[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Pe Calea Vitan se schimba bordurile! Nu cu altele noi ci cu unele turnate!
Cele vechi erau intr-adevar praf, dar nu inteleg de ce le fac atat de inalte. Inainte daca le agatai iti zgariati janta, acum iti rupi pragurile.
Si nici nu putem zice ca sunt puse sa te impiedice sa o iei pe linia de tramvai....ca pe acolo e sina de tren.






Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

igorashu

Ca să nu mai pună parapet :lol:
Cum făcuseră și la giratoriul din Piața Presei - 2 rânduri de borduri una peste alta.
În altă ordine de idei cred că se apucă să sape la Charles de Gaulle. Au restricționat sensul dinspre Victoriei la 2 benzi și era un excavator pe banda închisă.

dr4qul4

ce sa sape la Charles de Gaulle? Acolo se lucreaza la suprainaltarea giratoriului si atat. Maxim un sant. de scurgere sa sape.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


dr4qul4

Pai si tu ii crezi?
Parcarea aia trebuia facuta de Romstrade  :lol: .

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

igorashu

QuoteIntre timp Primaria Bucuresti a reziliat contractul pentru parcare cu firma Romstrate. Acum insa, autoritatile au decis din nou ca este nevoie de parcare si pentru asta sunt necesare lucrari noi, inclusiv scoaterea pietrei cubice. Singura problema, in afara ingreunarii traficului din zona, consta in lipsa banilor necesari pentru viitoarea parcare.
sursa

Îi cred în stare să se apuce de lucrare fără să aibă bani. E povestea fiecărui proiect din București.


Harry

doau chestii

1. parcul ala e prea suspect :D
2. numele e cam dubios

in rest e ...mediu nu pare sa iasa in evidenta cu cine stie ce design.

cezar-mario2012

Mall-ul va fi construit în locul fostei fabrici de mase plastice,  care a fost mutata la Lehliu.  De pa data 10 cand a fost lansată construcția cu surle și trâmbițe, nu s-a mai întâmplat nimic.  Zona este cam trista din punct de vedere estetic,  acum si parcul ce se vrea construi într-adevăr lasa locul la viitoare construcții.

Tavi

O sa fie de vanzare de masa. Zona nu este una ... premium :) dar e bine  ca se mai spala pentru ca acum peisajul este unul trist. Macar sa se faca ceva acolo si de asemenea si cladirea Mecanica Fina:
https://www.google.ro/maps/place/Sector+2,+Bucure%C8%99ti/@44.4470172,26.132551,3a,75y,318.13h,115.39t/data=!3m4!1e1!3m2!1s25nvUqif6gLAHabuhHRL2g!2e0!4m2!3m1!1s0x40b1f8e7288fb565:0x80ecf2e8b912cc1e

cezar-mario2012

#86
Acolo cu Mecanica Fina,  acea clădire este hala 100, nici macar pe vremea lui Ceasca nu a fost folosita integral. Este acum un proiect eșuat,  s-a dorit transformarea halei industriale in clădire de birouri.  Dar acolo sunt mult mai multe spații  industriale abandonate sau cu activitate foarte redusă. De pilda Mecanica Fina are spații pe ambele părți ale drumului cea mai mare partea fiind pe zona cu Aversa si Mase Plastice. Zona industriala este intre strada si calea ferata. Nu mai zic de hala veche a pieței care lasa mult de dorit. Zona s-ar preta la o dezvoltare comerciala, culturala, sportiva si locativa, asemănătoare cu cele externe.

dr4qul4

un mic update interesant (parerea mea) cu lucrarile de pe Calea Vitan:
Pe langa borduri turnate si supra-inaltate au facut si o rampa la refugiul de tramvai! Oare cat va dura pana cineva isi va lua zborul (sau va merge pe 2 roti) ?




Si s-a asternut covor de iarba pe sinele de tramvai! Arata chiar bine. Sper sa si tina


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

multumim...arata f frumos....fara un mini sistem de irigatie , aceea iarba n-are cum sa reziste...plus intretinere coresp.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Tavi

Mai stie cineva de rondul din DNCB in zona Stefanesti?