[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Cristi N

Nu sunt foarte sigur dar parca toate pasajele subterane din Bucuresti au limitare la 40km/h, e un fel de regula nescrisa.
Daca folosesc modelul clasic de camere de viteza ar trebui sa avem si bucle inductive in asfalt, pentru alt model de camera ar trebui sa apara omologare noua de tip la Biroul Roman de Metrologie.

Se pare ca sunt si alte persoane interesate de noile camere din Pasajul Unirii  :D


Sursa nwradu blog: link

TibiV

Quote from: Cristi N on October 12, 2017, 01:22:37 PM
Nu sunt foarte sigur dar parca toate pasajele subterane din Bucuresti au limitare la 40km/h, e un fel de regula nescrisa.
Cristi, in codul rutier nu exista reguli nescrise...
Majoritatea pasajelor au indicatoare clasice care limiteaza viteza la 40 km/h, dar la Piata Sudului limita este 50 km/h.
Avantajul este ca iarna/pe vreme proasta se poate modifica la 40 sau 30...
In acest pasaj nu am vazut insa camere. Cel putin nu INCA...
Quote from: TibiV on September 17, 2017, 11:56:19 PM



Desi nu se vede (inca nu era reglata luminozitatea) si VMS-urile astea tot 50 afiseaza...



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Ma refeream ca e o regula nescrisa la nivelul Bucurestiului ca pasajele sa aiba limita la 40km/h.
Din punctul meu de vedere bulevardele mari si eventual pasajele ar putea avea limita de viteza ridicata la 60 sau 70 km/h, dar pentru asta ar trebui sa avem marcaje decente, un iluminat decent in pasaje, treceri de pietoni semaforizate si poate niste garduri intre trotuar si carosabil.
Pe de alta parte pe stradutele dintre blocuri nu au ce cauta limite mai mari de 30km/h si eventual incep sa apara si la noi mai multe indicatoare de rezidentiala

voicul

In 2007 aflam ca in Londra s-au facut calcule si ca toata lumea sa mearga, viteza maxima ar fi intre 30 si 40km.
In 2017 media mea este pe la 30 km in B.

Deci cu viteze de 50, 60 am reusit sa prindem locu 5 in lume la aglomeratie, doar ca real sa mergem cu 30 km/h.
Daca s-ar impune limite de 30 - 40, pe langa ca toti ar fi cei mai "revoltati dintre cei mai revolutionari din toata lumea" ... oare am sta mai putin in trafic?

TibiV

Quote from: voicul on October 12, 2017, 09:33:10 PM
Deci cu viteze de 50, 60 am reusit sa prindem locu 5 in lume la aglomeratie, doar ca real sa mergem cu 30 km/h.
Daca s-ar impune limite de 30 - 40, pe langa ca toti ar fi cei mai "revoltati dintre cei mai revolutionari din toata lumea" ... oare am sta mai putin in trafic?

Zilnic vad "zmei" care ma depasesc (prin stanga sau prin dreapta) circuland cu +100 km/h (in localitatea Bucuresti....)
Sa vezi dracie....
La primul semafor "zmeii" sunt cu maxim 3 masini in fata mea !...
La al doilea sau al treilea semafor, de multe ori ii depasesc
EU circuland  absolut REGULAMENTAR, ei circuland...nu ca "zmeii"care se cred, ci ca "bizonii"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Din pacate impresia din capul multora este total diferita (si deci gresita) de ceea ce este eficient in realitate.

Daca stii sa schimbi liniile la semafoare ajungi cu 5-6 masini in fata multora, inclusiv a zmeilor.
Doar ca nu e SEXY, nu e cool, ci chiar asa batranesc si ca la scoala: matematic si organizat. Asta pare greu si clar nu e SEXY si daca mai au presoana de sex feminin (multe nu sunt femei) in dreapta ...

Beowulf

Consiliul Local al Sectorului 4 a aprobat indicatorii tehnico-economici ai proiectelor de supralărgire a străzilor Luică şi Turnu Măgurele, cu o valoare totală a investiţiei de circa 18 milioane de lei, cu TVA.

Sursa: http://www.economica.net/primaria-sectorului-4-vrea-sa-largeasca-doua-strazi-cu-18-milioane-de-lei_144384.html
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

18 mil lei? ce gluma buna. Poate de euro. Avem 3,5 km de largit si o gramada de exproprieri si devieri de retele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012



Foarte interesant, in această planșă se văd mai multe lucruri ce ar trebui să se întâmple în viitor. De pildă: sub podul A3 peste Cf urmează să se facă un sens giratoriu,, între A3, Cf și Petricani se va construi un nou cartier și paralel cu CF-ul un nou drum; este deasemenea prevăzut pasajul suprateran Pericani-Pipera, iar sub el un alt sens giratoriu; la intersecția Petricani cu Dumitrie Pompeiu este prevăzut un alt sens giratotiu.

dr4qul4

Mie imi place cum au rezolvat intrarea Gherghitei in giratoriul A3. Foarte bine gandit. Si nu sunt ironic deloc.
Sa nu spuna cineva ca cei care stau la casele de langa CF trebuie sa faca tot rondul, pentru ca nu e adevarat. Trebuie sa faca stanga si sa iasa pe una din stradutele care dau in Andronache.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Of topic doar partial: cum se poate ca Andronache sa nu aiba pasaj peste CF?

Gherghitei ar merge extinsa oficial la 4 benzi si pasaj la Fundeni. Ar fi o solutie decenta. La Doamna Ghica....vad ca oricum nu se intampla nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

laszlo.robert

#716
La nod Petricani trebuia un pasaj peste Sos. Petricani pe relatia A3>Dir.Cartierul Tei si Petricani >A3.Asa va fii un blocaj permanent acolo.
PS.Muta te rog Ionut mesajul meu

dr4qul4

Se frezeaza asfaltul in intersectia Colentina X D-na Ghica.
O bila alba (cred ca singura de altfel) pentru ca anul acesta cineva s-a gandit sa asfalteze noaptea, si spre deosebire de alti ani, am indurat doar cateva zile de la frezare pana la reasfaltare.







Powered by API/PUM imgur uploader

PS. Sper sa nu-i deochi si sa lase tocmai intersectia asta neasfaltata pana incep ninsorile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Mao

Razuieli de asfalt avem si pe Calea Crangasi, de la podul Grant pana la b-dul Constructorilor. Cam era cazul. Asfaltul era in valuri pe segmentul acela. Se mai lucreaza si pe Constructorilor dar nu stiu daca e pe toata lungimea.

dr4qul4

S-au facut peste tot in Bucuresti. Stefan cel mare si Mihai Bravu in mod special. Dar acum au lucrat noaptea deranjand somnul babelor in loc sa lucreze in miezul zilei ca sa fie observati (si injurati) de soferi :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist