[GR] Centura Giurgiu

Started by NGC, May 09, 2018, 11:04:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fred

#60
Da, am facut naveta Bucuresti-Sofia 3 ani. Si indiferent de unde am fost sau nu am fost eu, nu exista nici un motiv sa faci giratoriile in halul asta, daca nu intelegi despre ce e vorba iti mai explic o data, ca la ingineri: daca faci masinile sa franeze si apoi sa accelereze produci poluare de 2 ori, o data cu particule de placute de frana si o data cu carburantul ars aiurea pentru accelerare, plus discomfort. Pe termen lung astea costa mult mai mult decat o banda mai dreapta in giratoriu.

alexandru_m

Tu nu vrei sa intelegi ce spun. Nici eu NU sunt sustinatorul giratoriilor, si nu inteleg de ce nu se proiecteaza noduri denivelate in cazuri precum cel de fata.

DAR, daca tot NU se face intersectie denivelata, un giratoriu e mai bun decat o intersectie in T.

Mai simplu de atat nu stiu sa iti explic.

Fred

Pentru a n+1-a oara: giratoriu, dar cu banda externa dreapta pe Bucuresti-Giurgiu. Acum e clar?

bogdan_bg2

Din cate am inteles, de la sensul giratoriu despre care discutati, va incepe si centura de Vest a orasului, care sa lege DN5 (Bucuresti - Giurgiu) de DN5C (Giurgiu - Zimnicea).

alexandru_m

Ok, sa ma anunti aici cand iti tocesti franele acolo in giratoriu. Imi dai un IBAN si te despagubesc eu pentru uzura la sistem franare. E ok acum?

b1

Ce culoare vor avea marcajele? Vor pune vopsea albă peste beton?
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

dr4qul4

cred ca Fred vroia sa spuna ca, si pentru acest giratoriu, trebuia sa exista banda directa (care sa ocoleasca giratoriul) pentru sensul Bucuresti- Giurgiu. Pentru Vama-Bucuresti parca este.
Pentru orice intersectie Y (de 3 drumuri) fie ca e T sau Giratoriu, ar trebui facute benzi directe pentru toate directiile unde este posibil (adica 3 directii, ca teoretic ar fi fost posibil si pt Giurgiu-Vama), in felul acesta nu mai opresti ca sa cedezi trecerea in caz de nevoie DAR mai ales, eliberezi giratoriul astfel incat cei obligati sa treaca prin giratoriu vor merge mai fluent.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Fred

@dr4qul4, nu te osteni sa le explici ca iti cer si tie IBAN. Atata pot.

Pentru vama-Bucuresti e bretea. Pentru Giurgiu-vama traficul e probabil extrem de mic, dar si costul probabil la fel de mic. Tot ce era nevoie in giratoriu e o singura  banda suficient de larga incat sa poata camioanele sa faca stanga cat mai lejer dinspre Bucuresti spre vama, cu viteza cat mai mare: capacitatea unui giratoriu depinde si de viteza cu care vehiculele pot trece prin el, asta influenteaza conflictele de trafic si opririle pentru acordare de prioritate.

dr4qul4

a fost doar o neintelegere intre tine si alexandru_m.
Tu ai spus intersectie in T si de aici a aparut confuzia. tu te refereai la drumuri, el la tipul intersectiei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

raulbogdan23

Quote
𝗠𝗼𝗯𝗶𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗯𝘂𝗻𝗮 𝗽𝗲 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗮𝗿𝗮, 𝗱𝗶𝗻𝘀𝗽𝗿𝗲 𝗕𝘂𝗹𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮 (𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗗𝗡𝟱  – 𝗦𝗼𝘀𝗲𝗮𝘂𝗮 𝗱𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 – 𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗣𝗿𝗶𝗲𝘁𝗲𝗻𝗶𝗲𝗶)
⚠️ Se realizează prima ,,autostradă nemțească" din România. Este vorba despre un drum expres realizat din beton rutier, care se așterne printr-o turnare continuă.
⚠️ Utilajele care lucrează la acest drum au fost aduse direct din Germania, pentru prima dată în România. Cu ajutorul lor, se toarnă până la 1.300 de mc de beton pe zi. Până acum s-au turnat 13.500, dintre cei aproximativ 33.700 de mc ai drumului.
⚠️ În paralel, se lucrează la finalizarea terasamentelor pe zona giratoriului din proximitatea punctului vamal Giurgiu.
𝗗𝗮𝗰𝗮 𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁𝗶𝗶𝗹𝗲 𝗺𝗲𝘁𝗲𝗼𝗿𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶𝗰𝗲 𝗻𝗲 𝗽𝗲𝗿𝗺𝗶𝘁, 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗽𝗮𝗻𝗮 𝗹𝗮 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝟮𝟬 𝗱𝗲𝗰𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲
Drumul de legătură DN 5 km 60+500 – Șoseaua de Centură – Pod Prieteniei km 61+400, în lungime 5,72 km, are scopul de a asigura conexiunea rutieră între DN5 si punctul de trecere a frontierei Giurgiu. Acesta se desprinde din DN 5, la km 56+197, printr-o intersecție giratorie și continuă spre sud, intersectându-se cu DN 5 și DJ 507, printr-un alt sens giratoriu la km 62+404. Drumul ajunge în sensul giratoriu de la punctul vamal prin Strada Unirii, urmând a fi executat la 4 benzi, două pe fiecare sens, cu aceeași structură ca a variantei ocolitoare.
Finanțarea lucrării este asigurată din fonduri europene nerambursabile.

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/videos/601169707704173

Sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu

Iar pentru cei care nu au facebook, am facut eu niste capturi din fimare. Aveti mai jos pozele.



































Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

Multumesc pt postare...multumesc ca te-ai gandit si la cei fara cartea fetei  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Kravim

Cam care ar fi diferenta dintre drumul asta si un drum expres?

Din ce stiu, platforma e de 22 de metri la amandoua, cu aceeasi "impartire" pentru benzi. Stiu ca nu sunt prevazute garduri de protectie si, in consecinta, viteza va fi cea folosita pe DN.

Cu alte cuvinte, ce upgrade ar mai avea nevoie drumul asta pentru a fi considerat DX? (doar ca principiu, probabil nu va fi rentabil aducerea la clasificarea de drum expres). Cred ca acelasi raspuns s-ar potrivi si in cazul bucatii de centura Satu Mare care are 2 benzi pe sens si separare mediana..

Multumesc!

danpandrea

@Kravim: uite că PORR consideră că e drum expres.

"La un an de la demararea lucrărilor, drumul de legătură DN5-Podul Prieteniei prinde contur.

Colegii noștri au început deja turnarea betonului rutier și estimează că, până la 20 decembrie 2021, noua rută va fi deschisă traficului.

Construcția acestui drum expres este reprezentativă pentru PORR România, dar și pentru lucrările de infrastructură din țară.

#ProudPORRian #HomeofConstruction #Infrastructure"









PORR, LinkedIn

elphax

nu e nici o armatura metalica in stratul acela de beton ? asa de "rezistenta" exte mixtura ? probabil are tot felul de fibre

si mai ceva, marginea exterioara pare destul de grunjoasa, nu va fi o placere sa treci cu rotile peste margine cu masina mica

Duta C

o armatura are.......exact nu stiu cat...poate cine este mai cunoscator ne poate lumina