News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

Quote5 oferte pentru proiectarea și execuția drumului expres Brăila - Galați

Miercuri, 29 aprilie 2020, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului  "Proiectare și Executie ,,Drum Expres Brăila - Galați".

Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii ofertanți:

1.SC ARCADA COMPANY SA
2.Asocierea ASTALDI SpA – TANCRAD SRL
3.Asocierea MAVGO HOLDING SRL - SC AQUA PARC SRL- SC BDU MAXI CONSTRUCT SRL – HYDROSTROY AD
4.RIZZANI de ECCHER SpA
5.Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRl - SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL

CNAIR

Ionut

Arcada singuri. Interesant. Eccher probabil se gândesc că vor cumpara Tirrena. Totuși, doar 5 ofertanți. Proiect matur.

florin74

Aia de pe pozitia 3 am auzit ca se pregatesc sa faca vizite la DNA, impreuna cu baronul de Neamt, Arsene....
Tinere sperante, sunt cei cu scandalul cu reabilitarea drumului DN15 Piatra Neamt Bicaz, cu incredintarea aia directa de multe zeci de milioane de euro...

vancouver

Arcada au sediul la Galati, din cate stiu. Probabil ca se simt suficient de siguri pe teren propriu. Gen Selina in Bihor.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


dr4qul4

1. Localnici destul de puternici
2. Astaldi sunt deja acolo,
3. Si astia sunt deja acolo
4.
5. Aproape de casa si cu un pod mare.

Va fi mare batalie pe preturi. Alte firme s-ar fi aruncat degeaba in lupta. Nu pot sa zic ca imi lipsesc sinucigasii turci/chinezi/italieni/spanioli.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

jaston

Acuma, Intrebare: Daca ar castiga UMB-ul, in cat timp credeti va executa tronsonul de 11 km (care include si 2 viaducte mari)?

Ionut

Intr-o luna il termina. De fapt nu, intr-o zi. Un km pe ora!

dr4qul4

Eu mizez pe Astaldi.  Pana se semneaza aici, ar trebui sa aiba deja acces pe drumurile care duc la pod, asa ca le pot face in acelasi timp.
Iar tablierul metalic de la pod il pot face lejer unde fac si segmentele pentru podul peste Dunare (chiar daca nu vor fi la fel).
Practic au deja organizarea de santier si lantul de aprovizionare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexmocian

Tot 3 ani este indifferent cate sperante ne punem in UMB.

MihaiD

Nu prea văd sens în participarea UMB aici, sper să aibă parte UMB de proiecte de o valoare mai ridicată, mai mari / complexe. Aici m-aș bucura să câștige o firmă locală puternică. Arcada sau Tancrad, în ultimul caz - dacă Astaldi face față la ce are acum + ce urmează.

dr4qul4

Tu realizezi ca acest DX va costa peste 100 mil E?
Poate pare floare la ureche pe harta, dar capatul dinspre Galati este extrem de complicat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

jaston

Imi cer scuze. M-am pripit cu intrebarea de mai sus.

MihaiD

#28
^^

Consider că oricare dintre cele două companii, Arcada și Tancrad, au construită infrastructura la nivel local mult mai bine decât ceilalți ofertanți, inclusiv la nivel de recrutare a forței de muncă, aprovizionare, prestatori etc. Despre Arcada am citit referințe pozitive, la Tancrad mă abțin, dar ar avea posibilitatea să beneficieze de expertiza Astaldi. Putem da șansa unor ,,campioni" locali să treacă la următorul nivel, pe model Selina. Și aștept să urce șantierele spre nord, unde după VO Bacău ne așteaptă... o pauză la nivel de execuție a unor lucrări de A/DX. :(

Oneinthecrowd

Sa inteleg ca pana la urma Arcada si-a rezolvat problemele cu DNA? Sau se pot inscrie no matter what?