News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Whyse1

Am o intrebare: Pe harta PUM parcarea apare ca fiind o "parcare de scurta durata", dar in "Memoriul de prezentare pentru revizuirea acordului de mediu pentru proiectul drum expres Braila-Galati" vad ca apare formularea "Spatii pentru servicii tip S3". Care e varianta corecta pana la urma?



Powered by API/PUM imgur uploader

https://www.anpm.ro/documents/12220/74456728/Memoriu+de+prezentare+revizuire+acord+de+mediu+pentru+drum+expres+Braila+-+Galati.pdf/




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

De la @Raducu Popa : DEx6 Drum Expres Braila Galati | Pod si viaducte peste raul Siret | Stadiu lucrari 10.08.2024

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

roberthpop

Pe filmarea postata de Raducu P. Drum in aceasta seara pe Youtube  am putut vedea (min 2.50)turnare de beton in mod clasic, adica cu  macara+bena.Inca un semn ca UMB este intins la maxim si chiar(mult) peste!
Roberth Pop

dr4qul4

Sunt All-IN pe Buzau-Focsani. (Aproape) toti "elefantii" sunt acolo, asa ca toarna si ei cu ce gasesc
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

naivu

E imbucurator ca turnurile pt hobanat au crescut vizibil si am vazut deja tablier metalic pe una din deschideri. Imi da sperante ca pana la final de an sa vad tablierul metalic peste toate deschiderile ramase, inclusiv hobanele si tablierul suspendat de ele, poate si predalele, iar pt 2025 sa mai ramana de pus doar ceva beton plus asfalt, marcaje, parapete.
Mi se pare mie sau cele 4 turnuri sunt practic la cota finala (vad ca au deja niste  capete mai specifice)?

oneway

^Asa mi s-a parut si mie, nu mai apar mustati pentru continuarea armaturii
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

tom_sawyer

#921
Urmariți vă rog și discuțiile din spate. Tabierul metalic este așezat la pasajul în arc peste CF 700.

Cele 4 turnuri au ajuns abia la jumătate (~40 m). În februarie au început practic să le ridice, deci mai au vreo 6 luni de lucru la ele.

Din ce am văzut la alte hobanate, segmente din tablierul pentru pod vor începe să le pună înainte de a ajunge cu turnurile la cota finală.

Ionut

Tind să cred că înălțimea pilonilor NU este de 80 de metri, ci de vreo 50, cam cât sunt acum. De exemplu am găsit următoarea planșă pe net care probabil arată similar cu ce avem noi la Siret.

Deschiderile la Siret sunt 80+130+80 metri, sursă oficială. Nu am găsit înălțimea pilonilor din vreo sursă oficială. Nu știu de unde o ai tu @tom_sawyer.

Dar o putem deduce din schema asta:



Aici avem înălțime pilon 51,8m pe deschidere centrală de 157m, deci 33%. Dacă la podul nostru se respectă aceeași proporție, avem înălțime piloni 43m.

Adică fix pe unde sunt acum, adică pilonii sunt aproape gata pe înălțime.

Trebuie să facă la un moment dat și platforma aia care conectează cei doi piloni... nu-mi dau seama cum o să o facă și cât le va lua.

Poate ne lămurește vreun podar. :)

tom_sawyer

#923
Ionut, ultimul quote către sursa oficială s-a dat la pag. 59.
Quote from: tom_sawyer on July 12, 2024, 12:33:04 PMDă o pagină înapoi :D

S-au modificat deschiderile și înălțimea pilonilor față de SF. CNAIR-ul se contrazice singur (fă adunarea și vezi ce dă ;) 80+130+80=307?)

Hai că dau direct link-ul, modificarea Acordului de Mediu:

http://www.anpm.ro/documents/12220/74456728/Memoriu+de+prezentare+revizuire+acord+de+mediu+pentru+drum+expres+Braila+-+Galati.pdf/279c88ec-c142-4e3c-bfbe-c4e9f252934e

pag. 37, 38


Ionut

OK, atunci nu știu cine are dreptate. :lol:
Că avem alte dimensiuni în revizuirea asta de AM.
Când e datat documentul la ANPM?





Chestiile alea metalice din vârful pilonilor sunt pentru prinderea hobanelor.

Ionut

Cam scunzi pilonii. :lol:



Ce-mi place munca asta de detectiv... că nu sunt în stare să dea oamenii ăștia niște informații clare cap-coadă și un desen. Nici nu mai contează, om trăi și om vedea.

tom_sawyer

#927
Pfii, n-ai urmărit deloc discuțiile pe-aici :lol:  Glumesc, e de înțeles, stai că o să caut puțin în urmă ca să fie totul clar.

LE: Nu mai dau quote, vezi postarea #478

Ai acolo poză cu dimensiunile inițiale din SF ale podului și link-uri la modificarea din 2022 a Acordului de Mediu (din 2013) care vine cu noi dimensiuni pentru pod.

Deschiderile 80+130+80 devin 71+165+71 (CNAIR dă doar lungimea finală corectă: 307 m).

Pilonii cresc în înălțime de la 57 m la 80 m.

Pilonii sunt sprijiniți pe piloți de 42 m forați în pământ (25 m în SF).

Ionut

Fix asta căutam acum, țineam minte că au fost modificări la un moment dat și nu știam dacă astea.

Ionut

#929
În chestiile astea metalice sunt prinse hobanele. Din ce pot să-mi dau seama, armătura pilonului vine PE LÂNGĂ ele și se leagă de acele cioturi metalice care seamănă cu niște cuie. Toarnă apoi betonul pe lângă chestiile astea metalice.

Mda, spor la lucru, plăieși!







Pare-se că fix asta face nenea ăsta în ultima poză.

Băi dar să ne lămurească un podar! :D