Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


oneLess

Bucățica aia din sud sub parcare pînă la giratoiu, UMB a făcut-o la nivel de terasament, dar ea apare pe harta API ca neavând AC?

Eu cred că aici UMB știa ceva de AC-ul care se va da în septembrie pentru și-au luat jucăriile și au plecat prin august.
La fel știa și la DEx12 T4, au început în februarie decopertările acolo și s-au oprit cu ele fix acolo până unde li s-a dat AC câteva luni bune mai târziu!

alin2pas

Dacă nu mă înșel, UMB a mai primit o amendă pentru lucrări fără AC și pe A1 LD4 (Șoimuș), deci nu are rost să riște nimic, pentru că are destule locuri unde să lucreze.

Whyse1

Deasupra Drumului Express Brăila - Galati | 11 decembrie 2022 by @Radu Aramă

La 4:02 se poate vedea pe traseul drumului un fel de "culoar" fara copaci, asta cred ca ar fi ceva nou.

stangabriel

https://economedia.ro/drumul-expres-braila-galati-umb-a-primit-autorizatie-de-construire-si-pentru-viaductul-de-un-kilometru-peste-siret.html


Ministerul Transporturilor a eliberat Autorizația de Construire, etapa II-a pentru Drumul Expres Brăila-Galați, șantier pe care lucrează constructorul român UMB. Autorizația de Construire este emisă pentru 24 de luni, avizează lucrări de 145 milioane de lei, cele mai importante lucrări de artă fiind Podul de la km. 6 peste Canalul de irigații și viaductul de la km. 10 peste digul de apărare pentru ape mari al râului Siret, peste linia de tren și râul Siret.

Contractul cu cel mai puternic drumar din România a fost semnat în aprilie 2021 pentru 371 milioane de lei şi o durată de 34 de luni, din care 10 luni pentru proiectare şi 24 de luni pentru execuţie. UMB a câştigat licitaţia cu o ofertă de 371 milioane lei faţă de valoarea estimată a CNAIR de 530 de milioane lei. Ministerul Transporturilor a emis în decembrie 2021 Autorizaţia de Construire (etapa I) pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi, şosea cu o lungime de 11 kilometri, unde constructorul UMB a început încă din octombrie 2021 lucrările de decopertare. Pe traseu vor fi şase lucrări de artă, trei poduri, două viaducte şi un pasaj. Viaductul peste râul Siret care se varsă în Dunăre (lângă Galaţi) are aproape un kilometru (845 metri), după care urmează un pod hobanat de 290 de metri.

,,Se autorizează executarea lucrărilor de construire aflate în culoarul expropriat, în conformitate cu Documentul de avizare C.T.E. – C.N.A.I.R. S.A. nr. 5314102.11.2022. Lucrări de drum (terasamente, structuri rutiere, etc); Lucrări de reabilitare DN 28 –
[lărgire la 4 benzi; Lucrări de drumuri vicinale și de exploatare; Lucrări de artă (Pod km 6+620 peste canal de irigații (Canal A.N.l.F. CC2) și Viaduct km 10+837 peste digul de apărare pentru ape mari ale râului Siret, calea ferata și râul Siret) cu condiția respectării Avizului de gospodărire a apelor nr. 9 din 27.04.2022, emis de A.N. Apele Române." -Autorizație de Construire.


tom_sawyer

Autorizatie nr. 65/20.12.2022 ,,Proiectare și execuție Drum Expres Brăila - Galați" – Etapa II

MT


Dacă au obținut AC, poate se apucă și pun un strat de asfalt peste terasament.


DEx6 Drum Expres Braila Galati | Starea terasamentului dupa circa 5 luni de la oprirea lucrarilor


horatiu.cosma

Acest AC e pentru pod. Probabil cu asfaltul vor aștepta până pot veni cu stația și să îl producă pe tot, ca să nu facă dute-vino de mai multe ori.


Vlad94

Se are cumva in plan si extinderea DN2B la 4 benzi dinspre Galati inspre viitorul giratoriu?

naivu

Dacă traficul de tranzit va fi preluat de VO Galați (centura mare) și drumul de legătură cu DX Braila-Galati prin spatele combinatului, nu prea văd de ce ar extinde Galați-Movileni la 2+2. Dar am plecat de mult din Galați și poate nu vizualizez dimensiunea traficului local!

Whyse1

#476
@Vlad94: De la Galati pana la intersectia cu str. Combinatului e deja 2+2, restul va fi extins:
Quote from: tom_sawyer on February 26, 2022, 04:03:56 PM•    Reabilitare DN 2B – lărgire la 4 benzi
Drumul Național 2B are la intrarea în Municipiul Galați profil de drum cu 4 benzi de circulație. La intersecția Drumului Expres cu Drumul Național 2B, acesta are un profil cu două benzi de circulație. Având în vedere traficul mare înspre Municipiul Galați, în cadrul obiectivului de investiție "Drum expres Brăila-Galați", Drumul Național 2B va fi lărgit la profil cu 4 benzi de circulație dinspre Municipiul Galați până la intersecția cu Drumul Expres Brăila-Galați, pe o lungime de 0,43 km.
Conform temei de proiectare s-a efectuat o expertiză tehnică pe sectorul de DN 2B între km 128+250 și km 128+680, care se va reabilita și lărgi la 4 benzi de circulație în cadrul obiectivului de investiție Drum expres Brăila-Galați, urmând ca după darea în folosință a Drumului Expres Brăila-Galați să devină principala cale de acces ce leagă drumul expres de municipiul Galați și implicit de combinatul siderurgic Arcelor Mittal, cel mai mare combinat siderurgic din România, generator de trafic greu.
Ținând seama de calificativul de stare, "bună – mediocră", atribuit pe ansamblu sectorului de drum analizat, de traficul excepțional recenzat și de perspectivă, reabilitarea și lărgirea la 4 benzi a drumului de interes național DN 2B și european E 87, E 584, este absolut necesară, o dată cu darea în folosință a Drumului Expres Brăila-Galați.
Prin urmare, având în vedere că în obiectivul de investiție Drum Expres Brăila-Galați este inclusă și lărgirea la 4 benzi pe o lungime de 0,43 km, sunt necesare suprafețe suplimentare de expropriere față de culoarul de la faza studiului de fezabilitate.

milo1981

Am trecut acum cu trenul in zona Barbosi si am ramas surprins sa vad la lucru o foreza si ceva armatura pentru pilotii viitorului pasaj peste calea ferata. Era chiar si un utilaj care decoperta in zona.

Ar fi interesant de ridicat zilele astea o drona in zona Siret.

Nu am facut vreo poza pentru ca nu ma asteptam la vreo activitate pe vremea asta.
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

#478
Quote from: pelan87 on November 02, 2021, 01:05:24 PMAm gasit o plansa cu podul peste Siret si CF, click pe imagine pentru rezolutie mare:





Powered by API/PUM imgur uploader


Pentru cine e interesat, se poate descarca toata documentatia (SF efectuat de Consitrans si pus la dispozitie in licitatia de proiectare si executie), de aici.

Quote from: razvan96 on April 22, 2020, 09:37:11 PM
Quote from: tom_sawyer on April 22, 2020, 06:31:53 PM
Quote from: razvan96 on April 22, 2020, 04:27:51 PMCine a facut SF-ul pentru DX Braila-Galati a avut inspiratia ca pe langa deschideri de 40 de metri pe viaductele de acces sa proiecteze un pod hobanat cu deschideri 80+130+80 pentru supratraversarea albiei minore a Siretului

Tot Consitrans a facut SF-ul si la Braila-Galati, dar acolo podul hobanat trece si peste triajul de cale ferata, nu numai peste Siret. In orice caz, avem dovada ca daca vrea, poate.

Am raspuns aici sa nu facem discutie off-topic pe A7 si de aia am dat quote. Podul hobanat trece doar peste Siret. Supratraversarea triajului se face printr-un pasaj cu 3 deschideri ce face legatura intre podul hobanat si viaductul de acces de pe malul galatean.



S-a modificat soluția tehnică la podul hobanat peste Siret. Deschiderile vor fi: 71m + 165m + 71m. Mai sunt și alte modificări. Viaductul de acces de pe malul drept va avea inclusiv o deschidere de 132 m, arc cu calea jos.

anpm.ro

http://www.anpm.ro/documents/12220/67163497/DEI+nr+121+din+08.08.2022.pdf/81e97a07-b0ef-4416-a0bc-3f1a37d28204

http://www.anpm.ro/documents/12220/74456728/Memoriu+de+prezentare+revizuire+acord+de+mediu+pentru+drum+expres+Braila+-+Galati.pdf/279c88ec-c142-4e3c-bfbe-c4e9f252934e