[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

voicul

VIDEO. Asfalt distrus de caniculă pe marile bulevarde din București: șanțuri lungi de 40m și adânci de până la 25cm

Apar tot mai multe obstacole pentru șoferii care circulă pe șoselele din Capitală, din cauza caniculei. Asfaltul s-a topit în unele zone pe marile bulevarde și s-au format șanțuri. Spre exemplu, în Piața Națiunile Unite din centrul Bucureștiului, pe una dintre benzile dedicate autobuzelor sunt mai multe șanțuri lungi de 40 de metri și adânci de până la 25 de cm.

https://www.digi24.ro/stiri/video-asfalt-distrus-de-canicula-pe-marile-bulevarde-din-bucuresti-santuri-lungi-de-40m-si-adanci-de-pana-la-25cm-1625715

voicul


Anunț de urgență al autorităților. Pasajul Unirii din București se închide începând din noaptea zilei de luni, 23 august, pe sensul de circulație spre intersecția Budapesta. Motivul acestui demers este faptul că acolo se vor efectua lucrări la rețeaua de gaze ce vor împiedica desfășurarea normală a traficului rutier. Lucrările vor dura aproximativ trei săptămâni.

Informație de ultimă oră legată de circulația în centrul Bucureștiului. Pasajul Unirii va fi închis pe sensul spre intersecția Budapesta (sensul dinspre Universitate) din cauza unor lucrări la rețeaua de gaze care împiedică desfășurarea în condiții normale a traficului. Anunțul a fost făcut de Poliția Rutieră București, care a precizat și faptul că lucrările sunt estimate să dureze până în jurul datei de 12 septembrie.

Pasajul Unirii din București, închis. Ce zone sunt afectate
Prin urmare, începând de luni, 23 august, de la ora 23:00, autoritățile vor introduce, pe rând, următoarele restricții de circulație, potrivit G4media.

restricționarea traficului pe Bulevardul I. C. Brătianu, pe sensul de mers dinspre Strada Ion Ghica către Pasajul Unirii, benzile I si II de circulație;
restricționarea accesului în Pasajul Unirii, pe sensul de mers dinspre Piața Universității către Bd. Dimitrie Cantemir;
subtraversarea succesivă a benzilor pe Bd. I. C. Brătianu;
Polițiștii rutieri vor asigura circularea în siguranță deplină a pietonilor pe trotuarele din zonă, precum și traversarea pe trecerile de pietoni adiacente, în condiții de vizibiltate, cu modificarea semnalizărilor din zonă necesară.

De asemenea, reprezentanții Brigăzii Rutiere le cer conducătorilor auto să conducă cu responsabilitate, să respecte întocmai semnificația indicatoarelor rutiere montate în zonă pe perioada lucrărilor, dar și semnalele polițiștilor aflați în zonă.

Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă.

Pasajul este cunoscut pentru durata record de realizare
Cu o lungime de 900 de metri, dintre care 600 sunt acoperiți, pasajul Unirii preluează cele 4 benzi centrale, câte două benzi de pe fiecare sens, ale Bulevardului I.C.Brătianu și iese dincolo de marginea de sud a pieței Unirii în cele patru benzi centrale ale bulevardului Dimitrie Cantemir.

Inaugurat la 6 iunie 1987, pasajul a fost renumit pentru durata record de realizare: la numai 34 de zile de când se dăduse startul lucrărilor de construcție.

Deși este adevărat că lucrarea a durat puțin timp, trebuie subliniat faptul că este vorba despre propaganda acelor vremuri, lucrările pregătitoare pentru pasaj începuseră cu câteva luni în avans, astfel că lucrarea a durat, în totalitate, 6 luni.

https://b365.ro/pasajul-unirii-din-bucuresti-se-inchide-pentru-lucrari-un-sens-de-circulatie-va-fi-inchis-timp-de-trei-saptamani-pentru-lucrari-la-reteaua-de-gaze-430260/?fbclid=IwAR0O3l1FVi7lw1NRtGGLj0KUBSa9ivq9UH-w5e0nbJAZJbsjlcvxFRK_Sbo

TibiV

Quote
... pasajul Unirii preluează cele 4 benzi centrale...

Cu cât talent scriază unii jurnaliști ...

:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

"Avem studiul de fezabilitate și studiul de trafic pentru Strada Valea Largă care va conecta la standarde civilizate bulevardul Timișoara cu Bulevardul Prelungirea Ghencea. Consiliul Local a votat astăzi indicatorii tehnico-economici.
Acest drum va prelua o parte din sarcina de pe Bd. Prelungirea Ghencea și o va descărca în Bd. Timişoara (și invers) și va degreva foarte mult str. Valea Oltului care este mai mereu aglomerată. Plus că  se va ajunge mai repede dinspre A1 in Sectorul 5. "


Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0
Powered by API/PUM imgur uploaderSursa

irirat

^tot pe Facebook se menționează ca acest nou drum va avea doua benzi de circulație pe sens (2x3.5m), doua benzi de biciclete, fiecare de câte 2m lățime, despartite de un spațiu verde de trotuarul de 3.1m. Ghiciți de ce sunt nemulțumiți oamenii pe Facebook  :o? Ca pista de biciclete e prea îngusta și nu permite depășirea și mai bine reduc din latimea benzilor auto.
Unde ați văzut fraților, in afara de calea Victoriei in w/e, hoardele de bicicliști care nu au loc sa se depășească ? va jur ca pe  Splai, in zonele unde au sacrificat banda 1 pentru pistele de biciclete dedicate, văd maxim 1 biciclist la 2-3 minute.

voicul

Vroiam sa o pun pe alt topic, dar ...
Nu e chiar asa de plin pe Victoriei, dar cam 3 - 5 oameni se gasesc la fiecare stop.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Sa o vedem realizata si pe asta...Dincolo, intre Bd. Ghencea si Sos. Alexandriei e numai cimp si nici asa nu au fost capabili sa faca ceva in afara de accesul la Dedeman care am senzatia ca e facut chiar de ei. Inteleg ca or fi chestiuni administrative mai complicate dar totusi, chiar sint insurmontabile?

AndreiB

Indiferent de pretentiioe biciclistilor sau nu, benzi de 3.5m in oras sunt incredibil de late si contribuie la viteza foarte mare de deplasare a masinilor in intraurban. In Londra, pe multe strazi din centru limita de viteza e de 20mph (32km/h). Compara asta cu 60km/h pe bulevarde in Bucuresti de jure si probabil 90-100km/h de facto...

TVlad

In Londra nu au avut loc sa faca strazile mai late pentru ca au pastrat structura medievala a orasului. Nu e cazul sa copiem ce nu trebuie. Avem si noi destule ,medievale' prin noile cartiere de case sau blocuri unde nici pietonii nu prea au cum sa circule.

StefanD_

Pai si e ok ca benzile din oraș sa fie late cat alea de DX? Asta in conditiile in care pe unele se presupune ca mergi cu 120, iar pe altele cu 50.

TVlad

Este daca nu trebuie sa demolezi pentru a le face late. Aici e cimp, nu e nici un motiv sa nu le faca mai late.

Deutschländer

Scuze, dar chiar nu intelegi ce au scris colegii mai sus:

Cu cat mai lat este o banda, cu cat mai rapid o sa conduc soferii. Asta nu e o teorie conspirativa, asta e realitate.
Si daca zici ca nu e motiv sa mergi doar cu 50-60km/h pentru ca e camp, e OK de mers cu 80km/h: sunt deja complexe residentiale in stranga si in dreapta si dupa ai acest bulevard o sa fie complet plin de astfel de complexe.
Pe langa o sa mai ai si intersectii, gen cu Valea Doftanei.

TVlad

Eu nu am zis sa se mearga cu viteza mai mare, am spus doar sa faca benzile late pentru ca e spatiu destul. Daca nu ne place, oricind se pot ingusta in viitor insa invers, odata ce se vor construi si mai multe chestii in jur, va fi greu spre imposibil de largit.

Deutschländer

Nu e imposibil. Putem sa lasam din start mai mult spatiu verde si pentru pietoni/biciclisti.
Nu e nevoie sa facem acum benzi de 2m, dar 3.5m mi-e pare chiar abarant.

Pelicanul

Să le facă cât de late vor... Să monteze 3 radare fixe și să-i aștepte la capătul tronsonului. După o săptămână să-i vezi pe toți cum circulă cu fix 59 km / h...
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...