News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

[CJ] Transportul public in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, January 21, 2013, 12:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Manodragon

https://www.monitorulcj.ro/actualitate/113428-se-schimba-programul-autobuzelor-de-noapte-nu-vor-mai-circula-pana-la-ora-200

Au observat că nu merge lumea tot timpul cu ele așa că le-au anulat între 1 și 2.

Tocmai sunt în Valencia și chiar azi am văzut că aici metroul are program de noapte doar vineri și sâmbătă, ceea ce are mai mult sens decât toată săptămâna. Cine merge la 02:00 marți cu busul?





Powered by API/PUM imgur uploader

gsimon

nu inteleg de ce l-au scos inainte sa vina studentii. daca cineva a facut o minima cercetare in privinta asta.

StefanCelMare

Se tot discuta acum vreun an despre o linie M27 pe Răzoare în Florești.
Pe mine mă miră că în lipsa unei decizii favorabile nu se discută despre stația 24B de la Vivo.
S-ar putea face două stații la Vivo, una capăt de linie în zona parcului de lângă CinemaCity (margine vestică Vivo), iar a doua cea actuală.
Nu cred că s-ar adăuga timpi mari la traseu, iar beneficiile aduse atât Vivo cât și localnicilor de pe Răzoare sunt nete.

csebi24

#933
Linia 44 s-a prelungit pana in Colonia Sopor si intoarce langa Mon Jardin Residence





Powered by API/PUM imgur uploader


nicolaem

ce aberatie.
ce treaba are strada asta neasfaltata cu cartierul opus, grigorescu.
grigorescu are nevoie de conexiune cu cartierul Zorilor, direta pe zona Platinia- Frunzisului.
Iar daca Soporul avea nevoie de bus, solutia era alta. poate o linie pana in centru doar

endre.kemenes

Sa clarificam un pic lucrurile.

Quote from: csebi24 on May 17, 2024, 10:57:58 AMLinia 44 s-a prelungit pana in Colonia Sopor si intoarce langa Bonjour Residence
Se numeste Mon Jardin Residence.

Quote from: nicolaem on May 17, 2024, 11:31:20 AMce aberatie.
ce treaba are strada asta neasfaltata cu cartierul opus, grigorescu.
grigorescu are nevoie de conexiune cu cartierul Zorilor, direta pe zona Platinia- Frunzisului.
Iar daca Soporul avea nevoie de bus, solutia era alta. poate o linie pana in centru doar
Linia nu e noua. Doar o statie a fost adaugata. Era linie de pe Str. Unirii pana in Grigorescu si acum trece si pe la str. Soporului cu o statie in fata la Grand Park Residence si intoarcere la Mon Jardin Residence (fara statie).

Iar pentru legatura Grigorescu-Zorilor, exista linia 43: https://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-linii/linii-urbane/linia-43.

nicolaem

stiu ca exista linia 44. si e utila. prelungirea e inutila.


Linia 43 nu deserveste relatia Grigorescu- Zorilor. scriptic, pentru un neutilizator ar putea parea asta, dar ea pleaca din capat de cartier deci nu colecteaza Grigorescu. merge acolo pt ca are garaj.
iar traseul e ocolotor prin Manastur. nimeni nu va ocolii pe acolo daca are treaba la sigma pt ca e absurd.
legatura ar trebui sa fie asta:



ba mai mult din 14 iulie nu as duce-o la capat grigorescu, ci pe taietura turcului. Orasul duce lipsa de conexiuni N-S. si se vede asta in traficul infernal in zona Taieturii turcului.
acolo degeaba faci pasaj, nu se schimba nimic. e important ca acei multi oameni care tranziteaza sa aiba alternativa CTP.

endre.kemenes

Quote from: nicolaem on May 17, 2024, 01:07:54 PMstiu ca exista linia 44. si e utila. prelungirea e inutila.
Sigur ca da. Doar un cartier intreg de vreo 12 blocuri (momentan) trebuie sa iasa pana in Unirii/Valeriu Bologa pentru prima statie de transport in comun. Ce inutil e oamenilor de pe acolo sa economiseasca 10-15 minute de mers pe jos, incredibil.

(Ca introducerea a venit fix inaintea alegerilor si e o solutie pe repede inainte, e alta poveste.)

nicolaem

nu m am facut inteles. e bine si trebuie transport public pe acea strada. zic doar ca solutia aleasa cu 44-le e nefericita.

GML

Nu imi place politica, dar suntem in campanie.
Miraculos, anul asta si linia 18 a fost prelungita/modificate, si acuma merge dus intors pe Romul Ladea, dupa nu stiu cate ani. OK, tot nu merge pana la PMV, sau macar pana la catedrala, dar e mai OK.
Si cei de pe Soporului au cerut o linie...ok, nu inteleg de ce au prelungit fix linia 44, dar acuma zona are legatura cu centru.

doodoo

@nicolaem 43 colecteaza excelent tot manasturul, e o linie excelenta pentru cartier. As putea zice ca preia lejer si jumatate de Grigorescu fara probleme. Daca 43 ar merge prin 14 iulie ar rata jumatate de Manastur, ar fi o eroare treaba asta.
E bine sa ramana asa cum e linia 43.
Ar fi buna o linie Manastur - Gheorgheni prin Zorilor. Asta ca o continuare a lui 43 eventual...

nicolaem

da, 43  e f buna si nu am zis ca ar trebui schimbata.
o alta ar fi necesara total noua, care sa lege tetarom - grigorescu- zorilor. daca to avem acum drum la platinia. e pacat sa ai acolo 4 benzi si sa nu treaca nici un bus....

doodoo

Bun ok. Dar tu crezi ca încape autobuz de la Platinia direct în Zorilor? Nici o șansă ‼️
iar sa meargă de la Platinia la dreapta sau stânga, e redundant, exista deja rute.

dragos76

Nu te supăra, dar citește mesajele pe care vrei să le combați. De două, trei ori, dacă din prima nu ai înteles.
Nicolaem nu a zis niciodată că vrea modificarea liniei 43 (a și explicat asta mai sus), nici că legătura pe la Platinia s-ar vrea continuată în sus pe Mărginașă.

csebi24

Cred ca o linie de genul ar ajuta destul de mult.





Powered by API/PUM imgur uploader

Ce avantaje vad eu:

1. Se leaga Grigorescu de Zorilor prin centru.
2. Aduci acces la Oncologie din centru
3. Aduci mai usor studentii din Zorilor in centru.
4. Linia se poate continua spre Buna-Ziua si sa fie o alternative a linie 21.
5. Linia poate incepe si din Tetarom si sa nu preia oameni din zona Bd. 1 Decembrie 1918 care de altfel are access destul de usor la statiile de pe Vlahuta.
6. Poti aduce o statie la Casa de Cultura/Primarie.

Ce impedimente vad eu:

1. Clinicilor, care oricum este o strada super aglomerata, dar aici putem folosi motilor.
2. Republicii ar trebui putin reconfigurata si scoase parcarile pentru a permite trecerea simultana a doua autobuze.


Cert e ca in Cluj mi se pare din ce in ce mai mare nevoie de linii pe axa N-S, axa E-V e deja super saturata si probabil (sper) dupa ce metroul va fi gata, sa fie si mai putina nevoie pe axa E-V de transport in comun la suprafata.