Drumul Expres DEx Satu Mare-Suceava

Started by NGC, September 12, 2019, 11:49:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

florians

Nu se face in vecii vecilor. Vise umede! Amin.

vancouver

La nord-est rocordul cu drumul actual mi se pare extrem de prost: o curba stransa in coborare puternica (resp. urcare puternica), si la urma da direct in drum, deci sens giratoriu sau intersectie in T. Dificil mai ales pentru transportul greu, dificil de inteles pentru cineva care merge rar pe acolo (multi venind de la Suceava vor rata intrarea pe centura, vor merge inainte pe drumul principal).

Aici o alternativa mult mai smooth:



E nevoie de daramat o singura casa, anume asta de aici:


Si de relocat un stalp de inalta, in rest ce am desenat eu trece doar prin curti si cel mult mai trebuie daramate cateva anexe gospodaresti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

raresc

Ca tot spunea cineva de rachiu :)

Miercuri,  22.01.2020, CNAIR a ridicat suspendarea procedurii "Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteză Baia Mare - Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistrița, Lot 2 Bistrița - Vatra Dornei și Lot 3 Vatra Dornei - Suceava"" publicând răspunsul consolidat la clarificarile adresate de către operatorii economici până la termenul limită mețtionat în cadrul documentației de atribuire.

Odată cu ridicarea suspendării procedurii, a fost stabilit noul termen limită de depunere al ofertelor până la data de 06.02.2020.

Valoarea estimata a procedurii este de 53.508.132,47 lei fără TVA, din care 19.415.185,95 lei fără TVA pentru Lotul 1, 16.497.789,72 lei fără TVA pentru Lotul 2 și 17.595.156,80 lei fără TVA pentru Lotul 3.

Durata fiecarui contract este de 18 luni din care 14 luni pentru elaborarea studiului de fezabilitate și 4 luni pentru asistența tehnică necesară elaborării documentațiilor pentru lansarea licitațiilor de lucrări.

Sursa: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-reluat-licita%C8%9Bia-pentru-elaborarea-studiului-de

dr4qul4

Desi e varianta normala, este de neconceput ca CNAIR sa faca un tunel. Mai ales unul de 3km.
Dar am o nelamurire, in ipotetica situatie in care s-ar face acest tunel, exact cum este desenat, cum se continua DX-ul asta spre nord?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

FRS

Nu uitati ca 20-20 este an cu alegeri locale si la consiliul judetean. Cariocile nu sunt deloc scumpe.
Este in licitatie acel SF+PT Suceava - Baia Mare, haideti sa-i lasam pe cei care castiga lotul din zona sa propuna variante de traseu.

FRS

Am gasit ceva interesant in clarificari:

Intrebare 29: Va rugam sa precizati pentru care dintre loturi sunt atribuite variantele de ocolire Bistrita si Vatra Dornei?
Raspuns 29:   Varianta de ocolire Bistrita si Varianta de ocolire Vatra Dornei nu fac obiectul contractelor de servicii ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteza Baia Mare – Suceava: Lot 1 Baia Mare – Bistrita, Lot 2 Bistrita – Vatra Dornei si Lot 3 Vatra Dornei – Suceava" . Precizam ca informatii privind documentatiile aferente celor doua variante de ocolire vor fi puse la dispozitia viitorului Prestator in vederea utilizarii acestora pentru corelare cu studiul realizat.

AlexxC

Acei 3 km de tunel aduc o economie de timp echivalentul a 30km de autostrada...coraborat cu celelalte 2 centuri si un tunel pe sub Mestecanis, deja am avea o solutie suficienta pentru urmatorii 30 de ani pe acest traseu nordic.
Din calculele mele aceste 4 proiecte cresc viteza medie intre Suceava si Bistrita de la 60kmph la 70kmph(decent pentru un traseu montan)....orice alt castig de aici inainte  s-ar face cu costuri mult prea mari.

dr4qul4

Sper ca nu ai inteles gresit. Eu sunt pentru acest gen de proiecte peste tot. Tunelul asta, chiar si 1+1 aduce un castig enorm. Si cred ca sunt destule locuri in tara, unde s-ar castiga peste 15 min, daca in loc de serpentine am face un tunel de 1-2-3km.
Dar CNAIR construieste centuri ca cea de la Cluj-Napoca. Sau mai rau, ca proiectul nou de la Zalau. Si asta intr-un relief mult mai simplu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

CNAIR nu construieste nimic. CNAIR are de facut doar o licitatie. Iar de tunel o sa se ocupe o firma de constructii. Realizarea tehnica a tunelului nu este nici o problema.

Daca se mai si modifica la nord, asa cum am sugerat mai sus, legatura cu drumul actual, chiar devine o treaba grozava.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tom_sawyer

#99
Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteza Baia Mare - Suceava:

Ofertanti:

Lot 1 Baia Mare - Bistrita:
1. Ofertant unic : SC EXPLAN SRL
2. Asociere : K-BOX CONSTRUCTION DESIGN (Leader), OMIKRON KAPPA CONSULTING S.A.
3. Asociere : SEARCH CORPORATION (Leader), FORMIN, Egis International SAS, EGIS ROMANIA S.A.

Lot 2 Bistrita - Vatra Dornei:
1. Ofertant unic : SC EXPLAN SRL
2. Asociere : K-BOX CONSTRUCTION DESIGN (Leader), OMIKRON KAPPA CONSULTING S.A.
3. Asociere : SEARCH CORPORATION (Leader), FORMIN, Egis International SAS, EGIS ROMANIA S.A.

Lot 3 Vatra Dornei - Suceava:
1. Asociere : K-BOX CONSTRUCTION DESIGN (Leader), OMIKRON KAPPA CONSULTING S.A.
2. Asociere : Best Consulting & Design SRL (Leader), INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL
3. Asociere : SEARCH CORPORATION (Leader), FORMIN, Egis International SAS, EGIS ROMANIA S.A.


http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100093997

monteoru

Recent a postat primarul din Beclean o poza cu ce par a fi variantele de traseu si diferitele rezolvari a le descarcarii din DX in DN17 si Varianta de Ocolire Beclean. Stiu ca nu s-a desemnat castigatorul SF-ului, e posibil sa aiba la CNAIR deja niste trasee pe care i le va da proiectantului sa le studieze?!

Optiuni nod Beclean  DX Baia Mare-Suceava



Powered by API/PUM imgur uploader

GML

Nu 25 mai era termenul limita pt. evaluarea ofertelor?

adigsm

Ca sa mai dam de lucru putin la cei cu SFul
Varianta plauzibila, zic eu, de legatura a DX cu centura SM




Powered by API/PUM imgur uploader

Buraddo

@adigsm acolo ar trebui să aibă DX continuitate cu partea de nord a centurii. Aș vedea mai rapid nodul să fie orientat la -90 grade față de cum l-ai desenat

tom_sawyer

Conform sintezei licitatiilor, castigatorul este Search Corporation, urmeaza semnarea contractului. Durata contractului - 18 luni.