[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Straco "a facut" lucru asta - Stefan cel mare sens spre Dinamo.

Stefan cel Mare intre Vasile Lascăr - Tunari


Acum poate trec si pe partea cealalta, dar ce repara ei era bun (adevarat de vreo cativa ani), dar pe partea cealalta ce vedem noi aici?



De obicei se vede tarziu si se simte mai degraba


Deci poate trec si strada, dar nu m-ar mira sa repare ceva bun si sa lasa groapa asta neatinsa.

razvancd

Momentele de trafic precum cele din filmare apar in mod special atunci cand este sau a fost coborata bariera la trecerea peste calea ferata de pe Petricani. In acest context am 3 observatii din perspectiva deschiderii viitoare:

- Se impune un pasaj peste calea ferata pe soseaua Petricani (nu stiu daca exista sau nu proiect in acest sens)
- S-a putea ca o parte din acel trafic sa fie preluat de autostrada (cu destinatia Stefanesti, Centura, alte locatii in nord, DN1, Ploiesti) si sa rezolve partial problema
- S-a putea ca traseul Petricani - A3 - Popasului (si invers) sa devina o alternativa la trecerea peste calea ferata de pe Petricani (desi probabil traficul se va gatui in Popasului)

carutasul

Pai poate e de bine, că unii merg in Voluntari, sau prin Colentina, poate apare o scurtătură aşa...

dr4qul4

De pe A3 se va intra in Bucuresti doar in weekend. Cand nu e nici o masina pe Petricani in schimb DN1 e full.
Iar in timpul saptamanii, dupa ora 15 va fi folosita de cei care lucreaza in Pipera si stau in afara Bucurestiului. Decat sa o iei pe FdG sa ajungi in Militari, mai bine iesi pe A3 si o iei pe centura.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Cu condiţia să funcţioneze centura :)
Din păcate o parte se blochează la marele rond spre Târgovişte.... nu ştiu dacă ar ieşi în câştig cei care stau prin zona Roşu, e cam tot aia.... Mai degrabă ar putea fi un avantaj pentru cei din Pantelimon şi împrejurimi cred.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on September 28, 2017, 04:13:24 PM
De pe A3 se va intra in Bucuresti doar in weekend. Cand nu e nici o masina pe Petricani in schimb DN1 e full.
De cand tot zic si eu acelasi lucru...
Fara pasaj macar la Doamna Ghica, km0 al A3 este aproape inutil...

Discutam dupa ce va fi dat in folosinta.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Salut. Eu stau in Rosu si lucrez in Pipera si folosesc centura mai ales seara cand traficul este mai ok. Asteptam finalizarea lucrarilor la apeduct pentru  ca acolo pierd 10 minute minim, iar dimineata s-a format o coada de cand s-a deschis pe 2 benzi pe sens intre Petrom -Chitila .

Odata cu deschiderea A3 clar traseul o sa fie Petricani-A3-DNCB- Chiajna.

panzer

+1 TibiV : cred ca este a 10 oara cand se porneste discutia cu "what if". Cand s-a pus problema deschiderii partiale a fost cea mai apriga.

Vedem cum se va aranja traficul. Pentru ca pasaj la Doamna Ghica nu o sa vedem prea curand. Daca domnul si doamna vroiau sa faca si altceva decat biserici si statui incepeau cu pasajul de la Petricani.

alexbb

Quote from: TibiV on September 28, 2017, 07:45:25 PM
Discutam dupa ce va fi dat in folosinta.

Incep sa cred ca traim in tari diferite. Cand s-a facut vreodata in tara asta ceva anticipativ? Unde mai pui si ca pasajele astea nu aduc voturi. Bisericile, pomenile si poate asfaltarile pe fiecare ultia, alea aduc voturi din pacate. Cat a durat ca DN1 sa aiba o intrare decenta in Bucuresti? Poate nu mai tineti minte cozile care se formau pe DN1 cand se lucra la pasajul de la Baneasa in special.

Revenind la infrastructura, imi e greu sa cred ca deschiderea unui drum alternativ e inutila. Sunt total de acord ca zona e extrem de aglomerata, in special la orele de varf. Daca se va aglomera si mai tare, presupun ca traficul ala aditional trebuie sa vina de undeva, o alternativa care probabil se va mai elibera putin de trafic. Nu cred ca dupa deschiderea A3 vor exploda vanzarile de masini in Bucuresti, ca de-acum avem drumuri de calitate! Cred ca mai degraba ar trebui sa ne concentram eforturile sa vedem ce parghii am putea avea sa cerem urgentarea proiectelor respective, pasaje la Dna Ghica - Colentina, Colentina - Fundeni, Petricani - CF, Petricani - Tei, poate si largirea Dna Ghica intre Colentina si Tei. Toate astea sa vina cu niste taxe serioase pentru intrarea in Bucuresti si investitii majore in transportul in comun. Proiecte si masuri foarte populare de altfel... :)

Lyvyoo

Quote from: TibiV on September 28, 2017, 07:45:25 PM
Fara pasaj macar la Doamna Ghica, km0 al A3 este aproape inutil...
Pana atunci, din luna septembrie, au pus verde intermitent in intersectia Dna Ghica - Colentina, pe directia Ghica - Obor. E drept ca nu va ajuta prea mult cele doua benzi de pe Dna Ghica, in care se varsa Petricaniul, ocupate continuu la ore de varf, dar decat sa ramana banda aia pt taximetristii de la colt, mai bine intermitent. Sau poate ajuta la schema Waze-ului cand vii din Petricani si ai drum pe Colentina (spre Obor), prin Teiul Doamnei - Laptari Tei - Ripiceni - Ion Berindei - dreapta chiar pe banda cu intermitent  ;)

voicul

Lucrarea de pe Stefan cel Mare a trecut pe partea cealalta si a acoperit si groapa din pozele anterioare. 

Dar ce se intampla can lucrezi cum lucrezi in spirit de peterecere:
Atmosfera pe Stefan cel Mare


Pentru un aer cat mai curat in B

Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Poate e o intamplare, nu ca cineva a sarit peste PUZ Voluntari la A3 si deci probabil deranjat, dar se reface soseaua Colentina!

Colentina





Powered by API/PUM imgur uploader

Lyvyoo

100m mai in fata de locul primei poze, e una dintre cele mai nasoale treceri de pe Colentina (la Rose Garden), pentru cine nu stie zona. Masini parcate tot timpul inainte de trecere, zebra destul de stearsa, indicator greu de observat, masini care pleaca in viteza de la intersectia Colentina / Teiul Doamnei si au impresia ca e liber pana la Doamna Ghica. E obligatorie iluminarea ei, ca cele de pe Lacul Tei. Dar e mai ieftin sa desenezi contururi cu creta pe asfalt si sa masori cu ruleta urmele de franare....

stangabriel

Quote from: anacronox on September 25, 2017, 12:12:22 PM
tot la capitolul Diverse. Au aparut de saptamana trecuta radare fixe la Pasajul Unirii la iesirea spre Budapesta/Tineretului. Stie cineva daca sunt active?

Au pus 2 panouri informative ascunse de copaci, 3 randuri de camere pe sens si am vazut acum mai clar limitarea la 40 km/ora in pasaj. Oare va respecta cineva limita? Asa era si inainte?
Sunt si dotate cu Radar?

voicul

Daca sunt dotate cu radar eu stiu ca nu exista legislatie sa iti vina si amenda acasa.
Singurele care mai erau, erau pe DN1 si alea s-au stricat.