune spre nordul Brașovului in zona Tractorul, printre unitatea de jandarmi și CF300. Servind astfel că centura pentru Sânpetru și ruta de decongestionare pentru nordul municipiului. A lega acel nod de aeroport este inutil, aeroportul îl legi de autostrăzi prin intermediul centurii Ghimbav.

Dar eu mi-am pierdut orice speranță deja, cred că proiectanții de drumuri sunt printre cei mai slabi absolvenți de studii superioare de la noi.

draguv

Anunț pe pagina Primăriei Bod din jud. Brașov:
𝐂𝐍𝐀𝐈𝐑 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐒𝐂 𝐂𝐎𝐍𝐒𝐈𝐓𝐑𝐀𝐍𝐒 începe elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiectul Tehnic de Execuție pentru ,,𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐁𝐑𝐀𝐒𝐎𝐕-𝐁𝐀𝐂𝐀𝐔", ce va trece și prin Bod.





Powered by API/PUM imgur uploader

Geri

^^ Proiectantii executa ce s-a cerut in caietul de sarcini de la licitatie si ce e in studiul facut ( sau nefacut si doar avansat ca exista ). Eu vad o fragmentare, pentru fiecare bucata de drum. Fiecare drum e cu treaba lui ( poate nici macar ) cum e trefla necastigatoare de la intersectia atuostrazilor. Trefla care doar e pusa acolo pentru ca autostrada sa se poata folisi pe post de ocolitoare pentru Codlea. Ocolitoarea Codlei este scoasa de la naftalina la alegeri.

Nu pare sa fie o viziune larga in care sa fie toate aceste drumuri la care face referire pasadia si ce mai este in jurul lor pe aceasta captura.
Ideea pare a fi: se fac multe contracte, ne legate intre ele pentru a fi mai mari investitiile. Nu sa fie si facute cu cap. Doar facute si dupa se intalnesc situatii care costa alti bani. Situatii care puteau fi rezolvate cu costuri mai mici pentru platitorii de taxe.
Proiectantii par ca fac ce dicteaza politicul prin caietele de sarcini, ca sa mai prinda si alte contracte.

Si.. "daca nu va convine... plecati din Brasov", ca sa citez un clasic de pe o functie.

cfdp

pamantul stabilizat cu var, ciment sau alti aditivi se foloseste cu succes la fundatia drumului. poate inlocui (balastul care a inceput sa fie deficitar. In plus lucreaza mai bine si la fenomenul de inghet dezghet.
De exemplu nu se accepta balastierele pe cursurile de apa. Balastul se estrage uscat in afara acestora.