[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alexbb

Quote from: BIGRED1984 on September 11, 2015, 10:21:23 AM
Daca stii cum se circula dimineata pe Petricani, pe 2 benzi bara la bara, gandeste-te ce se va intampla daca s-ar face banda verde de care zici tu, stanga peste un drum cu 2 benzi, cum ar fi pe tot Petricani-ul ?
Nu mi se pare fezabila ideea.

Ai folosi acea banda sa faci stanga doar cand prinzi bariera pusa. Practic si acum sunt foarte multi care daca vad ca e bariera pusa, intra pe FdG sau pe Pompeiu, si ies sub pasajul peste Barbu Vacarescu pe Gara Herastrau, si continua drumul pe la pasajul Pipera, ajungand la giratoriul de la Mol.
Acum ca ma uit mai bine, daca vii pe linia verde este foarte greu sa continui drumul spre Pipera. Practic acel viraj sa urci pe podul Pipera ar fi in loc. Nu stiu daca se poate amenaja.

BIGRED1984

Precum spuneam, nu e fezabila.
1) Daca vii pe linia verde, nu poti urca pe pod, ar fi varianta pe breteaua de langa pod dar trebuie sa treci CF, n-ai castigat nimic ca tot stai la tren.
2) Nu poti sa faci o sosea si sa fie nefolosita 90% din timp, ar fi o investitie inutila. Trebuie sa ajunga masini pe ea, iar in configuratia actuala nu ai cum sa aduci eficient masini acolo. Strici tot feng-shui-ul in zona.

dr4qul4

loc este. Am trecut pe acolo duminica. Bine doar pt <3,5 tone, dar este de ajuns.

In ceea ce priveste virajul la stanga... asa cum se face pe Pompeiu si pe FdG, asa se poate face si aici. Chiar mai in siguranta deoarece la trecerea CF se reduce considerabil viteza.

Poate dimineata nu e chiar usor sa faci stanga, deoarece vine coloana din fata, dar seara (cand este mai aglomerat pe sensul spre Pipera) se poate face stanga mai tot timpul.
In plus, parca ai prefera sa faci un mic ocol decat sa stai 15-30 minute la bariera! (nu exagerez, am patit-o pe pielea mea, intr-o duminica,  cand ce sa vezi? foarte multi intorceau spre Pipera)

Si nu toti merg in Pipera! Sunt destui care, din Colentina/Pantelimon, merg spre Aviatiei/Baneasa. Si care acum au 2 variante: ori intra prin FdG, ori trec CF si aglomereaza giratoriul din Pipera.


Sunt constient ca solutia mea nu ajuta nici pe sfert din cat ar face un pasaj peste CF, dar este cea mai ieftina solutie posibila. Si cea mai rapida. Cred ca ar lua maxim 6 luni!


Eu unul am inceput sa ma uit si dupa solutii rapide si low-cost. Alt loc din Bucuresti unde ar fi binevenita o bretea este la pasajul Marasesti (Goga- Mircea Voda)....bine, aici a mai fost bretea dar a arat-o proprietarul cu buldozerul! Deh...probleme cu exproprierile.


LE. 
1. Ba poti urca pe pod, cu masina mica, sau poti continua spre Aviatiei
2. Ar fi folosita de cei care vin din Aviatiei/Baneasa si vor sa ajunga in Colentina, ocolind astfel Teiul (Titeica sau Lacul Tei).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

BIGRED1984

Linia rosie are sens, n-am zis nimic de ea.

Stiu bariera aia, ca doar o trec in fiecare zi, deci o prind mai des decat crezi.
Linia verde nu are sens, nu e fezabila, nu ai cum urca pe pod 100%, e linie dubla continua si parapet de beton, poti mergi doar inainte spre Baneasa.
In plus, la CF, precum se discuta si in alt topic, e practic 1 banda mai lata, se ingusteaza. Nu sunt 2 ca pe Petricani; la fel in Ilfov e tot 1 banda, chiar daca se merge in tandem acolo.

Deci cu un viraj la stanga, cand nu se poate face pentru ca dai prioritate, blochezi soseaua intr-o zona in care oricum se ingusteaza.

Si sa nu imi spui ca or sa faca oamenii stanga doar cand e bariera; daca se poate, vor fi multi care chiar pe acolo vor vrea ei sa faca stanga. Cu efect de coloana in spate.

dr4qul4

stai putin...

Pe petricani trebuie latit putin, ca sa mai apara inca o banda, sa fie 3 spre Pipera.

Iar la actualul pasaj, pe laterale sa se amenajeze sensuri duble, si cei care vor sa mearga spre Pipera, sa vina pe actualul sens spre CF, si unde pasajul ajunge la nivel sa faca 180 de grade din scurt si sa urce pe pasaj (asa ceva a functionat la pasajul din Troian-Rm Valcea). chiar nu vad necesitatea de a avea 2 benzi pe sens de o parte si de cealalta a pasajului.



Sau, de ce nu, pe Sos Pipera se poate amenaja un scuar pentru intoarcere prin viraj la stanga, la fel cum avem pe Drumul Taberei si pe Iuliu Maniu inainte de intrarea pe A1!

Ar fi o legatura ce ar ajuta foarte mult traficul din Bucuresti (nu neaparat din Pipera!) in perspectiva finalizarii A3 si ar ajuta enorm Pipera pe durata construirii pasajului peste CF.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

 Hai sa ne lamurim. Pentru ce vrei acel drum? Sa ajungi in Barbu Vacarescu? Pai ai deja doua drumuri FdG si Pompeiu, de ce ai ocoli pe aici? Trebuie modernizate in primul rand FdG la 2x2, iar
Pompeiu+Gara Herastrau largite si eventual o legatura directa in BV semaforizata, un semi giratoriu ar fi mai bine. Cei ce stau la bariera in marea majoritate au treaba dincolo de bariera in Pipera si mai sunt  o parte dar nu prea mare cei ce s-au saturat sa stea la semaforul de la FdG cu BV, in momentul largiri situatia va sta altfel.

dr4qul4

nici FdG nici Dimitrie Pompeiu nu se continua cu pasaj peste Barbu Vacarescu si Calea Floreasca.

In plus, vorbim de strazi cu 1 banda pe sens, intortocheate si care vor fi extrem de scump de modernizat.

Can se va face pasaj la D-na Ghica, pe unde o vei lua (de la Petricani) sa ajungi la Arcul de triumf?

Vei face stanga pe FdG, dreapta pe Barbu Vacarescu, stanga pe Pipera si vei sta la semafor la Floreasca?

Sau daca pleci din Baneasa spre Pantelimon/Titan ? Momentan avem dopurile de la D-na Ghica si Delfinului, dar in curand va incepe sa curga si robinetul de pe A3.

Sunt cu totul de acord ca o solutie mai buna ar fi: 2X2 pe Fdg + pasaj peste B Vacarescu si pasaj peste Petricani si peste CF. Eventual si un tunel pe sub lacul Floreasca, care sa iasa direct la Aviatorilor.

Veniti cu o alta solutie mai buna care sa poata fi facuta, in mod realist, in urmatorii 3 ani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

Visam cu ochii deschiși... În următorii trei ani nu o să se facă nimic. Poate daca cad la pace o să vedem lărgită FdG si A3 terminată,  astfel cei ce vin de pe Fundeni, Cartier Colentina si merg inspre Băneasa nu o să mai ajungă in intersecția Doamna Ghica. Sunt multe de făcut in zonă.  Eu stau chiar in zona intersectiei, ce cred eu ca trebuie facut: pasaj subteran pe directia Doamna Ghica-Petricani, pasaj Cf la Voluntari și Pipera,  strada Doamna Ghica si Petricani lărgită la trei benzi. O artera nouă de la Europa paralelă cu Cf-ul, minim 2x3, cu noduri la Colentina, Andronache, A3, Petricani,  Pipera, si Barbu Vacaresu cu posibilitatea de extindere către Herăstrău și in partea opusa catre CB. Parcari subterane la P. Doamna Ghica,  Delfinul,  Cartier Colentina... Metrou Voluntari-Unirea-Rahova, Titan-Delfinului-Doamna Ghica-Tei-Baneasa. Daca am avea așa ceva pe această zona traficul arfi mult mai lejer si daca am avea si trenuri urbane. De pildă extindera cf Gara de Est cu sector subteran pana sub Kaufland si conexiune cu metrul Colentina, cf ce ar merge pe centura facad legatura cu periferiile+P&R...și așa mai departe.  Vise, cred ca nici copilul meu de 8 ani nu o să apuce așa ceva.

TibiV

Quote from: cezar-mario2012 on September 11, 2015, 06:29:01 PM
Vise, cred ca nici copilul meu de 8 ani nu o să apuce așa ceva.
Asa este, dar nepotii lui vor avea sanse bunicele... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

Quote
                  Arhiepiscopia Romano-Catolică  Bucureşti

Nr.355 /13.09.2015
                                     COMUNICAT DE PRESĂ

Oprescu a pierdut procesul prin care încerca să oprească demontarea Cathedral Plaza

    Curtea de Apel Ploiești a anulat hotărârea prin care fusese suspendată executarea deciziei de demontare a Cathedral Plaza. Desfiinţarea acesteia trebuie dusă la bun sfârşit.
     Curtea de Apel Ploiești a admis prin decizia nr. 508/11.09.2015 apelul Arhiepiscopiei Romano-Catolice prin care se solicita anularea sentinței civile nr. 351/15.04.2015 și, în rejudecare, a respins cererea de suspendare a executării silite privind desființarea Cathedral Plaza. Hotărârea este definitivă, nefiind supusă recursului.
    Prin sentința civilă nr. 351/15.04.2015 Tribunalul Dâmbovița suspendase temporar executarea hotărârii nr. 2520/2012 prin care aceeași instanță dispusese obligarea primarului general al capitalei, Sorin Oprescu, la emiterea deciziei de desființare a clădirii ilegale Cathedral Plaza și la luarea tuturor măsurilor pentru readucerea terenului la situația anterioară construirii. 
    Deși reprezentat de avocații care au susținut anterior firma Millenium Building Development SRL (deținătoarea construcției ilegale), Sorin Opescu a pierdut în procesul având ca obiect suspendarea executării hotărârii judecătorești prin care fusese dispusă desființarea Cathedral Plaza.
    Eforturile primarului, aflat în acest moment în spatele gratiilor sub acuzația de apartenență la un grup infracțional organizat și luare de mită, de a întârzia desființarea unei clădiri care a înghițit zona verde din preajma Catedralei Sf. Iosif, s-au lovit de un "NU" categoric al instanței de judecată.
   Deși primarul general Sorin Oprescu, încă în funcție, este obligat să emită decizie de desființare a molohului care afectează Catedrala Sf. Iosif, acesta cheltuie sume imense din bugetul primăriei Municipiului București pentru a comanda expertize inutile, care să îi justifice atitudinea de a nu demola o clădire ilegala, aducând un grav prejudiciu bucureștenilor și ordinii de drept, dar un mare câștig deținătorului clădirii.
    Împotriva primarului Sorin Oprescu și a altor persoane din aparatul primăriei este formulată de către ARCB o plângere la DNA în legătură cu refuzul nelegal al acestuia de a pune în executare o hotărâre judecătorească și de a desființa clădirea Cathedral Plaza, plângere aflată în curs de cercetare.


Biroul de presă
Arhiepiscopia Romano-Catolică București
Str. G-ral Berthelot 19, București

Deci dom' primar mai are si alte "cauze" pe cap...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Habemus... primar !
Si inca unul de la Gabriel Oprea... :D

http://www.mediafax.ro/politic/stefanel-dan-marin-desemnat-primar-interimar-al-capitalei-dupa-suspendarea-lui-sorin-oprescu-foto-14713796

Consilierul general UNPR Ştefănel Dan Marin a fost desemnat primar interimar al Capitalei, de membrii Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB), obţinând 39 de voturi "pentru", fără a înregistra vreun vot "împotrivă".
    Consilierii generali l-au desemnat pe Marin primar interimar, cu 39 de voturi "pentru" şi un vot anulat.
    Anterior, Marin a fost ales viceprimar cu 41 de voturi, dintre care 34 "pentru", cinci "împotrivă" şi două anulate.
    El a candidat la funcţia de viceprimar alături de consiliera independentă Julia Zorkoczy, după demisia viceprimarului Cornel Pieptea.
    Celălalt viceprimar al Capitalei, Dan Darabont (PSD), a anunţat că partidul din care face parte nu face nicio propunere pentru postul de primar interimar. "Suntem minoritari şi dorim să susţinem majoritatea. Vrem să ducem la bun sfârşit acest mandat, mă aşteptam ca PNL să îşi asume responsabilitatea şi să desemneze pe cineva din rândul lor. Îl ştiu pe Ştefănel şi am o părere bună despre el. Îl vom vota şi îl vom sprijini pentru a nu fi nicio defecţiune de parcurs până la sfârşitul anului. Am totuşi un gust amar", a spus Darabonţ.
    Reprezentantul consilierilor independenţi, Cristinel Deaconescu, a declarat că nu va vota desemnarea lui Ştefănel Marin primar interimar pentru că nu este legal votul.
    Şedinţa de îndată a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB), convocată după ce prefectul Capitalei a emis ordinul de suspendare a lui Sorin Oprescu din funcţia de primar general, a fost suspendată după aproape o oră de discuţii.
    În contextul în care Cornel Pieptea (PNL) a demisionat din funcţia de viceprimar, s-a luat în discuţie vacantarea postului, pentru a putea fi apoi ales un înlocuitor al acestuia.
    În timpul discuţiilor, reprezentanţii PNL în CGMB au arătat că au iniţiat o platformă-program intitulată "Acordul pentru bucureşteni", care cuprinde priorităţile pe termen scurt pentru administrarea Bucureştiului. Acordul propus prevede, printre altele, auditarea în regim de urgenţă a Primăriei şi a instituţiilor din subordinea CGMB, pentru a afla situaţia exactă în care acestea se află, transparentizarea actului administrativ, rezolvarea problemelor serviciilor publice din Capitală, continuarea unor investiţii de interes major pentru Bucureşti, stoparea risipei fondurilor publice şi rezolvarea restanţelor pe care Guvernul le care faţă de bucureşteni, precum investiţiile în noile magistrale de metrou şi în Centura Capitalei.
    Consilierii generali PMP au spus că nu sunt de acord cu această platformă a PNL, pentru că, deşi Bucureştiul are nevoie de tot ce scrie în acel acord, ei nu pot să nu se întrebe de ce nu s-au făcut aceste lucruri în ultimii trei ani. În acest context, reprezentanţii PMP au spus că nu pot participa la "o asemenea demagogie" şi că nu vor participa la votarea noului viceprimar şi nici nu vor lua buletinele de vot.
    Reprezentantul consilierilor independenţi, Cristinel Deaconescu, a spus că aceştia vor vota alegerea unui nou viceprimar doar dacă în programul acestuia se va regăsi şi componenta mediu. Deaconescu a propus-o pentru postul de viceprimar pe Julia Zorkoczy.
    Consilierul Gabriel Fătu l-a propus apoi pentru postul de viceprimar pe consilierul UNPR Ştefănel Dan Marin.
    Ulterior, consilierii au stabilit ca votul să fie secret, consilierii trebuind să taie pe buletinul de vot numele celui pe care nu îl votează.
    Cornel Pieptea a scris marţi, pe Facebook, după ce a demisionat din funcţia de viceprimar al Capitalei, că în CGMB s-a constituit o majoritate şi a fost agreată candidatura lui Dan Ştefănel Marin pentru a prelua interimar funcţia de primar al Capitalei, după ce nici PSD nu şi-a manifestat intenţia fermă de a prelua mandatul. "Pentru dezamorsarea crizei instituţionale generate de arestarea preventivă lui Sorin Oprescu, Partidul Naţional Liberal a iniţiat o platformă-program cuprinzând priorităţile pe termen scurt pentru administrarea Bucureştiului. La acest program au aderat reprezentanţii mai multor formaţiuni politice prezente în Consiliul General al Municipiului Bucureşti. S-a construit în acest fel o majoritate solidă care va susţine proiectele convenite în acord", a scris Pieptea.
    Sorin Oprescu a fost suspendat din funcţia de primar general al Capitalei, marţi, după decizia definitivă de arestare preventivă, ordinul de suspendare emis de prefect fiind trimis Consiliului General al Municipiului Bucureşti, pentru desemnarea primarului interimar.
    Edilul şef al Capitalei a fost arestat preventiv în 6 septembrie, de Tribunalul Bucureşti, la cererea procurorilor Direcţiei Naţionale Anticorupţie, care îl acuză de luare de mită. Decizia de arestare preventivă a fost contestată de Sorin Oprescu şi judecată luni la Curtea de Apel Bucureşti, de magistratul Camelia Bogdan, cea care l-a condamnat pe Dan Voiculescu în dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetări Alimentare (ICA). Magistratul a menţinut decizia din 6 septembrie a Tribunalului Bucureşti, Sorin Oprescu rămânând în arest preventiv.
    Procurorii DNA îl acuză pe Sorin Oprescu de luare de mită, susţinând că în 5 septembrie, în baza unei înţelegeri prealabile cu şeful unei instituţii publice din subordinea sa şi o persoană de încredere, a primit de la primul suma de 25.000 euro din 60.000 euro ceruţi de cei doi pentru edil, de la patru persoane care ulterior l-au denunţat.
     Surse judiciare declarau pentru MEDIAFAX că persoana care i-a dus banii lui Sorin Oprescu ar fi şeful Administraţiei Cimitirelor şi Crematoriilor Umane (ACCU), Cornel Bogdan Popa.
     În acest dosar au mai fost arestaţi, în 7 septembrie, de Tribunalul Bucureşti, Cristian Stanca, fostul şofer al lui Sorin Oprescu, Mircea Octavian Constantinescu, director economic în Primăria Capitalei, Ruxandra Mihaela Petroi Avasiloae şi Florin Şupeală, directorul general şi respectiv directorul adjunct al Centrului Cultural al Palatelor Brâncoveneşti de la Mogoşoaia, şi omul de afaceri Claudiu Bengalici.
     Instanţa a dispus şi luarea măsurii arestului la domiciliu pentru Bogdan Cornel Popa, directorul Administraţiei Cimitirelor, şi pentru Romeo Albu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

UPDATE la ştirea Mediafax:

Ştefănel Marin: Una din primele măsuri va fi să fac o auditare externă
Primarul general interimar al Capitalei, Ştefănel Marin, a declarat, marţi seară, că în momentul de faţă există un vid în ceea ce priveşte situaţia financiară a Primăriei Capitalei, iar una dintre primele măsuri pe care le va lua va fi să facă o auditare externă.
Noul primar al Capitalei a spus că în prezent chestiunile financiare ale Primăriei Capitalei sunt foarte puţin cunoscute.
"Gândiţi-vă că foarte puţini dintre consilierii generali au avut acces doar la o parte din informaţiile financiare. În momentul de faţă este un vid în ce priveşte situaţia financiară a Primăriei. Tocmai de aceea una dintre primele măsuri pe care le voi lua este să fac o auditare externă", a spus Ştefănel Marin.
Întrebat dacă îşi propune să facă şi restructurări la nivelul primăriei, Marin a precizat că, în momentul în care va identifica că disciplina nu este regula care primează, va lua măsuri.
"Fără să fac o identificare punctuală a problemelor nu voi face restructurări, dar am de gând să fac această evaluare. Face parte din planul de deblocare administrativă", a spus Ştefănel Marin.
Consilierul general UNPR a mai spus că s-a bucurat că factorii politici au ajuns să ia o decizie în ceea ce priveşte desemnarea unui primar al Capitalei şi a precizat că această înţelegere, care s-a făcut între cele două grupuri mari PNL şi PSD, a apărut din cauza faptului că niciunii nu au dorit să-şi asume "guvernarea" oraşului în perioada următoare, şi atunci, pentru a nu bloca buna funcţionare a oraşului, s-a decis ca membrii UNPR să se implice în administrare cu sprijinul tuturor.
Întrebat cu ce planuri vine la conducerea Primăriei Capitalei, primarul proaspăt votat a spus că nu i se pare moral să vină pentru a dezvolta planuri pentru cetăţeni atâta timp cât nu are votul lor.
"Planurile sunt de a eficientiza administraţia şi de a transparentiza orice decizie administrativă. O primă decizie pe care vreau să o pun în practică vizează circuitul documentelor care până acum pentru consilierii generali era necunoscut", a spus primarul.
El a precizat că îşi propune să afle de ce anumite documente solicitate ajungeau să fie dezbătute în Consiliul General şi de ce altele trebuiau să aştepte.
Întrebat dacă nominalizarea sa pentru această funcţie creşte şansele UNPR pentru primăriile de sector, Ştefănel Marin a spus că nu şi-a făcut astfel de calcule, el propunându-şi doar să reuşească să reunească toate partidele din Consiliul General.
Primarul interimar nu a avut o poziţie clară nici în ceea ce priveşte o posibilă candidatură a sa la Primăria Municipiului Bucureşti, spunând că în primul rând se gândeşte să ducă la bun sfârşit mandatul pe care i l-au acordat colegii săi şi că în acest moment o eventuală candidatură nu este luată în calcul.
Vorbind despre problemele municipalităţii, el a precizat că unele dintre cele mai mari sunt cele ale celor două regii autonome (RADET şi RATB - n.r.) pentru că ele au fost "pur şi simplu uitate".
"Nimeni nu a vrut să se ocupe de ele, s-au dezvoltat alte proiecte în timp ce bucureştenii se întreabă dacă transportul va mai funcţiona, dacă caloriferele se vor mai încălzi iarna", a spus Marin.
El a adăugat că, din ceea ce ştie în momentul de faţă, pentru RADET există un plan de administrare şi o restructurare în ce priveşte eficientizarea energetică, dar totodată se doreşte o mai bună cooperare cu PMB prin atragerea fondurilor europene.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexbb

Legat de lucrarile din Pipera Voluntari, a reaparut pe siteul primariei stirea de inchidere a bulevardului Pipera incepand cu 15 septembrie. Astazi de dimineata inca nu era blocat accesul, si macar aici nu se precizeaza pana cand va fi blocat. Zona podului peste balta Pipera trebuia deschisa pe 15 septembrie, ultimul termen, dar inca e blocata. Ce ma amuza ca sugereaza ca varianta de ocolire drumul pe langa calea ferata. Poate au citit forumul si au vazut sugestiile de aici, doar ca au gresit partea pe care trebuia facut drumul... Nici nu are nume acea strada, stie cineva daca este circulabila?
Ca sa fie treaba buna, in acelasi timp s-a inchis straduta dintre FdG si Dimitrie Pompeiu (George Constantinescu). Nu ca ar avea mare influenta asupra traficului, dar se aduna...
Oare cat mai costa sa-ti iei un concediu medical? O:-)

QuoteComunicate şi note de presã
Restricții de circulație pe Bulevardul Pipera din 15 septembrie 2015

10/09/2015
Descriere:
Urmare a lucrărilor de extindere și modernizare a Bulevardului Pipera din Orașul Voluntari, începând cu data de 15 septembrie 2015 se va restricționa circulația pe tronsonul de drum cuprins de la pasajul suprateran Pipera ce face legătura între unitatea administrativ teritorială Sector 2 și unitatea administrativ teritorială Oraș Voluntari până la sensul giratoriu de la intersecția bulevardului Pipera cu Șoseaua București Nord, unde circulația rutieră urmează a se desfășura pe direcția de mers din București spre Voluntari pe un singur sens.
În acest sens vor fi montate balize de separare a părții carosabile deschise circulației publice de zona de drum în lucru. Circulația va fi semnalizată corespunzător cu semne de circulaţie, panouri de informare, precum şi de către echipaje ale Poliţiei Rutiere şi ale Poliţiei Locale.
Pentru evitarea blocajelor, Primăria Orașului Voluntari recomandă participanţilor la trafic să folosească ca rută alternativă pentru direcția de mers din Voluntari spre București și anume Șoseaua București Nord - Strada Petricani - Bld. Dimitrie Pompeiu- Str. Barbu Văcărescu.
O altă rută alternativă recomandabilă pentru autovehiculele cu masă totală maximă autorizată de până la 3,5 tone este utilizarea drumului paralel cu calea ferată București-Constanța pe direcția de mers de la intersecția acestuia cu Șoseaua București-Nord spre pasajul suprateran Pipera.
Mijloacele de transport în comun din zonă vor circula pe traseul deviat.
Pe perioada de execuţie a lucrărilor în această zonă este interzis traficul autovehiculelor grele.
Primăria oraşului Voluntari foloseşte acest prilej pentru a cere scuze participanţilor la trafic pentru disconfortul creat.
Reamintim că lucrările de modernizare a Bulevardului Pipera au termen de finalizare 31.12.2015.

dr4qul4

nu au gresit. Pe partea dinspre voluntari, pe langa CF, exista o strada care merge intre cele 2 bariere!

Eu am sugerat ca si Bucurestiul sa faca o strada pe partea sa de CF, pentru a inchide inelul median de circulatie!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist