News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Si eu cred ca varianta rosie este de dorit. Imi place ca bretelele de pe A3 sunt destul de lungi. Sper ca vor avea cate doua benzi.

elphax

varianta mov foloseste acel pod ingust si bucata de drum existente in prezent - pare simpla chiar daca vor trebui dublate podul si drumul
varianta roz foloseste viaductul si DX ar trece pe sub A, astfel evitand sa faca o noua supratraversare - cred ca ar fi cea mai ieftina. si cum spune horatiu - e dreapta si rapida

Hercule

Grafica e fix invers:

- varianta 1 (albastru) trebuie sa treaca pe deasupra A, nu exista subtraversare
- varianta 2 (rosu) trebuie sa treaca pe sub A, exista o subtraversare exact pe unde e trasata linia
- varianta 3 (mov) foloseste pasajul peste A existent, pasaj care e cam praf

As prefera varianta 2 si cat mai repede.  ;)
Deșteaptă-te române!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gicu

Asa arata viaductul pe sub care trece V2. Teoretic este spatiu pentru 2+2.





Powered by API/PUM imgur uploader

Creat

Depinde si de inaltimea pasajului.

csebi24

Oricum pe sub nu trebuie 2+2. Trece doar iesirea de pe A din directia Gilau si intrarea pe A (cu directia Turda) de pe noul drum de legatura. Intr-adevar doar inaltimea ar fi o problema, dar din poza de mai sus unde vad un camion pe A, pare ca pasajul are 5m fara probleme.

miahi

Are cineva vreo idee de ce a fost construit acel pasaj acolo? Presupun ca este peste o vale unde sunt scurgeri de apa sau zona inundabila ? Daca da, se poate construi acolo ?

Buraddo

Un șant, aka "Râul Negoteasa"

Probabil are apă doar la ploi torențiale, cu roșu am desenat bazinul hidrografic aproximativ

alexV

^^ varianta 2 pare sa se contureze. are multiple avantaje.
- foloseste viaductul existent al A3 peste raul negoteasa, asigura gabaritul, nu deranjeaza traficul pe A3 in nici un moment al constructiei, iar bretelele vor fi cu cate 2 benzi pe sens, 80km/h viteza proiectata.
- in capatul celalalt la DN1 va fi realizat un pasaj, va fi corectat DN1 fiindca are o sicana, si asta inseamna ca nu vor deranja nici traficul pe DN1. nu se face nodul full. va fi cu giratoriu.
- celelalte variante: una trece prin Natura 2000, a doua trece prin zona cu alunecari si nu are overpass la A3. si alte dezavantaje.

Au inceput forajele pentru studiul geo. Poate obtinem schite sapt viitoare. Din doua surse de specialitate aflu ca construirea propriu zisa e max 1 an.

caveman

Mi-au confirmat si mie niste cunostinte din zona ca varianta a 2-a, cea din mijloc, a fost aleasa.

Nu cred ca ar fi o problema prea mare un sens giratoriu pe DN1 pentru ca deja se circula cu viteza foarte redusa in satul ala; sunt alveole pentru viraje care ingusteaza drumul la o banda, limitatoare de viteza denivelate, treceri de pietoni samd.
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?

Vlad94

Ar fi fain daca s-ar realiza giratorii cu benzi de evitare ca la nodul Remetea Mare
https://maps.app.goo.gl/qg2Hpfwe33kxkLyB9

dr4qul4

Daca acea "Carioca" are ceva plan real in spate, atunci varianta 2 nu va folosi nici un pod existent ci se va cosntrui un nou pasaj peste A3.
Celelalte 2 variante sunt trasate pe sub A3, dar sa nu uitam ca NU mai este vorba de o legatura A3 - DN1 ci de o intersectie cu un DX, ceea ce ar trebui sa includa 2 benzi pe sens si sa asigure viteze pe care doar un pasaj nou le pot asigura, adica minim 60 km/h.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Vlad94

Ar fi mers probabil si un nod de tip Cloverleaf (precum intersectia A4-DN3 de la Constanta)

caveman

Quote from: dr4qul4 on December 11, 2020, 07:56:32 PM
Daca acea "Carioca" are ceva plan real in spate, atunci varianta 2 nu va folosi nici un pod existent ci se va cosntrui un nou pasaj peste A3.

Sunt doar inversate in grafic liniile la intersectia cu A3, adica unde e supratraversare e subtraversare si invers. Daca privesti atent, punctul pe unde trece varianta din mijloc peste autostrada e viaductul iar varianta 3 (cea roz) trece pe dedesubt exact unde e supratraversarea drumului judetean. Ar fi culmea sa fie in plan o supratratraversare peste viaduct sau subtraversare pe sub podul existent :lol: Sunt doar inversate.
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?