News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcelbanu

#300
Linia 209, Mintia - Brad pe vremuri, podul peste Mureș...


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

GDPR

Surpriza, CFR-ul vrea sa construiasca un pod complet nou la Gradistea, cel putin asa se intelege din raspunsul MT la interpelarea lui @cutter. Ma intreb ce gabarit va avea, tinand cont de recenta deshumare a canalului Dunare-Bucuresti de catre guvernul Dancila:





http://cdep.ro/interpel/2018/r2075B.pdf

Phenol

Proiectul a fost lansat in perioada guvernului Ciolos, pe atunci s-a vorbit mult de ea.

Totusi, ma intreb de ce dureaza un an lansarea licitatiei pentru lotul 1?

Pentru constructia podului este luat in considerare Argesul navigabil.

Ionut

Pam pam!




VIDEO: Podul Constanța, radiografia pericolului. Lucrările de reabilitare nu au început, deși acum un an Ministerul Transporturilor a fost avertizat că situația e critică!

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, responsabilă de lucrările de reparație, nu a reușit nici să implementeze un sistem funcţional de senzori care ar opri circulația trenurilor în caz de urgență. Între timp, podul se degradează pe zi ce trece. În noiembrie 2018, o bucată de beton din tavanul podului s-a desprins şi a căzut pe capota unei maşini prinse în ambuteiaj. În autoturism se aflau un bărbat cu fiul său în vârstă de 3 ani.

Podul Constanţa nu reprezintă o situaţie singurală. Ionuţ Ciurea, de la Asociaţia ProInfrastrura, spune: ,,Jumătate dintre podurile de cale ferară din România au nevoie de reparaţii capitale. Ce s-a întâmplat cu acele pile de la Podul Constanţa nu a reprezentat o reparaţie. Ministerul Transporturilor trebuie să înţeleagă că acest pod, la cum arată, cu armătura pe afară, se dezintegrează şi că trebuie să ia măsuri urgente".

Libertatea

GDPR

#304
Pe site-ul ANPM a fost postat Memoriul de prezentare pentru proiectul "Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana".

Tot nu mi-e foarte clara varianta tehnica aleasa la traversarea Argesului, dar cel putin se mentioneaza ca podul ramas neterminat de pe timpul lui Ceasca va fi demolat.

dan tm

Eu am dedus ca demoleaza podul nou si fac altul, apoi ramin pe amplasamentul vechi, undeva la coborirea de pe viaduct.

TibiV

Iar eu sub-inteleg ca vor face alt pod fix pe locul celui prabusit.
Daca un memoriu de prezentare de 142 de pagini nu lamureste clar un lucru atat de simplu, nu inteleg de ce l-au mai scris....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

In schimb este clar ca demoleaza doua cladiri de statii (sau le transforma in altceva) si fac alte "cladiri" din... containere!!!
Io cred ca cieva are niște containere de vanzare....

Vlad94

#308
De aici reiese ca se va folosi terasamentul podului nou (cel neterminat). De asta se demoleaza gara Gradistea. Cu gara Comana nu stiu ce au avut, n-am ajuns pana acolo cu lectura.  :D
https://i.imgur.com/4HGgI9D.jpg[/img]


Powered by [URL=http://proinfrastructura.ro/poze.html]API/PUM imgur uploader]



Powered by [URL=http://proinfrastructura.ro/poze.html]API/PUM imgur uploader
[/size] [/url]


dan tm

In primul rind l-au scris ca li s-a cerut, in al doilea rind l-au scris pentru bani si in al treilea rind l-au scris ....

Eu nu inteleg de ce fac atitea demolari de cladiri, in loc sa le vinda? doar nu reconfigureaza traseul.

trebuie sa citim printre rinduri, doar ca nu-mi iasa sa dau copy paste aici.

la pagina 21 se prezinta solutia supratraverarii DN 5A pe viaduct de acces, or hai sa vedem in teren

in spatele garii spre Arges, DN5A face un ocol al statiei pentru a trece la nivel

DSCF7583 by David Daniel, on Flickr

DSCF7585 by David Daniel, on Flickr

vezi bariera

DSCF7587 by David Daniel, on Flickr

spre Comana

DSCF7593 by David Daniel, on Flickr

la pagina 24 cica se vor demola cladirile mai putin CED Gradistea

adica se vor demola astea

DSCF7602 by David Daniel, on Flickr

dar ramine cladirea CED(aici coroboram si cu ce scrie la pagina 26 ca se desfiinteaza trecerea la nivel din poza de mai sus)

DSCF7599 by David Daniel, on Flickr

Mergind spre Giurgiu pe stinga statiei Gradistea am gasit un amplasament care mi-a parut a fi fost cindva locul unei statii, poate a fost statia originala Gradistea.Cam pe acolo o sa faca ei un punct de oprire Gradistea.

DSCF7608 by David Daniel, on Flickr DSCF7610 by David Daniel, on Flickr

la pagina 56

se dau 3 variante din care varianta 1 traseul vechii cai ferate 1869-2015
etc
varianta 3. Nu mai scriu aici, dar elucideaza, amplasamentul noii halte, la capatul viaductului care permite trecerea peste DN5A in dreptul ACTUALEI gari Gradistea, deci exact pe linga cladirea CED cm am pus poza.

linia e interesanta pina la Giurgiu, se poate urmari in album. In multe locuri celalalt fir e acaparat complet de natura, nu se vede.

DSCF7654 by David Daniel, on Flickr


GDPR

Am citit mai atent memoriul:

Pe malul nordic al Argesului se va folosi rampa de acces la podul existent, care va fi demolat. Se demoleaza si viaductul de peste DN5A de langa gara Gradistea, iar traseul liniei pe malul sudic se reconfigureaza intre traseul initial si cel proiectat inainte de '89, racordarea la traseul initial fiind facuta undeva mai la sud de actuala gara Gradistea. Podul nou va fi insa foarte lung, lungimea sa fiind de peste 1.1 km.

TibiV

Adrian,
mai pe romaneste?...

Demoleaza vechile pile ale podului nou ( :lol: ) si le reconstruiesc ?...

Mai exact...
Refac vechiul pod nou (  :lol: ) sau fac altul complet nou pe locul celui prabusit in 2005?
(Recunosc, pe la pagina 65 m-am enervat si am renuntat...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Stai ca asta nu m-am prins ca demoleaza si viaductul de la Gradistea. pai da trebuie tocati banii.
Am gasit ceva interesant in pagina 28 ,,error! reference source not found"

hm, ultimele detalii de atenuare a zgomotului de la pagina 21 se reiau imediat la 22. :o

in tabelul 3.9 pagina 31 oare obiectivul ,,pasaj" se refera la viaduct? 2330 metri cubi de betoane?

inseamna ca vin cu podul oblic fata de cum e acuma, pleaca de pe traseul nou pe mal Ilfov si trebuie sa intre pe traseul vechi pe mal Giurgiu,  ca sa abandoneze pe stinga viaductul Gradistea. Sau cum?

ce cistiga daca abandoneaza viaductul nou care devine vechi?

frunzaverde

#313
Quote from: TibiV on January 22, 2019, 10:39:43 PM
Demoleaza vechile pile ale podului nou ( :lol: ) si le reconstruiesc ?...

Am citit cu atentie gunoiul, pardon, docomentul. Ce inteleg e tot ce exista la traversarea podului peste Arges in momentul asta - terasamente, pile, tabliere, tot-tot-tot, si de la podul de sec. XIX si de la podul din anii '80 se darama integrala. Si se inlocuieste cu o monstruozitate de 1.13 kilometri, OBLICA pe ambele poduri care exista acum.

Practic, ce vor ei sa faca este sa plece de pe terasamentul nou pregatit in anii '80 inspre Bucuresti, sa darame ultima parte a terasamentului si sa-l inlocuiasca cu cateva viaducte de acces, apoi sa construiasca un pod oblic pe cele doua poduri vechi, urmat de 1 km de viaduct nou deasupra liniei vechi. Viaductul din epoca lui Ceausescu va fi daramat si el, fiind paralel pe solutia noua.

Quote from: dan tm on January 22, 2019, 11:15:22 PM
inseamna ca vin cu podul oblic fata de cum e acuma, pleaca de pe traseul nou pe mal Ilfov si trebuie sa intre pe traseul vechi pe mal Giurgiu,  ca sa abandoneze pe stinga viaductul Gradistea. Sau cum?

Asta inteleg si eu. Doar ca pe malul sud vor sa faca viaduct 1 km si ceva.

Quote from: dan tm on January 22, 2019, 11:15:22 PM
ce cistiga daca abandoneaza viaductul nou care devine vechi?

Pai amplasamentul "2019" e paralel cu viaductul din spatele garii Gradistea. Amplasamentul "2019", din cate inteleg, trece aproximativ peste gara curenta Gradistea.

Bineinteles, asa ceva se va face... la pastele cailor. Pare a fi o solutie, asa, cat sa nu se faca!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)