Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AdrianB1

Curiozitatea mea e cat de inalti sunt stalpii de la hobanat? Au ajuns la 50%?

tom_sawyer

#871
Quote from: Whyse1 on April 07, 2024, 10:58:36 AM
QuoteInaltimea totala a pilonilor este de 80 m din care 60 m este inaltimea de la nivelul superior al banchetei.

Sursa: https://www.anpm.ro/documents/12220/74456728/Memoriu+de+prezentare+revizuire+acord+de+mediu+pentru+drum+expres+Braila+-+Galati.pdf/

Din câte am înțeles, bancheta este elementul orizontal pe care se sprijină tablierul. Să fiu corectat dacă nu e așa.

AdrianB1

Multumesc pentru informatii. Cred ca sunt pe la 30m, distanta intre piloni e peste 25m si ei par deja mai inalti decat distanta dintre ei. Oricum sunt sub 50% facuti in peste 5 luni, din filmari, in ritmul asta il termina primavara viitoare.

ncb

De la Charly: Drum express Brăila - Galaţi ; Siret river bridge


alecu26

Putem zice ca suntem cât de cât pe drumul cel bun când vedem în piloni primele locuri de prindere a hobanelor, sau de ce nu, primele hobane întinse și primele tabliere deja lansate.
Oare hidroizolatiile alea nu le.vor acoperi cu asfalt?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

#875
Autorizatie nr. 36 - ,,Drum Expres Brăila - Galați" – Etapa IV

Nr./data AC/AD/A Urg
36/03.07.2024

NUMĂR ÎNREG. CERERE  SOLICITANT REGISTRATURA MTI /DACRTM
nr.92/20699/28.02.2024, MTI nr.7394/28.02.2024, completată cu nr.92/23058/02.07.2024, MTI nr.7394/02.07.2024

DURATA EXECUŢIE AC/AD
6 luni

https://www.mt.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2024/36/AC%2036_03.07.2024%20Site.pdf

https://www.mt.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2024/36/Anexa%20AC%2036_03.07.2024.pdf

MT


Lucrări de arhitectură, de structuri și instalații aferente spațiitor de servicii amplasate pe ambele părți ale drumului Expres Brăila Galați la km 3+160.

Valoarea lucrărilor autorizate, fără TVA: 6.398.361,00 lei

WC in cadrul Spatiului de servicii tip S3 km 3+16O (stanga + dreapta)

2x73 loc (Spatii parcare autoturisme) +2x20 loc ( Spatii parcare autobuze si autocamioane)

ncb

Filmare noua de la Raducu: Drum Expres Braila Galati DEx6 | Pod si viaducte peste raul Siret | Stadiu lucrari 09.07.2024


Multumirile pe canalul lui de Youtube.

florin74

#877
Tocmai am gasit o declaratie data de Grindeanu la inceputul anului 2023....
"Drumul Expres Brăila-Galați pe care îl construiește UMB va fi terminat până la sfârșitul anului, a promis vineri, la Brăila, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu"
27 ianuarie 2023

La cum se misca... si vara lui 2025 devine incert.


Ionut

#878
API pe Facebook

Galați-Brăila în 2023, ba nu, în 2024, de fapt 2025. Ministrul Grindeanu se chinuie de doi ani și jumătate să ghicească data când va fi inaugurat Drumul Expres DEx6 Galați-Brăila și nu-i iese deloc.

În noiembrie 2022, apoi în ianuarie 2023, Grindeanu declara cu nonșalanță că va fi gata în 2023. În februarie 2023 (și ulterior) noi am dezmințit cu vehemență termenul fantezist. În noiembrie 2023 ministrul anunța triumfalist că avem un constructor "care se va ține de grafic și care va respecta ca, până la jumătatea anului viitor, să fie finalizată această lucrare".

"Jumătatea anului viitor" este acum, iar structura-mamut de peste Siret și căile ferate din zonă arată ca în filmarea lui Răducu Popa de marți, 9 iulie.

Din păcate, a intrat în sarabanda promisiunilor și antreprenorul, chiar prin vocea liderului său, domnul Umbrărescu, care în martie 2024 dădea ca sigură deschiderea DEx6 Galați-Brăila în acest an.

Suntem nevoiți să dezmințim din nou: în opinia noastră, drumul expres nu va fi gata nici în decembrie 2024. Călcâiul lui Ahile este podul hobanat peste Siret care nu este deloc o bagatelă și este mult întârziat.

Pilonii încă se înaltă, cu greu. Apoi vin piesele de tablier metalic, hobanele (instalare, tensionare), hidroizolația, mărunțișurile (asfalt, parapete, rosturi dilatație) și, desigur, testele absolut esențiale. A se vedea timpii tehnologici pe alte poduri de acest tip: Satu Mare, Agigea sau Basarab și Ciurel/Virtuții în București.

Pe lângă promisiunile fanteziste, foarte deranjantă este depășirea termenelor din contract și din autorizațiile de construire (AC). Contractul pe cei 10,77 km dintre Brăila și Galați a fost semnat cu UMB în 15.04.2021, prevede 10 luni de proiectare și 24 de execuție și are ordine de începere din 01.07.2021 (proiectare), respectiv 10.01.2022 (lucrări în teren).

Prima AC, aferentă celor aproximativ 7 kilometri ușori dinspre Brăila, a fost emisă în 24.12.2021, iar lucrările nu sunt gata la jumătate de an după expirarea celor 24 de luni de execuție. A doua AC a fost semnată de Grindeanu în 20.12.2022, pentru zona critică super-complicată dinspre Galați, și nu este nicio șansă ca scadența din decembrie 2024 să fie respectată.

Concluzia: estimarea noastră realist-optimistă pentru inaugurare este primăvara 2025.

📷 Capturi filmare dronă Răducu Popa, 9 iulie 2024, mulțumim!

---

Promisiune a ministrului Grindeanu din noiembrie 2022 - https://bit.ly/3ztTfkn și dezmințire a noastră în februarie 2023 - https://bit.ly/3IJQFZW. Apoi promisiune Grindeanu în noiembrie 2023 - https://bit.ly/4cTwhSm cu "deschidere la termen la jumătatea anului viitor", adică acum, vara lui 2024. Promisiuni ale domnului Umbrărescu, martie 2024 - https://youtu.be/GUnrDz-IiUg?feature=shared (minutul 5:00) - ,,Craiova 4 să fie gata anul ăsta, Galațiul și Buzău-Focșani, sperăm". Iar acum, zona critică a proiectului arată așa: https://youtu.be/vHYTfCBUYz4?feature=shared. Mulțumim Răducu Popa pentru filmarea din dronă![/color]

oneLess

#879
Au AC primit și pe ultimii 500+ metri, legătura cu DN2B de la mega viaducto-pod-pasaj ??

Mi-a scăpat mie !?

tom_sawyer

#880
În AC etapa II au autorizate lucrările de lărgire la 4 benzi a DN2B, de care nu s-au apucat.

Ionut

Nicio reacție?
1. Crede cineva că va fi gata în 2024?

2. O fi bine că Umbrărescu a promis că e gata și nu va fi și, în plus, se va depăși termenul contractual?

2bis. O fi bine că cei 7 km dinspre Brăila nu sunt gata după vreo 6 luni de la expirarea termenului contractual și celui din AC?

3. E cineva care NU e convins că CNAIR va da extensie de timp și aici? (Sunt curios pentru ce.)

4. Predicții pentru când va fi gata? Punctul critic e hobanatul.

GIV

vor spune unii ce atata graba cu dxu asta cand o sa fie gata buzau focsani? ce mai conteaza contractul in cazul de fata?


raulbogdan23

Mai degraba vreo 3-4 ani la Pod Satu-Mare, decat ce e acolo 2022-2024.