Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hercule

Prima postare din acest subiect a fost in 26 august 2019. De atunci au trecut 3,5 ani, s-au scris aprox. 1500 de mesaje dar nu s-a construit nici macar 1 metru.  :((
Ce misto e sa "lucrezi" la stat.
Deșteaptă-te române!

trifrazvan1977

Prima postare in thread dedicat :)
Putina lume stie dar, in 2008-2009 cand Boc era prim ministru si a propus un top al prioritatilor in infrastructura ghici care lucrare era pe primul loc :)
Asadar au trecut 13 ani si nu s-a miscat nici un mebru la o bucatica de drum extrem extrem de importanta pentru tot judetul si nu numai.

Allex

Vreti sa va injure baietii din Iasi care asteapta dupa A8?  :lol:
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Hercule

#1143
Adica nu mai ai voie sa vorbesti de altceva decat de A8? Atunci eu propun ca Ionut sa stearga toate celelalte subiecte, ca sa nu fie ofensati cei ce asteapta dupa A8.
Deșteaptă-te române!

Allex

Am zis-o in gluma, chiar nu am treaba cu A8... in ziua de azi trebuie sa fi foarte atent ce spui sau scrii, lumea se simte ofensata extrem de usor. Se poate sterge postarea mea de mai sus daca deranjeaza. Multumesc
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alin2pas

În prezent tot traficul care vine dinspre Alba sau dinspre Mureș și merge spre centrul sau estul municipiului Cluj-Napoca (sau chiar mai departe spre Dej) trece prin centrul municipiului Turda și pe DN-ul cu două benzi pe sens care taie în două și alte câteva localități de pe traseu. Într-un timp, în toate localitățile dintre Turda și Cluj-Napoca erau radare fixe, dar de când au fost desființate și au mai fost puse și separatoare de sens, în aceste localități e o aventură să treci drumul să-ți iei pâine. Legătura A3 - Tureni ar fi trebuit realizată de când s-a construit autostrada, chiar și la nivel de drum 1+1, dar...

klax187

Remarca mea este ca in localitatie dintre Turda si Feleac NU SE TRAVERSEAZA DRUMUL!
Asta cred ca invata copii inainte de a merge la gradinita.

Nu ca as vrea sa diminuez necesitatea DX-ului, doar o remarca ca aceste localitati vor fi segregate in doua entitati diferite si dupa constructia noului drum expres. Mai in gluma, mai in serios, din punctul de vedere al tuturor celor afectati, s-ar putea impartii in sate dinstince cu institutii si magazine diferite. Turenii de Stanga / Turenii de Dreapta.

TibiV

Corect!

Si cu primari diferiti, din curente politice diferite...
Quote from: klax187 on January 30, 2023, 04:19:03 PM... Turenii de Stanga / Turenii de Dreapta.
Care vor fi pe stanga, care pe dreapta?!...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

klax187

Directia Turda - Cluj va fi luata ca reper, la fel cum e luat ca reper cursul raurilor pentru identificarea malurilor.
De ce Turda - Cluj Napoca si nu invers? Pai Turda e mai aproape de "Buricul Tarii", "Punga cu Bani", "Poarta" sau cum vreti sa ii spuneti. (adica Bucuresti)

Am Zis!

TibiV

Eu glumeam...

Dar da, ceea ce spui tu este corect.

Dpdv (din Punct de Vedere) tehnic, toate drumurile nationale "cu o cifra" din Romania sunt masurate "de la/au borna kilometrul zero" in Piata Sfantu Gheorghe Nou, aproape de Piata Universitatii.

Absolut TOATE. De la DN1 la DN7.
Iar fiecare "ramificatie" are la randul ei un "mic kilometru zero". De exemplu DN1C porneste din buricul Clujului...

Nu este de glumit pe subiectul asta.
Este (ca la geometrie descriptiva) descrierea punctelor de referinta.
Ai f...t punctele de referinta, ai f...t tot.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alin2pas

Diferența e că la Dx sau A nu ai voie să le traversezi, iar unde trec prin localități nici nu ai posibilitatea, din cauza panourilor antifonice și a parapeților decât unde sunt traversate de alte drumuri sau sunt pe viaducte. La DN-urile 2+2 (sau 1.5+1.5  :) ) unde se circulă prin localitate cu viteze apropiate de limita de viteză din afara localității e o aventură să încerci să utilizezi trecerile de pietoni, unde legal ai avea prioritate, dar practic toate mașinile trec ca vântul.

radupe

#1151
Toate localitatile dintre Turda si Cluj (pe DN) au treceri de pietoni care sunt traversate de localnici. In unele localitati cred ca sunt si 4-5. Masinile circula cu viteza foarte mare pe acest tronson de drum, iar traversarea este o adevarata aventura (noaptea este chiar ruleta ruseasca).

Tureniul nu o sa fie impartit in 2 de catre DX, nu trece prin zona locuita ci doar prin zona terenurilor agricole.

klax187

Poate m-am exprimat gresit. Nu am spus ca DX va imparti localitatea Tureni in doua.

alin2pas a spus ca  "în aceste localități e o aventură să treci drumul să-ți iei pâine." iar eu am venit cu o completare, si anume ca nimeni nu isi ia paine de peste drum in aceste localitati. Daca nu ai magazin pe partea ta de sat, mai bine iti faci painea in casa.

Iar DX nu va imbunatati aceasta situatie. Traficul pe DN va fi in continuare mare si grabit chiar si dupa realizarea DX-ului pe la Tureni.

pasadia

Traficul va fi considerabil mai mic iar DN-ul poate fi reamenajat la un 1+1, asa cum ar fi normal, cel putin in interiorul localitatilor. Asa cum ar trebui sa se intample de altfel si pe DN1 Otopeni - Ploiesti ( @Liviu M )

Hercule

Traficul va fi considerabil mai mic doar prin prin Turda, Sandulesti si Tureni. In rest (Martinesti, Valcele, Feleacu) traficul va fi la fel de aglomerat pana in momentul cand se va face o iesire in zona Ciurila sau Savadisla care sa mai preia din masini.
DN-ul nu trebuie reconfigurat la 1+1 ci 1+1+pe mijloc banda de incadrare stanga + eventual ceva zona de oprire si asigurare pentru pietonii ce traverseaza.
Deșteaptă-te române!