Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

JohnDoe

^^^^Asta e stilul nostru, A1 iesirea temporara in sudul Sibiului a fost la fel de cretin proiectata incat a stat PORR doua saptamani sa demoleze terminatia temporara si sa o construiasca pe cea noua.
Multi bani au fost risipiti atunci, de parca am avea mentalitatea Belgiei.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

alexV

E FIDIC rosu, proiectantul e diferit de constructor, nu a avut interesul sa faca economie la fer, ci sa minimizeze riscurile de alunecare. Vezi de exemplu ca pana nu termina cu grinda ce uneste pilotii la zidul din debleu din mijloc, nici nu sapa mai jos. E cumva opusul UMB pe A3 (dam cu excavatorul si vedem daca tine).

Stiu ce zici, pare supra-design vazut din avion. Dar daca asta e normalul?

horatiu.cosma

După nenumăratele alunecări de teren din Ardeal pe soluții tehnice prost alese, cred că a venit momentul să mai suflăm și în iaurt. Și să ne bucurăm când vedem soluții solide din prima, nu din a 3-a, după x ani de blocaje, relicitări și alte asemenea. Plus că dacă pe bucata aia au pus zid de sprijin, înseamnă că din studiul geo a ieșit un sol slab acolo, că doar nu or fi proiectat pe banii lor soluții extra dacă nu se justificau.

raulbogdan23

Era si mai misto daca faceau niste cut & cover pe zonele cele mai afectate (bretea A3 Cluj-Tureni, Tureni-A3 Turda si la DC85).

Oricum acolo au sapat destul de mult ca sa ajunga la cota actuala ca sa faca pilotii, dupa care mai sapam.

Da, era mai scump poate 50%-100%, dar mai estetic si mai eco, fara mega deblee.

raulbogdan23

#1774
- la viitorul pasaj DN1 se armeaza a 3-a deschidere, o deschidere este aproape gata sa primeasca betonul
- incep sa prinda contur bretele DN1 Cluj - DEx4 si DEx4 - DN1 Turda
- au inceput sapaturile pentru bretelele Turda DN1 - DEx4 si DEx4 DN1 Cluj (nu cred ca scapam nici aici fara piloti forati)
- au ajuns armaturile pilotilor forati de la subtraversarea drumului agricol
- se cofreaza ultima bancheta pe la viaductul cu 2 deschideri inspre DC85
- in debleul de la DC85 au inceput zidul de sprijin si pe partea cealalta, au terminat de forat pilotii pentru viitoarea pila stanga (directia DN1-A3) a DC85 si au astupat locatia pentru a face grinda de coronament. (se vede tot mai mult cat de adanc o sa fie acest debleu, pacat ca nu l-au facut cut&cover)
- au aparut niste sapaturi in terasament, probabil nu au iesit bine testele si au scos material
- la pasajul de pe breteaua A3 Turda-DEx4 avem toate grinzile montate, iar la pasajul de pe breteaua DEx4-A3 au inceput sa cofreze partea superioara a pasajului
- nu am insistat dar se vad lucrari incepute la viitoarele cladiri ale CIC
- continua forajele la piloti pentru zidurile de sprijin pe breteaua A3-DEx4

Caldura mare, ora 09:00, 23 de grade.

raulbogdan23

Obiectiv: Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni | filmare completa
Data filmare: 21.06.2024
Constructor: DIMEX 2000 & CON-A



Enjoy!

MarcoPolo

#1776
Ce de bun simt era un mic tunel in dealul ăla din mijlocul lotului...
Cum de ex vezi f des prin Ungaria.

Ce sa faci... atâta s-a putut... 😔

voicul

AUTOSTRADA A3 Mureș - Cluj DEX4 Drum De Legătură | UPDATE TURENI 21.06.2024 | Filmare TERESTRĂ 4K


satanistu

Lasa fara tunel! Daca era tunel nu mai pupam niciun DEx4.

Unde gasesti tunel pe foi pentru autostrada, acolo nu mai ai autostrada!

andreita

am trecut azi pe acolo. nu se lucra.

la un moment dat a venit si o ploaie urata.

pacat ca nu se impinge tare. e groaznic sa treci prin Turda

horatiu.cosma

Is și ei oameni, nu roboți. Ție ți-ar plăcea să nu ai duminici libere sau sărbători legale libere și să lucrezi de dimineața până seara pe 30+ grade in aer liber?

andreita

n-am spus ca nu ii inteleg :)

am spus ca e pacat

am observat ca pe acest forum, repede sar baietii pe tine :))

ijwtsh

Dacă îi înțelegi, de ce ai mai zis că e păcat? Nu încerca să o dai la întors. Normal că sare repede lumea pe tine. Băieții sunt in grafic sau foarte aproape de el. Având în vedere că e prima lor lucrare de asemenea anvergură, se mișcă foarte bine. Du-te să faci voluntariat la ei dacă vrei să se termine mai repede.

andreita

ai raspuns-o de nota 10 :))


da-i pace. cum zici tu.

ar fi super ca pe acest forum sa fie mai putina dorinta de a "arata" altuia ca el greseste si tu esti superior. Astfel, ar fi un loc mai primitor si mai bagat in seama.

ncb

Pe pagina de Facebook a DRDP Cluj:

QuoteAtenție, șoferi❗
Restricții de circulație instituite pe DN1 și A3 în vederea realizării lucrărilor de racordare a bretelelor drumului expres DEx4 (Autostrada A3 – DN1 Tureni) la DN1 și A3, respectiv amenajarea racordului la DN1 spre noul pasaj care va fi peste drumul expres.
🟠 Restricții de circulație pe DN1:
➖ Limitare de viteză la 30 km/h;
➖ Îngustarea carosabilului la o bandă de circulație.
Restricțiile se vor realiza în 2 etape, pe partea dreaptă (sensul Turda – Cluj), înainte de intrarea în localitatea Mărtinești, respectiv pe partea stângă (pe sensul Cluj – Napoca – Turda), km. 457+650 – km. 458+295 (în apropiere de ieșirea din localitatea Mărtinești) și km. 456+800 – km. 457+140 (în apropiere de intrarea în Tureni).
🟠 Restricții de circulație pe A3: 
➖ Limitare de viteză la 60 km/h;
➖ Îngustarea benzilor carosabilului prin presemnalizare și marcaje provizorii pentru asigurarea spațiului de siguranță corespunzător față de zona de lucrări.
Restricțiile se vor realiza în 4 etape, pe sectoarele km. 22+130 – km. 25+350 – calea 2 (sensul Gilău – Turda) respectiv km. 19+700 – km. 22+650 pe calea 1 (pe sensul Turda – Gilău).
Termen pentru finalizarea lucrărilor: Octombrie 2024.