[CJ] Transportul public in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, January 21, 2013, 12:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefanCelMare

#945
Nu cred că vom vedea o astfel de rută curând, din nefericire.
Există o reticență de ne-înțeles la CTP referitor la cart. Zorilor.
Ideal ruta aceea ar face dreapta la capăt Republicii, ar lua-o pe Observatorului și ar coborî spre centru pe Pasteur - Babeș.
Și pe Pasteur ar trebui eliminate parcările la bordură, sau făcută sens unic.
Cu retur pe Pasteur nu ai nevoie de lărgire pe toată Republicii, ci doar porțiunea Oncologie - intersecție cu str. Borza.
O astfel de rută ar acoperi 2 campusuri universitare, 4 spitale mari (Oncologie - Recuperare - Infecțioase - Neuro), plus Grădina Botanică, Observatorul astronomic (puncte de atracție semnificative).
Dar primăria care solicită rutele de operat la fel ca și CTP preferă să dea sfaturi studenților să lase mașinile acasă.
În loc să le aducă transportul în comun cât mai aproape.
Se miră primăria că e trafic pe centru, dar nu vede "bârna" din ochiul propriu, adică lipsa transportului public într-o zonă cât Gherla, pe care o acoperă doar pe margini (Calea Turzii-Observatorului-Frunzișului-Moților-21 Decembrie).
Risc să zic că motivul ezitării este că ar da chix rutele de pe Calea Turzii.
Cred că în prima lună dacă pui rută de transport public pe Republicii, autobuzele vor fi supra-aglomerate, iar cele de pe Calea Turzii se vor goli sensibil.

nicolaem

reticenta lor nu e fata de zorilor sau grigorescu.
e generala si cauza e managementul prea invechit. domnul in cauza conduce CTP din '91. Are ideile lui fixe si greu i le scoti din cap.
2 linii de succes (44 si 45) le-au introdus cu forta dupa vreo 10 ani de la deschiderea iulius mall. Am prins perioada ca student cand nici 46 actual nu era.
el stie una si buna. trebuie conexiuni radiale din MV. si conexiuni spre Blv Muncii.
Eu astept de vreo 2 mandate sa se pensioneze. sper si acum sa fie ultimul avand 70 de ani...

Konter

"Mare veste, mare! Tișe (Alin Tișe, președintele CJ Cluj – n.red.) a semnat ieri autorizația de construire a "metroului" (...) Cum a fost asta posibil fără descărcare arheologică făcută, fără PUZ valabil, cu proiectarea în plop și chiar și fără studiile geo terminate? Pe baza unui biet Studiu de Fezabilitate? Simplu! Tișe a semnat autorizația "în regim de urgență" – procedură prevăzută în Ordinul 1943/2021 "în cazuri de avarii, accidente tehnice, calamităţi ori alte evenimente cu caracter excepţional". Ei, așa o să fie și toată lucrarea. O cacealma la nivel de calamitate (...) Lucrarea nu are nici măcar Proiectul Tehnic sau DTAC-ul făcut", scrie pe o pagină de socializare Szakats Istvan fondator al ONG Clujul Civic.

În petiția lansată, inițiatorii solicită verificarea autorizației. În urmă cu o săptămână, Adrian Câciu, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, s-a declarat îngrijorat privind întârzierile în execuția metroului de la Cluj, unde nu există selectat dirigintele de șantier și nu s-a delimitat zona lucrărilor. Metroul lui Boc ar avea întârzieri. El a zis că metroul de la Cluj este cel mai întârziat proiect din PNRR, unde nu avem nici contract de dirigenţie de şantier."
Sursa

Voicu

Are cineva un link sau un pdf cu o hartă rezonabilă și lizibilă a rețelei de transport din Cluj?

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

nicolaem

ai si pe site ul lor destul de ok.
si in aplicatia tranzy

https://ctpcj.ro/index.php/ro/

Voicu

Multumesc! Destinatarul e o persoana care nu a intrat încă în era digitală și își dorea ceva printer-friendly