Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

ncb

Autostrada A13 Boita-Fagaras! Organizare santier Turnu Rosu! Imagini de colectie!


Crisuper 1

adrian sibiu

#2941
Salutare tuturor!
Azi imagini de pe lotul 1,2 Si 3 al autostrăzii Sibiu Făgăraș!
Enjoy !


Feri

Continuă protestele proprietarilor de terenuri:

QuoteLocuitorii din localitatea Podu Oltului, comuna Hărman, nu sunt de acord cu traseul Autostrăzii A13 Brașov-Bacău. ,,Pe aici nu se trece"
BizBrasov

SILVIUFG

Va salut!! Revin cu o filmare de pe lotul 4 (Sambata de Jos-Fagaras). Turcii lucreaza in continuare la organizarea de santier de la Ileni, dar si la decopertarile pentru drumurile tehnologice.


age008

Afectează cu ceva desfășurarea lucrărilor contestația turcilor de la Proyapi? (link)
Sau se judecă contestația și se lucrează în același timp?

danutzu_1069

Este vorba de supervizare, și nu afectează mersul lucrărilor...
Doar când sunt faze determinate și este necesara prezenta Inginerului.

hefaistos

#2946
Eu as spune ca nici atunci, pentru ca pana la semnarea unui contract de supervizare raspunderea Inginerului (eu prefer denumirea de dirigenție de santier) rămâne la DRDP.
Deci are cine sa semneze.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

Nu ar cam trebuii sa înceapă lucrările pe lot 3? Ceva zvonuri despre CTE, AC?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AdrianRO

a pai e gata atunci..s-au strans 10 oameni sa protesteze autostrada care deserveste o tara intreaga si o alianta militara de nivel euro-atlantic..eu zic sa o oprim si sa intrebam pe nea caisa pe unde isi doreste sa treaca ca sa fie bine.

cfdp

#2949
"Nea Caisa" are dreptate. Nu stiu acolo cum este dar am inteles ca exista si varianta extravilan.
Eu stiu in zona Alba Iulia -Sebes. In primul rand Sebesul s-a ocolit prin vest si est de cel putin trei ori din 1990 pina la finalizare traseu, cu toate speculatiile imobiliare de rigoare.
In Alba Iulia intre Oarda si Partos s-a abandonat traseul propus in PUG--- 'ramas liber cu interdictie de construire si s-a translatat spre sud in varianta finala intrand intre case " scandalul cu proprietara ce a dat in judecata CNAIR.  Acum brusc culoarul initial "virgin" a devenit liber de sarcini?!!!!
Sa nu uitam cocoasa Focsani si altele....
Deci daca oameni au cerut ca in analiza multicriteriala sa fie si o varianta, din cele 4 necesare, care sa nu afecteze zona de locuinte, care este problema??
Deci nu stiu cine este caisa...
Este vorba de nivel SF cand trebuie cerut acceptul tuturor UAT-urilor ce le strabate traseul
Intradevar este de interes national dar sa tinem cont cat se poate si de  "dreptul la proprietate".

AdrianRO

#2950
Aceste probleme se contesta in instanta in faza de adoptare HG-uri, nu odata ce incepe executia. ¨Nea caisa¨ oricata dreptate ar avea, trebuie sa invete cum functioneaza o democratie si ca si dreptul de proprietate sufera de anumite limitari, iar orice contestatii cu privire la aceste aspecte se discuta in instanta, nu protestand pe santier.

Pana la urma, serios vorbind, ce crezi ca se intampla? ca se anuleaza tot, de la achizitie la indicatori si o ia de la capat in conditiile in care nu ai contestat cand era cazul? Ce e drept nu mai platisem de mult niste despagubiri pe arbitraje ICSID  :) Asa ca...Nea caisa sa invete sa mearga la avocat si sa lase haiducia.

Edit: intelegerea mea a fost gresita in sensul ca se contesta traseul pe sibiu - fagaras. se poate sterge, argumentele nu sunt valabile pe baza situatiei reale fiind vorba de traseu brasov - bacau cand, cum a zis colegul, acum pot avea loc astfel de discutii.  :D

pasadia

Se contesta nu in instanta, ci in faza de SF. Adica exact in faza in care suntem acum. Nu e nici un santier, nici un HG dat, nici un indicator aprobat, nimic altceva decat faza de selectie a unui traseu. Si exact acum, dar ACUM, este cazul ca traseul sa fie discutat si cu comunitatile impactate. Asa ca sincer, inceteaza cu "nea caisa" caci nu esti cu nimic mai breaz.

DragosC

"dreptul de proprietate sufera de anumite limitari"

Articolul 44 (1) Dreptul de proprietate, precum si creantele asupra statului, sunt garantate. Continutul si limitele acestor drepturi sunt stabilite de lege. (2) Proprietatea privata este garantata si ocrotita în mod egal de lege, indiferent de titular. (Constitutia Romaniei).
Nu spera si nu ai teama

raulbogdan23

Unde a fost "Nea Caisa" cand s-au cerut observatii la AMC pentru alegerea de traseu sau cand s-a lucrat la acordul de mediu?

Daca a dormit toata vara ca si greierele si acuma s-a trezit ca pe el il doare, asta e asumati ca ai dormit cand trebuia.

Daca primarul nu a chemat proprietarii afectati sau populatia din comune la discutie atunci data viitoare cand mergi la vot stii pe cine sa nu pui stampila.

cfdp

#2954
Tocmai ca nu a dormit, ci a sesizat problema dar nu au fost luati in seama sau se spunea in filmare ca vechea conducere ar fi dat avizul??? Nu am inteles exact.
  Este faza SF. Oamenii reproseaza ca la multicriteriala unde se analizeaza tehnico economic si de impact mediu si social cel putin trei variante de traseu, toate variantele erau pe acelasi culoar, diferenta constind in  solutii tehnice ..., Se cerea sa se refaca AMC- luind in considerare si un traseu cu evitarea zonelor locuite. Acum se opuneau la firma ce face forajele pt SF. Ziceau ca nu au drept de intrare pe proprietate deoarece - inca nu s-a expropriat, si nu au acordul proprietarilor. Inca nu exista coritor de expropriere hotarat.
Oricum la faza SF trebuie luat aviz si de la UAT-urile care sunt tranzitate.
 Firma de proiectare care face SF prezinta si AMC-ul in cadrul aceluiasi contract ca faza preliminara de stabilire a traseului. Deci nu este mare lucru sa se reconsidere variantele.