News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

andreita

exista vreun beneficiu sa le termine pe toate deodata ? Si sa inceapa executia la toate deodata ? ceva sinergie de costuri ?

Ionut

Da, evident da. Vezi UMB pe A7. Nu musai să le termine, ci să le înceapă aproximativ în același timp.

marius.firtonea

Makyol par a fi pusi pe treaba.


alecu26

Sinergia e mai degraba din executarea in mica cascada a lucrarilor. Gen aduci o firma, cu 5 utilaje de forat si se muta de pe un lot pe altul pentru finalizare.
Presupunerea mea e ca in afara de Lotul 3 care va pornit si va continua sa speram ca din pusca, restul vor merge greu.
Makyol are de mobilizat resurse enorme.
La anul pe vremea asta va trebuii sa fie un fel de UMB...cu 4...5 statii de betoane lucrand in paralel, si vreo 20 de utilaje de piloti forati, grinzi de beton...de metal in fabricatie in 3...4 locuri si catev zeci de excavatoare (pentru extras material) si sute de camioane pentru transport.
Autostrada e toata in umplutura fara dealuri in zona din care sa extraga material.
Probleme majore sa genereze intarzieri din pacate pt ei nu prea sunt (arheologie, paduri...etc).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GIV

cata vreme alegerile vor trece iar finantarea nu e nici macar din pnrr, nu vad cum s-ar grabi makyol

mirceaeliade

Pai daca nu se grabesc, se vor trezi ca tolba PT e cam stoarsa rau de tot.  Daca incepe sa curga si spre DEx16, si spre A8 montan, si spre Mesesul de pe A3, s-ar putea trezi ca ei vor sa munceasca dar CNAIR nu prea are de unde sa ii plateasca.

tom_sawyer

Autostrada A13 Brașov – Bacău, primul proiect care va fi preluat de CNIR de la CNAIR

Proiectul A13 Brașov - Bacău va fi primul preluat de către Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a anunțat joi Gabriel Budescu, directorul general al companiei noi CNIR.

,,Autostrada A13 Brașov – Bacău. Din informațiile mele, urmează a fi semnat contractul în următoarele zile, săptămâni maxim de către CNAIR. Ei vor trebui să semneze contractul deoarece au fost autoritate contractantă. Însă, în același timp, conform prevederilor OUG 55 de înființare a CNIR și a CNAIR, garanțiile care au stat la baza contractului se subrogă CNIR. Va fi apoi încheiat un protocol în trei, între câștigător, noi și CNAIR și vom prelua acest obiectiv încă din faza incipientă", a declarat Gabriel Budescu, directorul general al CNIR, într-un interviu pentru Gândul.ro.

economica.net

Cipi

QuotePrezentare 3D a autostrăzii Sibiu - Făgăraș, Tronson 3,  Arpașu de Jos (DN1) - Sâmbăta de Sus. Traseul are o lungime de 17,61 km și include construcția a 27 de structuri de artă, printre care și un pod de o complexitate tehnică ridicată în lungime de 820 m.
Acest tronson se află într-o fază avansată de proiectare iar construcția efectivă va începe în decursul acestui an


Voicu

Chiar reușită prezentarea, nimic de comentat.
Dar... hai să fim serioși și/sau realiști: copăcei între cele două sensuri de deplasare? Vegetație în noduri? Așa ceva nu vom vedea prea curând!

Mulți dintre noi (inclusiv eu) pledează de ani buni pentru plantări de copaci sau arbuști în interioarele altfel goale ale nodurilor și tot nu înțeleg ce e așa de complicat.

pasadia

Tot doua bretele lipsa la Victoria, tot jumatate de nod, util doar pentru a evacua orasul daca explodeaza combinatul. Caci no, inca doua bretele acolo ar fi foarte scumpe...

alecu26

E departe de a fi proiect BIM acel proiect. Chiar si de la nivelul de detaliu vazut in film sunt greseli cu carul. E o prezentare 3D si cam atat.
BIMA inseamna proiectare de detaliu in 3d, la toate nivelele de detaliu. Si folosirea ulterioara a ibformatiilor sau obtinerea de ce informatii vrei si ai nevoie din acel 3d.
In Norvegia au facut un intreg pod destul de complicat.
.fara nici un desen pe hartie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

#2801
Ce e cu podul ala de la 4:30?  E cumva un viitor lac/baraj?  Nu putea fi facut un pod mai ieftin pe piloni in loc de arcada asta din prezentare?

dumbravaandrei

E dig de protecție la viitură. Zona respectivă e zonă inundabilă când vin viiturile alea mari la 50/100 de ani.

alecu26

E vechea discutie cu podurile in arc inutile pe aceasta autostrada.
A avut cineva proiectul podului de la Cernavoda (peste canal spre oras) si a data copy paste multiple.
E o cretinatate fara margini podul in arc.in aceste conditii (scump de realozat, scump de intretinut, disuctii nesfarsite cu Apele Romane si Hidroelectrica privind accesul in albie pentru constructie).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ncb

Grindeanu pe Facebook

QuoteUn nou pas important pentru construcția Autostrăzii Brașov-Bacău (#A13)!

CNAIR a semnat astăzi contractul pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate necesar construcției celor 164 de km ai acestei autostrăzi care asigură legătura dintre Moldova și Transilvania.

Proiectantul român trebuie să finalizeze Studiul de Fezabilitate în termen de 24 de luni. Pentru acest contract are la dispoziție 81,20 milioane de lei (fără TVA), sumă asigurată prin Programul Transport (#PT).