[Sud-Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Sud-Vest

Started by tom_sawyer, July 27, 2018, 12:41:21 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

v46is

 (GPS)


Pe 17 oct cand am fost se circula cu semafor. (GPS)


Balustrada si calitatea reabilitari imi pare de calitate. (GPS)


Restul DJ 673 este finalizat in mare parte. O placere sa ai asfel de DJ-uri.
De asemeni am vazut si DJ674 reabilitat dar fara marcaje.  (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Andrew

Un raspuns  doar ca sa fie din partea CNAIR....

·         Stadiul procedurii "Secțiunea 6, Conexiune DN 73C cu Autostrada Sibiu - Pitești (Nod Tigveni) și Modernizare DN 73C (KM 44+800 – KM 68+000)", il puteți consulta pe siteul CNAIR la adresa:

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORDEINFRASTRUCTURA.pdf.


·         Pentru DN64 Caracal – Râmnicu Vâlcea – Băile Olănești, au fost întocmite documentații tehnice pentru următoarele obiective de investiții:

ü  Modernizare DN64 km 114+680 – km 135+434 – Faza Studiu de Fezabilitate;

ü  Modernizare DN64 km 2+200 – km 59+310; km 66+605 – 114+580 – Faza D.A.L.I. (Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenție).


·         Referitor la DN65C Craiova – Horezu, documentațiile tehnice elaborate pentru acest drum național sunt:

ü  Modernizare DN65C km 34+000 – 111+400 – Faza Expertiză Tehnică și D.A.L.I. (Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenție).

ü  Modernizare DN65C km 3+500 – 34+000 – Faza Expertiză Tehnică și D.A.L.I. (Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenție).



Având în vedere constrângerile financiare şi limitele bugetare comunicate de Ministerul Finanţelor Publice, în perioada 2012–2015 promovarea acestor proiecte nu a fost posibilă, acestea nefiind incluse în Strategia de dezvoltare a infrastructurii de transport rutier din România,



Ulterior, s-au făcut demersuri pentru promovarea acestor proiecte pe diverse programe de finanțare.

Referitor la DN 7, menționăm că este în derulare contractul ,,Realizare lărgire DN7 – Valea Oltului la 4 benzi de circulație între km 251+475 – km 254+315". În prezent lucrarea este realizată într-o proporție de 33%, termenul de finalizare fiind estimat pentru luna septembrie a acestui an.

Precizăm că în perioada de iarnă lucrările au fost sistate și urmează să fie reluate din luna martie.

Cu stimă,
CNAIR SA

Sealand01

eu nu inteleg reabilitarile astea de DN de ce tin de judet, este nereabilitat pana la Balcesti, dupa este facut...

p_mrs


Andrew

Mici lucrari si sperante minime pentru extinderea la 4 benzi...

SDN Rm.Valcea are in plan realizarea unui covor asfaltic pe DN  64 intre km 101+400-
105+960 (Tatarani -Stolniceni intersectie cu strada Garii );
Executia covorului asfaltic se va realiza dupa incheierea acordului cadru pentru lucrari de intretinere periodica drumuri (in curs de licitatie);
DRDP  Craiova  a  facut  o  ridicare  topo  Ia intersectia  DN  64  cu  DJ  677  F  (Peco
Rompetrol ), in vederea amenajarii intersectiei cu sens giratoriu.
In urma studiului efectuat s-a constatat ca nu exista spatiu suficient pentru realizarea sensului giratoriu, analizandu-se  posibilitatea amenajarii  intersectiei cu benzi de viraj la stanga;
CNAIR SA- ORDP Craiova a propus realizarea unui drum expres intre Rm.Valcea�
Dragasani- Ganeasa, urmand a se intocmi un studiu de fezabilitate;
Extinderea Ia 4 benzi a DN 67 ( strada Strandului), nu este posibila, intrucat sectorul de drum este in localitate , cu multe proprietati private, in apropierea Lacului Ostroveni si a Barajului peste Raul Olt.
Asfaltarea  acestui  sector  de  drum  se  va  realiza  in  cadrul  Contractului  Cadru  de lntretinere Periodica, in functie de fondurile alocate.

p_mrs

Reabilitare DJ 552 | Pod Jiu | Serpentine Bucovăț | 2022-07-10


rocklee


a.l.x

Ranforsare sistem rutier pe Centură D.T.S :
 km 0+000 – 12+264
  SEAP

Descriere succinta:

Principalele categorii de lucrari ce trebuie realizate pentru executia obiectivului "Ranforsare sistem rutier pe C.D.T.S. km 0+000 – 12+264" sunt: -1.Imbracaminte asfaltica CDTS(drum+supraf. Insule prefabricate+poduri)
-2.Drumuri laterale existente cu mixtura asfaltica+parcari existente
-3.Completare acostamente ( inclusiv pe drumuri laterale)
-4.Insule existente cu umplutura de pamant
-5.Insule existente din beton prefabricat
-6.Giratoriu existent km 3+950 cu umplutura de pamant
-7.Intretinere si curatire santuri existente
-8.Siguranta circulatiei


Valoarea totala estimata:32 455 788.65 RON



gruia88

Este cazul ca e jale pe centura , este plina de denivelari daca te prinde pe franare iti sare volanul din mana.


oneLess


Konter

Lucrările de infrastructură edilitară ce vizează extinderea și punerea în funcțiune a conductelor de aducţiune pe traseul Isvarna – Craiova (Firul II) urmează să fie finalizate foarte curând.
Lucrările executate până în prezent au constat în montarea a peste 27km de conductă PAFSIN Dn 1200mm, subtraversări și supratraversări de râuri, subtraversări de drumuri naționale, subtraversări ale unor drumuri de exploatare cu lungimi însumate de peste 300ml, precum și lucrări la nivelul canivoului și masivelor de ancoraj.

Traseul de conducte executat de către echipa Construcții Erbașu împreună cu partenerii de la Primacons va avea o lungime totală de peste 65 km.
Contractul este parte a Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Dolj, derulat  prin Compania de Apă Oltenia și are ca beneficiar final Municipiul Craiova.

Construcții Erbașu SA a câștigat contractele:

* DJ-CL-19 – Extindere conductă aductiune lsvarna – Craiova fir II Tronson III (27,54 km)
* DJ-CL-20 Extindere conductă aductiune lsvarna – Craiova fir lI Tronson IV (24,60 km) * DJ-CL-21 Extindere conducta aductiune lsvarna – Craiova fir lI Tronson V (13,867 km)

Valoarea totală a acestor contracte este de circa 288 milioane de lei, fără TVA

https://arenaconstruct.ro/constructii-erbasu-va-finaliza-lucrarile-pe-isvarna-craiova/

tom_sawyer

Situația celor 3 centuri ocolitoare din Motru, Bumbești-Jiu și Bălești
9 nov. 2023

Consiliul Județean Gorj monitorizează situația celor trei variante ocolitoare de la Motru, Bumbești-Jiu și Bălești. Conform reprezentanților instituției, pentru varianta ocolitoare din Bălești se lucrează la Studiul de Fezabilitate. Ulterior, va fi licitată proiectarea și execuția ,,la pachet". Varianta ocolitoare va trece prin extravilanul comunei.

Totodată, s-a stabilit traseul pentru varianta ocolitoare de la Bumbești-Jiu. Șoseaua va ocoli Parcul Național ,,Defileul Jiului". Astfel, vor fi evitate probleme nedorite.

La Motru varianta ocolitoare va coincide cu DN 67. Drumul Național va fi prevăzut cu patru benzi pe zona municipiului Motru. Nu este teren pentru un alt traseu. Astfel, vor fi și foarte puține exproprieri.

gorjonline.ro/situatia-celor-3-centuri-ocolitoare-din-motru-bumbesti-jiu-si-balesti/

a.l.x

Ranforsare sistem rutier pe C.D.T.S. km 0+000 – 12+264   CN1064145

Oferte:
 1. Ofertant unic : TRUSTUL DE CONSTRUCTII DROBETA
 2. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ
 3. Asociere : ALPHA CONSTRUCT SISTEM S.A. (Leader),ROUTE CENTER CONSTRUCT



gruia88

Legat de licitatia "DRUM DE LEGATURA DN6 - DRUM EXPRES CRAIOVA - PITESTI (TRONSONUL 1)" s-a anuntat ceva castigator sau reluare licitatiei?  ca pe harta cesterin nu sunt multe informatii .

Ma uitam din satelit si ca traseu cred ca ar fi fost ok sa mearga pe DN6 la iesire din Craiova pana se ingusteaza la 2 benzi si de acolo sa inceapa noul drum (2+2) spre Nord - sa ocoleasca localitatea Carcea pe laVest / Nord sa supratraverseze Centura Est si DN65 si sa se lege in DeX12 .