[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panzer

Nu cred ca se gandesc la ceva: mi se pare ca cel de pe Pipera este cam mare: poate la Petricani si in Stefanesti sa le faca subterane.

Intre Petricani si Pasajul Pipera cred ca e un drum pietruit dar care se opreste in depozitul ApaNova.

Nu mai stiu pe unde am citit dar pare ca largirea Pipera in comuna e facuta cu fonduri europene. Daca este asa inseamna ca Pandele vrea locul lui Oprescu de la Bucuresti. :)

ATX

Acest drum Pasaj Pipera - Bariera Petricani este foarte util acum, pe perioada largirii soselei Pipera intre Pasajul Pipera si rondul (sens giratoriu) OMV.
Macar daca s-ar face pentru un sens astfel incat se se faca 2 sensuri unice astfel:
- Dinspre Barbu Vacarescu, Sos Pipera peste pasaj - rond OMV
- Rond OMV. Petricani,Inainte de bariera CFR la dreapta pe drum nou paralel cu calea ferata, pe sub pasaj, pe langa autobaza RATB Pipera...

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Stirea video, include randari de la Primarie...
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/lacurile-din-nordul-bucurestiului-vor-avea-amfiteatre-si-debarcadere-cand-va-fi-gata-proiectul-de-88-de-milioane-de-lei.html

Quote
Lacurile din nordul capitalei vor fi adevarate oaze de verdeata si relaxare, de anul viitor, promite municipalitatea. In locul depozitelor de gunoaie vor fi amenajate amfiteatre, cafenele si debarcadere.
   Banii vin de la Primaria Capitalei si Uniunea Europeana, iar lucrarile, ar fi trebuit finalizate anul acesta, dar in buna traditie romaneasca, termenul nu a fost respectat.
   Lucrarile de amenajare au inceput din luna ianuarie. S-au intarit malurile lacurilor Floreasca si Tei, au fost sapate santurile pentru instalatiile electrice, iar acum se lucreaza si la constructia cladirilor prevazute in proiect.
  Lacurile au fost curatate si adancite pentru a putea pluti ambarcatiunile. Traseul porneste din Lacul Herastrau, trece prin ecluza in Lacul Floreasca si ajunge printr-o noua ecluza in Lacul Tei. Vor aparea 12 debarcadere si 6 porturi, iar municipalitatea ne promite ca pe aici ne vom putea plimba la pas, cu bicicleta sau pe apa.
   Primaria a decis sa cumpere si un vaporas cu alimentare cu celule fotovoltaice, zeci de echipamente de wind si kite surf, barcute si hidrobiciclete.
   Pamantul rezultat din dragarea apelor este folosit pentru amenajarea a 3 peninsule. Una dintre ele se afla in nordul Lacului Floreasca. La final, pe ea vom regasi o piscina plutitoare, debarcader si un amfiteatru.
  In plus, oamenii vor putea merge la spectacole si intr-o sala polivalenta, cu o capacitate de 360 de persoane.
  Valoarea totala a proiectului depaseste 88 de milioane de lei. Un sfert din bani vin de la Uniunea Europeana, restul, de la primaria capitalei.
  Sorin Oprescu, Primarul Capitalei: ''Era nevoie de asa ceva, nu s-a mai facut de multa vreme...''  Din pacate lucrarile nu vor fi gata pana la sfarsitul anului, asa cum anunta in primavara municipalitatea. Termenul a fost amanat pentru anul viitor.
   Cristina Parvulescu, manager de proiect, consilier Primaria Capitalei: "Data aproximativa preconizata pentru inauguare  este 1 mai 2016''
   Daca vor gasi bani si constructori care sa respecte termenele, reprezentantii primariei capitalei vor sa amenajeze si celelalte lacuri ale capitalei, cum ar fi Straulesti, Plumbuita sau Pantelimon.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Oare API ar putea sa faca o propunere Primariei capitalei pentru inchiderea sectorului median pe partea de nord-est?
Ma refer strict la acel km lipsa intre Petricani si Sos Pipera, care poate fi facut paralel cu CF Constanta.

Acolo, fara nici un fel de demolari, se poate face un bulevard de 2X2+ trotuare + parcare.
Avantaje:
- se elimina traversarea CF-ului
- preia o parte din traficul de pe FdG/Dm Pompei

https://www.google.ro/maps/@44.4862134,26.1210359,841m/data=!3m1!1e3?hl=en

Mi se pare aiurea sa stam 15 minute la bariera cand exista variante atat de usor de realizat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

Și cum ar arată ce vrei tu să faci acolo? Dacă legea nu s-a schimbat parcă este interzis intoarcerea, schimbarea direcției de mers cu 50 m fata de trecerea la nivel cu CF-ul. Parcă acolo era un proiect, autostradă lui Oprescu. Acolo trebuia pasaj de mult făcut, asemenea și cel de la Voluntari.

alexbb

^^
Mi s-ar parea o solutie foarte buna, mai ales ca s-ar reduce si 'conflictul' de trafic de la intersectia Bucuresti Nord cu Emil Racovita.

In alta ordine de idei:
http://www.primaria-voluntari.ro/info/presa.php/821/
S-a prelungint termenul pana pe 15 septembrie pentru podul peste balta pipera.
In plus am gasit pe skyscrapercity.com o informare stearsa de pe acelasi site al primariei voluntari...

QuoteRestricţii de circulaţie pe Bulevardul Pipera

28/08/2015

Descriere:

Urmare a lucrărilor de extindere și modernizare a Bulevardului Pipera din Orașul Voluntari, în perioada 1 septembrie - 15 noiembrie 2015 se va restricționa circulația pe această arteră. Pe o distanță de 900 metri se va circula pe o bandă cu sens unic de la podul Pipera până la sensul giratoriu de la intersecția Bulevardului Pipera cu Șoseaua București Nord.
Vor fi montate balize de separare a părții carosabile deschise circulației publice de zona de drum în lucru. Circulația va fi semnalizată corespunzător cu semne de circulaţie, panouri de informare, precum şi de către echipaje ale Poliţiei Rutiere şi ale Poliţiei Locale.
Pentru evitarea blocajelor, Primăria Orașului Voluntari recomandă participanţilor la trafic să folosească ca rută alternativă Șoseaua București Nord - Bulevardul Petricani. De asemenea, se poate folosi o variantă ce pleacă din Șoseaua București - Nord până la Podul Pipera, cu mențiunea existenței unei restricții de tonaj de 3,5 tone.
Reabilitarea și modernizarea bulevardului Pipera prevede lucrări de extindere de la două la patru benzi de circulație, amenajarea intersecțiilor, a racordurilor cu podurile Pipera și Tunari, reabilitarea și extinderea rețelelor edilitare din corpul drumului (rețea de apă, rețele de canalizare menajeră și pluvială, rețele electrice și de telecomunicații). Lucrările menționate contribuie la reducerea timpului de călătorie în cadrul localității, asigurându-se un trafic fluent și desfășurarea circulației în condiții de siguranță.
Mijloacele de transport în comun din zonă vor circula pe traseul deviat.
Pe perioada de execuţie a lucrărilor în această zonă este interzis traficul autovehiculelor grele.
Primăria oraşului Voluntari foloseşte acest prilej pentru a cere scuze participanţilor la trafic pentru disconfortul creat.
Reamintim că lucrările de modernizare a Bulevardului Pipera au termen de finalizare 31.12.2015

sursa: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?s=810e3f8f5566c6117f49472f78da4d07&t=1766534&page=6

Daca inteleg bine, se va circula pe un singur sens pe bd Pipera de la pod, pana la rond la mol, pana pe 15 Noiembrie. Sper sa fi fost doar o eroare pe site
:bash:

BIGRED1984

Nu cred ca e vreo eroare, se vor apuca si de bucata de la rond catre pod Pipera, probabil ca depinde si cand termina bucata din Pipera, sa mai elibereze din utilaje.
Bucata dintre pod si Bucuresti-Nord era blocata pana de curand cu pamant, acest pamant a disparut de pe sosea.
In plus, am vazut un indicator cu "Ocolire" inainte de CF, pe Bucuresti-Nord (chiar inainte de Petricani) deci nu mai are mult si se va institui acea restrictie.

dr4qul4

Interzisa e intoarcerea. Pe partea dinspre Pipera, avem deja strada pe langa CF.
Iar daca avem putina imaginatie....gasim solutii.



Cu rosu - sensul Aviatiei- Petricani - nici un conflict de trafic
Cu verde - sensul Petricani- Aviatiei cu banda pentru virajul la stanga de pe Petricani, care va avea cedeaza  - bariera va actiona ca un fel de semafor.
cu albastru - banda din dreapta pentru cei care merg in comuna Pipera.

Asta e varianta simpla...se pot adauga bretele cu intoarcere 180 de grade pe/de pe si giratoriu sub pasajul Pipera.

Avantaje:
-decongestioneaza partial FdG si Dimitrie Pompei
- extrem de usor de realizat
- Daca se face pod peste CF la Petricani, nu incurca deloc, ba chiar acesta va rezolva si conflictul de trafic pe directia Petricani-Aviatiei au nevoie doar de o deschidere putin mai lunga pe langa CF)
- daca se face autostrada suspendata ......acesta poate fi considerat primul km din ea. Ba chair poate fi facut de pe acum la 3X3 benzi


Un asemenea proiect va ajuta mai mult decat latirea FdG atunci cand A3 va fi finalizata. Pentru simplul fapt ca FdG si intersecteaza la nivel cu Barbu Vacarescu si se termina in Calea Floreasca.


Va invit sa gasiti minusuri ideii mele!



PS. mai intai ar trebui sa repare craterele de sub pasajul Pipera....Dupa o nunta pe acolo....numai de zgaltaituri nu mai aveam nevoie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Singurul minus este "bariera-semafor"... 
Mai bine face intai pasajul peste CF si atunci functioneaza perfect !  :)
Ba chiar se poate continua paralel cu CF pana sub pasajul A3 peste CF, dupa care dreapta in Ghergitei, care se termina aici:

Si care spre oras arata asa:

(armaturile pentru piloti forati care se vad in dreapta sunt tocmai cele pentru pasajul A3 peste CF...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexbb

In disperare de cauza, seara asta la plecare am ocolit pe la pod Pipera. La ora 17:45 era coada de pe pod. Am facut stanga pe Str Campul Pipera - Drumul Nisipoasa (paralel cu pista Baneasa) si am iesit prin Drumul Potcoavei in Pipera. Traseul este foarte prost, pietruit dar plin de gropi in cartierul H. Coanda, apoi Nisipoasa - Potcoavei este din placi de beton, foarte ingust (incape o singura masina), daca vine ceva din sens opus sunt cateva locuri unde se poate dubla, si la fel de prost, cu gropi maricele, dar nu foarte greu de ocolit. Totusi, am facut 15 minute in loc de peste 60, ceea ce a fost mai mult decat ok.
Cu atat mai mare frustrarea ca puteau face mai intai acest drum la 2 benzi care poate lega Pipera de Baneasa (in zona Biharia), dar si de podul Pipera peste CF... :bash:

cezar-mario2012

#161


O asemenea solutie este imposibila si ridicola. Linia CF Bucuresti-Constanta este linie principala, nu poti transforma bariera in semafor si nici nu o poti dubla cu un semafor. Solutia cea mai simpla e sa inchizi accesul pesta CF si toti sa o ia pe langa CF pana la pasaj :lol: , sa nu mai sta nimeni la bariera...

dr4qul4

Nu am spus sa se faca nici un semafor.
Doar o banda pentru stanga este de ajuns.
Asa cum se poate face acum stanga de pe Petricani pe FdG si pe Dm Pompei, asa se poate face stanga si aici.

Stiu ca vreti pasaj peste CF, dar cum pe o parte e Bucuresti...si pe cealalta ...Voluntari....vor mai trece destule trenuri pe acolo si multi nervi la bariera.

Traseul desenat de mine nu-i ajuta in mod deosebit pe cei din Pipera dar poate fi o solutie la statul la bariera.

Si asa cum am zis de la inceput, inchide inelul median de circulatie in partea de nord est (Luica-Turnu Magurele-Ion Iriceanu-Vitan Barzesti-Nicolae Grigorescu - Chisinau - Dna Ghica - Petricani


PS. cat a durat pasajul peste CF de pe Sos Pipera?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Nici nu vreau să îmi amintesc cât a durat...
Cu tot cu pasajul peste B.Văcărescu... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BIGRED1984

Daca stii cum se circula dimineata pe Petricani, pe 2 benzi bara la bara, gandeste-te ce se va intampla daca s-ar face banda verde de care zici tu, stanga peste un drum cu 2 benzi, cum ar fi pe tot Petricani-ul ?
Nu mi se pare fezabila ideea.