[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.



doryan93

A fost inaugurat, duminică dimineaţă, trotuarul rulant care face legătura între Pasajul Basarab şi Gara de Nord, la nouă luni după ce construcţia propriu-zisă fusese finalizată şi la mai mult de un an faţă de data anunţată iniţial.Trotuarul rulant face legătura între Gara de Nord, Gara Basarab şi staţiile intermodale de pe Pasajul Basarab şi are o lungime totală de 240 de metri. Este amplasat pe peronul 1 al Gării de Nord şi este compus din şase trotuare rulante, câte trei pentru fiecare sens, cu o lungie de 80 de metri fiecare.

http://adevarul.ro/news/bucuresti/Inca-panglica-marca-oprescu-trotuarul-rulant-basarab-inaugurat-an-intarziere-1_52763d19c7b855ff56b03cc1/index.html#



doryan93

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA informeaza ca incepand de sambata, 16 noiembrie 2013, la Gara de Nord din Bucuresti s-a deschis Statia Oficiala de Taxi, administrata de SC MERIDIAN TAXI SRL, societate desemnata castigatoarea prin licitatie publica deschisa.
http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/gara-de-nord-din-bucuresti-are-statie-oficiala-de-taxi-81282

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

^



Legenda: strazile cu sens unic existente sunt trecute cu albastru, iar cele propuse cu rosu

- str. Progresului intre Razoare si str. C-tin Istrati spre str. Ctin Istrati;
- Soseaua Viilor intre Ctin Istrati si Calea Rahovei spre Calea Rahovei;
- str. Maximilian Hopper intre Casa Poporului si Piata Muncii spre Piata Muncii;
- str. Romulus;
- str. Parfumului;
- str. Turturelelor;
- str. Cezar Bolliat;
- str. Dem Teodorescu;
- str. Agricultorilor intre Calea Calarasilor si str Teodor Sperantia;
- pe str Doamnei se schimba sensul unic si devine dinspre Calea Victoriei spre bd. IC Bratianu;
- pe str. Coltei se schimba sensul unic si devine invers decat este acum;
- bd Carol de la intersectia cu Calea Mosilor pana la Piata Rosetti spre Piata Rosetti;
- pe str Mantuleasa sensul unic se schimba dinspre str. Popa Soare spre Calea Mosilor;
- str. Popa Soare
- str. Plantelor, sensul unic se prelungeste pana la intersectia cu str. Popa Nan;
- str. Delea Veche intre Calea Calasilor si str. Matei Voievod spre Matei Voievod;
- str. Agricultorilor si str Matasari devin sensuri unice in tandem;
- De la Armeneasca poti iesi pe str. Popa Rusu-Toamnei- Dragos Voda pana in Stefan cel Mare toate aceste strazi devenind sens unic spre Stefan cel Mare;
- str Polona si Calea Dorobantilor in tandem devin sensuri unice. Calea Dorobantilor sens unic de la bd. Stefan cel Mare spre centru, iar in sens invers Polona, de la Dacia la bd. Stefan cel Mare prelungita cu Calea Floreasca care devinse si ea sens unic pana la intersectia cu str. Glinka;

- Calea Floreasca de la intesectia cu Stefan cel Mare pana intersectia cu str. Glinka este sens unic spre iesirea din oras, iar de la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu pana la intersectia cu Glinka este sens unic in sens invers;
- str. Glinka este sens unic spre Barbu Vacarescu;
- bd. Barbu Vacarescu este sens unic de la intersectia cu bd. Lacul Tei pana la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu, sens unic spre iesirea din oras.
- str. Ceaikovski, bd. Mircea Eliade plus un segment din str. Radu Beller pana la Piata Dorobanti devin sens unic spre Piata Dorobanti;
- bd Lacul Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Maica Domnului pana la bd. Barbu Vacarescu. Acesta este in tandem cu str. Ramuri Tei intre bd. Barbu Vacarescu si str. Grigore Moisil;
- str. Ghica Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Judetului pana la intersectia cu str. Teiul Doamnei sens unic spre Teiul Doamnei;
- Iacob Felix de la intersectia cu str. Banul Manta spre bd. Titulescu;
- str. Sevastopol de la intersectia cu Buzesti spre bd. Lascar Catargiu;
- str. Gheorghe Manu, str Occidentului, str Polizu sens unic dinspre bd Lascar Catargiu spre Gara de Nord;
- Calea Grivitei sens unic de la Gara de Nord pana la bd. Dacia cu o ramificatie pe Sfiintii Voievozi spre Calea Victoriei;
- bd. Dinicu Golescu intre str. Vulcanescu si Berthelot sens unic spre Berthelot;
- str. Vulcanescu intre Dinicu Golescu si Plevnei, sens unic spre Plevnei.

doryan93

Bucharest One, a doua cea mai înaltă clădire din Capitală, va prinde viaţă la începutul anului viitor. Construcţia va avea peste 24 de etaje,  si va avea o suprafaţă construită de 48.732 de metri pătraţi,  scrie Mediafax. Aceasta va fi construita pe fostul amplasament al showroomului Porsche Aviaţiei.

Ionut

Doryan, stirile despre cladiri si altceva ce nu este strict legat de infrastructura, trebuie puse la "Din mers", aici.

Ionut

Ce proiecte promite ca va face primarul Oprescu in urmatorii ani

2014
- Pasaj subteran la intersecti bd. Chisinau - Soseaua Pantelimon - 30 milioane de euro;
- Pasaj subteran Mihai Bravu - Spaliul Unirii - circa 30 milioane euro;
- Pasaj subteran Piata Presei - 18 milioane de euro;
- Penetratie Spaliul Independentei - Ciurel - Autostrada A1 - 138 milioane de euro;

2015
- Strapungere Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu - circa 30 milioane euro.
- Pasaj subteran Doamna Ghica intersectie cu Soseaua Colentina - 85 milioane lei, potrivit proiectului de buget pe 2013;
- Pasaj subteran Piata Sudului - 37 milioane euro;
- Reabilitare Soseaua Pantelimon si Soseaua Iancului - 70 milioane euro;
- Prelungire str. Fabrica de Glucoza pana in strada Gherghitei si largirea arterei la doua benzi pe sens - 300 milioane lei, potrivit proiectului de buget pe 2013;
- Pasaj Pietonal Piata Romana - 15 milioane euro;
- Pasaj subteran Razoare - nu se cunoaste valoarea proiectului;
- Penetratie bd. Timisoara - 188 milioane lei, potrivit proiectului de buget pe 2013 ;

2016
- etapa II a Diametralei Buzesti Berzei Uranus intre Vasile Parvan si Piata de flori, proiect care propune si construirea unui pasaj pe sub Parlament - 722 milioane lei, potrivit proiectului de buget pe 2013;
- bd. Liniei, o artera care va face legatura intre Autostrada A1 si cartierul Cotroceni - nu se cunoaste valoarea proiectului;
- Prelungirea Ghencea Domnesti - circa 400 milioane lei;
- Str. Brasovului plus pasaj - face legatura intre cartierele Ghencea si Drumul Taberei - 235 milioane lei, potrivit proiectului de buget pe 2013;

sursa: Hotnews

MRS

^^^^
Traiasca anul electoral!! Ura, ura!  :lies: :lies: :lies: :lies:
"pasaj subteran mihai bravu - splaiul unirii"
Sau
"pasaj subteran doamna ghica - colentina"

You made my day "moshule"!
Termina frate ce ai inceput/ inceput altii inaintea ta!!


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Tavi

Fabrica de Glucoza, nimic? Supratraversare Barbu Vacarescu? Ca acum ajunge A3 in Bucuresti si nu are descarcare in S1...

Goldmund

Ai dreptate, Tavi,
tinand cont ca A3 se va termina in intersectia Fabrica de Glucoza/str. Petricani si ca acolo vor ajunge poate si zeci de mii autoturisme/zi(mai ales la sfarsit de saptamana), ar trebui gandita o intersectie cu un 'giratoriu' suprateran si bineinteles o largire a strazii Fabrica de Glucoza inainte ca A3 sa fie terminata pana acolo...

Ionut

Schimbari radicale ale Bucurestiului
Primaria Capitalei vrea sa reamenajeze cele mai importante spatii publice din centrul orasului, proiectele fiind puse in dezbatere publica pe site-ul municipalitatii. Este vorba despre bulevardul Unirii - zona cu fantani, Piata Constitutiei, spatiul din jurul Manastirii Antim, Piata Lahovari, Piata Cantacuzino, spatiul din jurul Salii Palatului, Parcul Izvor, strada Lipscani, iar Podul Mihai Voda (peste Dambovita) ar putea fi reconstruit. In aceste zone ar urma sa fie construite si parcari subterane cu cateva sute de locuri.

Aceste proiecte fac parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana, iar pentru amenajarea lor municipalitatea ar urma sa acceseze fonduri europene. Cetatenii isi pot exprima punctul de vedere referitor la aceste propuneri pana la sfarsitul lunii ianuarie. Proiectanti sunt o echipa de tineri arhitecti - ReAct Studio si biroul de arhitectura al arhitectului Dorin Stefan.















sursa & multe informatii poze: Hotnews

Pe hartie arata bine...


Tavi

Da ... o sa fie frumos pentru nepoti, stranepoti  :)

Revenind la lucrarile din Bucuresti ce trebuie realizate pentru ca terminarea A3 in Petricani/FdG (estimata a fi realizata in urmatorii 2 ani) sa nu fie un fiasco este necesar sa existe fluenta catre cele 3 sectoare nordice ale capitalei.

Pentru S1 ar fi necesara largirea FdG la 4 benzi + supratraversare Barbu Vacarescu si descarcare in Calea Floreasca.
Pentru S2 ar trebui sa functioneze Gherghitei si ColentinaxDoamna Ghica dar supratraversare Colentina pentru S3.
Pentru S3 ar trebui supratraversata Colentina dar se poate folosi si calea Fundeni si chiar Centura cu intrare prin Pantelimon.
Sectoarele de sud ar trebui sa poata folosi centura dar aceasta nu mai este la primarie ci la MT.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...