Drumul Expres DEx6 Brăila-Galați

Started by rota, August 02, 2019, 01:33:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu m-am prins, care-i legătura dintre Transelectrica și UMB?

ddfab

^probabil a vrut sa spuna, ca la viteza UMB, ei nu vor reusi sa reloce stalpii de inalta din mijlocul terasamentului, care deja sunt "ingropati"...deci, cu sensul ca nu credeau ca ei trebuie sa se apuce de treaba asa curand... ca-i frig si vant acuma... :D

Ionut

Păi voi credeți că pe ăștia de la *electrica îi doare de drum? Eventual îi doare la bască. Ori în c**. Deci asta zic, nu e nicio legătură între viteza antreprenorului și viteza proprietarului de rețea de utilități. Mai ales când vine vorba de *electrica.

tom_sawyer

#393
Revin cu o propunere pe care am mai făcut-o, poate ajunge la cineva care poate influența ceva. E necesar un pasaj pe sub DEx aici, din acela metalic "gofrat", e o modificare minoră dar cu efect în perspectivă.

Ar permite locuitorilor din Vădeni să aibă acces la Cartierul Dimitrie Cantemir, cu transport în comun spre Galați, pe un drum care se poate amenaja foarte ușor, din ce se vede pe Google Maps deja o porțiune s-a amenajat recent.








Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

e prea tarziu pentru propuneri. Astea se pot face doar ianinte de licitatie, sau cu eventuale renuntari la alte subtraversari.
Dupa ce incepe executia e aproape imposibil sa se modifice. Doar daca e cumva in interesul constructorului.
Dar oricum, va exista o trecere putin mai la nord, pentru ca DX-ul va urca pe viaduct peste CF.




Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,


tom_sawyer

Știm când iese AC și pentru podul+viaductele peste Siret?


razvan96

CJ Galati a publicat azi licitatia  [CN1041883] - Servicii proiectare SF ,,Drum de legătură între DX Brăila – Galați și VO Galați"

Valoare estimata: 1.927.000 RON

Durata: 5 luni (SF+PAC, dar va dura mult mai mult partea de mediu probabil)

Cerintele minimale sunt pentru o platforma de DX.

Radu Aramă

#399
O vedere de sus a șantierului, din păcate fiind 1 mai (și duminică pe deasupra) era pustiu.


Radu Aramă

Câteva dintre imaginile de atunci (1 mai), ca de obicei am un album extins pe facebook.














tom_sawyer

Întrebare: UMB a primit AC și pentru capătul sudic al DX-ului? Văd că se lucrează cu spor acolo. Iar la capătul nordic nu se mișcă nimic.

https://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/45.372/28.006/0

Pe site-ul MT, ultima autrizație e nr. 76:
http://mt.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/autorizatii-2021
http://mt.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/autorizatii-2022


tom_sawyer

Cred ca @R@du a uitat sa puna video si aici:


Ionut

În PREMIERĂ, zona Galați unde va fi structura mamut (hobanat peste Siret, viaducte peste CF, depou, dig). Va fi infra pron. Încă nu se poate intra în zonă. Ca să fie 2023 fezabil, trebuie birocrația rezolvată urgent. E evident că nu va fi o execuție ușoară în zona asta.


* Iertare pentru zonele sacadate din filmare, din păcate am avut probleme tehnice (card neperformant). Facem mai bine data viitoare.

Ionut

API pe Facebook

Premieră: imagini aeriene cu #DEx6 Brăila-Galați în capătul gălățean. Antreprenorul (UMB) s-a mișcat excelent acolo unde a putut, umpluturile fiind aproape gata, lucrând și noaptea, așa cum vă relatam în martie. Filmare* din dronă: .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3qohnxD.

Cu toată mobilizarea excelentă a celor de la UMB, deja este extrem de dificil ca obiectivul să fie gata în decembrie 2023. De ce? Pentru că statul... stă. Ministerul trebuie să facă exproprieri suplimentare aferente mutării rețelelor electrice care tronează în mijlocul drumului, iar procedurile de mediu (pădurile din zona Siretului) sunt departe de a fi rezolvate.

Este simplu: puneți minim 18 luni de execuție din momentul în care autoritățile finalizează birocrația și eliberează terenul constructorului în sectorul neautorizat (roșu pe harta noastră) dinspre Galați, acolo unde trebuie făcută o structură-mamut mai lungă de 1,6 km care include viaducte peste complexul feroviar și digul de protecție, dar mai ales un pod hobanat peste Râul Siret cu o deschidere centrală de 130 de metri și două secundare de câte 80 m.