News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Cam 1,5 ani la fiecare, dar la Galați e mult mai complex podul, plus că pădurea e în continuare în picioare și nu dă semne că pleacă de pe loc, deci T0 încă nu a început să curgă.

oneLess

Și o să aibă triajul sub trafic, Siretul nu contează acolo. La Olt erau sub cerul liber.

tom_sawyer

De la 371.416.131 de lei fără TVA, valoarea contractului de proiectare şi execuţie a drumului expres Brăila – Galaţi a ajuns la 449.425.040 de lei fără TVA, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. Anunţul de modificare a contractului încheiat de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) cu Asocierea SC SA&PE Construct SRL - Spedition UMB - Tehnostrade SRL (firme controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu) a fost publicat pe 5 octombrie 2022. Este vorba despre o ajustare a preţului, după cum explică CNAIR. 

,,Natura şi amploarea modificărilor: Suplimentarea preţului contractului prin introducerea rezervei de implementare aferentă ajustării preţurilor, în cuantum de 23% din valoarea restului rămas de executat în cadrul contractului, reprezentând valoarea de 78.008.909,22 lei fără TVA. Înlocuirea formulei de ajustare a preţurilor din contract (subclauza 48.5) cu formula de ajustare de la art. 31 alin 1 din OUG 64/2022 cu modificările şi completările ulterioare (...), pentru restul rămas de executat în cadrul contractului", se precizează în anunţul de modificare a contractului de proiectare şi execuţie a drumului expres Brăila-Galaţi.

"Majorarea preţului contractului este de 21% din preţul contractului iniţial", precizează CNAIR. Compania argumentează necesitatea aplicării prevederilor legale privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile. Şi arată că Guvernul României a identificat trei cauze ce au condus la declanşarea crizei pe piaţa construcţiilor şi blocarea implementării proiectelor de infrastructură, respectiv: criza economică post-COVID; criza energiei; c) criza suplimentară ca urmare a conflictului militar din regiunea Marii Negre.

viata-libera.ro

Whyse1

Sursa: https://obiectivbr.ro/content/cnair-drumul-expres-br%C4%83ila-%E2%80%93-gala%C8%9Bi-este-%C3%AEn-grafic

Quote"Pe șantierul Drumului Expres Brăila – Galați lucrările se desfășoară conform graficului de lucrări. Până în acest moment s-au executat următoarele tipuri de lucrări: amenajarea terenului, terasamente (umplutură de pământ, săpătură de pământ, îmbunătățire teren de fundare), suprastructură drum (strat de formă, strat inferior de fundație), podețe etc. Documentația privind relocarea rețelelor electrice este finalizată, aceasta fiind aprobată de către deținătorul acestora. Referitor la defrișarea pădurii de pe malul Siretului, vă comunicăm faptul că documentația privind scoaterea definitivă din fondul forestier proprietate publică a fost avizată de către: Ocolul Silvic, Direcția Silvică, Garda Forestieră și urmează ca Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor să emită Ordin de Ministru prin care se aprobă scoaterea din circuitul forestier", se precizează în răspunsul CNAIR.

milo1981

Conform Sentinel se pare ca au inceput ceva decopertari pe traseu.




Powered by API/PUM imgur uploader

Sursa
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

mirceaeliade

stie careva cum de a lasat UMBul toate terasamentele fara asfalt inainte de a veni ninsorile? au ei solutie pentru conservare la iarna fara asfaltare?

shogom


oneLess

2^
Cred că li s-a părut că au treabă în altă parte prin august și la AC-ul pentru hobanat super-ante-trâmbițat pentru septembrie au văzut că nu s-a precizat anul!

Sorinus


tom_sawyer

Nu. Și încep să mă întreb dacă nu cumva e o complicitate între autorități și UMB, să tărăgăneze emiterea autorizațiilor pentru a le permite să își concentreze forțele pe alte șantiere.

dr4qul4

nu au nici un interes sa se apuce de pod mai repede. Asteapta sa castige si licitatia pentru viitorul drum de legatura dintre pod si centura Galati.
Dar ma astept sa asfalteze macar cu primul strat ca altfel e pacat de terasamentele alea
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

mirceaeliade

cu tot respectul pentru interesele locale, daca inseamna ca se urgenteaza A7 in detrimentul unui drum expres care inca nu e bine definit cu ce se leaga, nu as zice ca e cea mai mare problema. toate proiectele din zona asta, cu VO Galati (acolo si la semnat au intarziat si nu stiu daca au bagat macar o sapatura), 2 DXuri care duc in Braila (dar pentru care e practic clar ca nu se va gasi finantare prea usor), si vreo 3 proiecte de latire a DNurilor si poduri pe langa, ar trebui sa aiba o coordonare mai structurata (macar la intersectia spre pod cred ca se face un giratoriu direct)

tom_sawyer

Nu se urgentează nimic, e dovada că UMB-ul s-a umflat cu lucrări (cum a făcut Search pe SF-uri) și dacă plesnește e rău pentru toată lumea.

Whyse1

#463
Quote from: mirceaeliade on December 09, 2022, 01:03:04 AM2 DXuri care duc in Braila (dar pentru care e practic clar ca nu se va gasi finantare prea usor)
Aș zice că asta e mai mult o problema pentru DEx spre Focșani, nu cred că o să fie probleme pentru cel spre Buzău.
DEx spre Buzău nu cumva s-ar încadra la TEN-T Comprehensive?




Powered by API/PUM imgur uploader

mdragos

Pana nu se emite AC pentru pod, UMB nu are nici un interes sa mai lucreze ceva.
Deci rabdare .... CNAIR a zis ca se emite in septembrie.....