Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

theone_radu

Capătul dinspre DN1 nu este proiectat deloc astfel încât să permită o continuare viitoare directă spre nord? Mai exact, ieșirea spre Cluj-Napoca practic intersectează o posibilă continuare a DEx4. Breteaua respectivă ar trebui înlocuită în viitor cu un pasaj peste DEx4, nu?

pentium10

breteaua actuala se va folosi in viitor pe relatia dinspre Turda urcare spre A3
si coborarea de pe DX se va realiza spre dreapta pe o bretea noua, si apoi continuu pe DN trecand pe grinzile montate acum
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Cristian_cj


raulbogdan23

Obiectiv: Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni | filmare completa
Data filmare: 07.06.2024
Constructor: DIMEX 2000 & CON-A



Enjoy!

andreita

am trecut ieri seara pe la Tureni.

avans 0 la pod, cel putin avans care sa fie vizibil de pe DN1

dar am vazut ca au mai lucrat la deal cate ceva, la consolidare fata de 9 iunie


nu prea era multa activitate pe la 18

AlexC

Filmat astazi, 16.06.2024.
Spor!

gicu

La viaductul peste Valea Racilor văd că sunt câteva pile la care încă nici piloții nu au fost începuți. E problemă de utilități nerelocate sau altceva?

ddfab

^utilitati nerezolvate... curent... se vad liniile nerelocate in dreapta...

alexV

E o linie de medie tensiune ce va mai ramane acolo pana in a doua jumate a lui iulie.

aby28

#1764
@pentium10

Nu inteleg, ai putea face un desen? :)

raulbogdan23

Acum


Ulterior la o continuare DEx4



Powered by API/PUM imgur uploader

ncb

De pe pagina de Facebook DRDP Cluj:

QuoteImagini de pe șantierul Drumului Expres – drum de legătură pentru asigurarea conexiunii dintre A3 și DN1 (în dreptul localității Tureni)
Lucrări în execuție:
Drum:
▶umplutură pământ pentru stabilizare cu liant hidraulic;
▶îmbunătățire pământ prin stabilizare cu liant hidraulic;
▶așternere material granular, balast, piatră spartă;
▶realizare dren longitudinal;
▶relocare rețea medie tensiune – montare stâlpi;
▶realizare tronsoane experimentale - balast stabilizat;
▶execuție șanțuri;
▶realizare canalizare pluvială.
Consolidări:
▶execuție saltele de pământ armat;
▶forare, lansare armătură, betonare piloți, lansare carcasă;
▶excavație;
▶turnare beton egalizare C12/15;
▶montaj armatură fasonată;
▶execuție capitel tip C1, C2.
Structuri:
Se efectuează lucrări la infrastructură:
▶pasaj pe DN1 457+320 peste drum expres km 4+846;
▶viaduct pe Drum Expres km 4+341 peste Valea Racilor;
▶pasaj pe drum expres km 0+337;
▶pod pe bretea Turda-Tureni km 0+684 peste Râul Negoteasa;
▶pasaj pe drum expres km 3+569;
▶pod de încrucișare pe strada 13 km 3+ 874.
Antreprenorul este mobilizat în șantier cu 310 muncitori și 183 de utilaje.
-------------------------------------
Antreprenor: Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL (Lider) – AUTOTEHNOROM SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA – CON-A OPERATIONS SRL
Lungime drum expres: 5 km;
Lungime bretele la nodul cu A3: 5,025 km;
Lungime bretele la nodul cu DN1: 2,748 km;
Valoare contract: 562.613.495,92 lei fără TVA.
Data Ordinului de începere a lucrărilor: 21.08.2023;
Durata de execuție a lucrărilor: 18 luni.
Sursa de finanțare: PT (Programul Transport 2021-2027) – Titlul 56;
Stadiu fizic: 40%.

Link cu video

mirceaeliade

^Daca e real acest 40%, inseamna ca se deschide cam in 12 luni, probabil putin dupa termenul contractual.

bdragos1

Sper ca procentul e raportat la momentul in care a fost facuta filmarea, care este in urma fata de cea postata acum 2 zile pe forum. Spre exemplu in filmarea lui Alex la 4:22 e mult mai avansata zona sau la podul de pe breteaua de coborare de la A3 dinspre Turda au aparut grinzile. Oricum sperantele pentru decembrie sunt tot mai mici  :(

Granata06

#1769
Numai mi se pare ca s-a exagerat cu pilotii forati la sprijinirile de deal? Pilot langa pilot iar diferentele de nivel nu par asa mari. Oi fi eu mai econom insa mi se pare ca s-a sufltat si in iaurt la proiectare.