News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

csebi24

#255
^ Varianta de ocolire Gherla care te baga prin alte sate  :lol:. Tin minte ca acum vreo 5 ani cand am facut prima data Cluj-Dej dupa mult timp am zis " mama are Gherla centura" fara sa stiu ca ea tot prin sate trece. Cred ca e o imbunatatire pentru cei din Gherla si poate si ca timp pentru ca sigur stai mai mult decat iti ia sa treci prin Bunesti ( cred ca asa se numeste satul).

^^^ caveman, sfatul meu e sa nu mai circulati pe acostament. Ii invatati prost pe cei care conduc tare si prost. Eu conduc destul de tare, recunosc, dar niciodata nu am dat un flash sau nu am depasit pe acostament sau intr-o zona de depasire interzisa. Daca trebuie sa stau 5km in spatele tau, stau. De multe ori ajung in spate la o masina si ea se trage pe acostament, fara ca eu macar sa fac ceva, ceea ce nu e normal si nici bine. Pentru alti o fi, poate pentru cei care fac zilnic sau saptamanal Cluj-Dej.

Cred ca de aici toti suntem de acord ca la drumu asta ii trebuie un 2+2 care sa evite localitatile cat se poate de repede. Acostamentul asta marit pare sa ofere siguranta da in cazul de fata nu cred ca ofera. Pe Cluj-Huedin se circula mult mai ordonat tocmai pentru ca nu exista varianta asta de a te trage. Legat de siguranta ca numar de accidente nu am o statistica, dar nu cred ca sunt diferente mari.

mitsu

Quote from: vasile.silion on September 27, 2020, 08:32:08 AM
Nu știu de ce vă tot contrați, dar sper că toată lumea e de acord, în final, că realizare unui drum expres Cluj-Napoca - Dej este o necesitate! Nu am date de trafic, dar am făcut de multe ori drumul acesta. E foarte aglomerat. Dar nu doar atât. Să vedem ce deservește el:
-traficul local pe 60 km între 3 orașe: Dej, Gherla, Cluj. Sunt mulți navetiști care fac zilnic drumul ăsta.


Ar trebui sa se cheme DX DeGheCeN (Dej - Gherla - Cluj-Napoca), dupa modelul drumului expres italian (de fapt Strada di Grande Comunicazione) FiPiLi (Firenze - Pisa - Livorno) :)

GML

Voi ati vazut radar intre Cluj si Dej? Eu circul pe drumul asta o data la 2-3 luni, dar cred ca am prins radar o singura data, la Jucu.

csebi24

Da, am prins destul de des in Bunesti ( VO Gherla) si in Rascruci.

yetiman

^^ Este destul de des si la "km 17". Este un restaurant/motel acolo si stau in parcare pe directia Dej -> Cluj.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

qionescu1

@pasadia
Nu cred ca exagereaza @calino, zona se dezvolta foarte vizibil pana la Jucu dar si in zona Dej, iar de Gherla nu poti trece decat printr-o zona ingusta si inundabila. Apoi orizontul de timp pentru implementare a acestui DX, dupa 2032 (parca in bataie de joc), nu face decat sa intareasca ce zice @calino. Dar chiar si azi ar trebui sa strecori Dxul printre depozite, fabrici, parc industrial, case si tot felul de constructii aparute. Lumea nu sta in loc, zona se dezvolta in continuare, deci va fi tot mai dificil si mai scump de implementat daca nu i se rezerva un culoar.

De la Apahida pana aproape de Gherla acest DX, eu cred ca ar fi putut fi dus prin dreapta liniei ferate daca i se rezerva culoarul...  Marele avantaj daca se merge paralel cu calea ferata, cu exceptiile de rigoare bineinteles, e ca se evita meandrele Somesului ceea ce ar reduce costurile si implicit ar scurta executia. Asta impune pregatirea drumului si prioritizarea sectorului inca de pe acum.

naivu

#261
Pregatirea DX Dej-Cluj da, chiar prioritizarea pregatirii in vederea rezervarii culoarului intr-o zona care se aglomereaza imobiliar pe zi ce trece, dar nu te astepta si la prioritizarea executiei (cel putin nu in fata A1,3,7,8,13)!

Kamov

Pai daca ar fi sa nu facem nimic pana nu e gata A8 si A13....

calino

Cred ca ar putea Consiliul Judetean Cluj demara SF+PT, chiar si eventual exproprieri pentru un DX, gresesc?
Trebuie si studiu de prefezabilitate sau se poate merge ca bucata din Turda-Halmeu pe portiunea Apahida-Dej?

TibiV

Ba da...
Daca CJ devine suburbie a BH, unde noul sef de CJ (alta semnificatie...) este un baiat pe nume Bolojan, care a facut "niste chestii"...

Just joking...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

calino

Nu as fi asa sigur ca daca intrevede ceva afaceri imobiliare dubioase pe traseu nu i-ar surade lui Tise ideea.

qionescu1

#266
@TibiV
Am cerut Cestrin volumul de trafic pe relatia Cluj-Dej dar nu s-au obosit macar sa raspunda. Ce e public e MZA pt intreg DN1C 8633 si MZA pt varianta Gherla (multumesc @TheStig) 11 934. In schimb avem o harta recenta cu volumele de trafic pentru intreaga tara.


Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma



Astea sunt cifrele CESTRIN 2015. Deci da, de la viitorul capăt al metropolitanei de la Apahida ar trebui continuat cu o autostradă cel puțin până la Dej. CJ Cluj sau o asociație de UAT-uri intersectate ar putea prelua de la CNAIR pregătirea proiectului, ar merge mai rapid decât la CNAIR, care acum e inundată de SF+PT-uri prin toată țara.

caveman

S-a reluat procedura SEAP pentru conexiunea la A3 din Tureni in urma contestatiei, noul termen limita pentru evaluare a ofertelor e 12 Oct 2020.
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?

qionescu1

@horatiu.cosma
Pai eu cand vorbeam ca urmatorul DX conform volumelor de trafic care trebuie facut e Turda Halmeu, prioritizat in sectoarele lui esentiale,  tu faceai misto cu acest "Sfantul Graal Al DXurilor", asta in conditiile in care aratam ca DXuri cu cifre de trafic mult mai mici se pregatesc inaintea lui. Cand ziceam ca sectorul Cluj-Dej din acest DX are volum de trafic, peste MZA a lui DN1C si cu mult peste alte DXuri, si peste DX in pregatire Ploiesti-Gaesti si Craiova-Targu Jiu (care dubleaza si 4 benzi pe jumatate) raspundeai ca sunt alte prioritati ca "e metoda Consitrans trasa la indigo, fabric argumente de tot rasul, aberez, scot metode science fiction, cifre din burta" invitandu-l pe Ionut sa-mi stearga postarile. Azi zici de Cluj-Dej  "cel putin" autostrada... Nu ca nu as fi de acord, dar ce s-a schimbat, cum de? :)  In fine, multumesc/multumim pt harta, ar ajuta sa o vedem intreaga daca se poate.