[CJ] Parcarile din Cluj-Napoca

Started by doryan93, July 19, 2013, 09:47:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vasile.silion

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

xpload24

#121
Parking Primaverii nr. 8

xpload24

#122
Parking Primaverii nr.20

xpload24

#123
Parking Mogosoaia nr.9


alecu26

In ce mod a gandit primar Cluj Napoca folosirea acestor parcari? Adica cum ii va incuraja pe cetateni sa le foloseasca? Si va rog sa-mi spuneti ca deasupra lor se va face ceva verde....parcuri de joaca...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


dragos76

Adica cum ii va incuraja pe cetateni sa le foloseasca?
Păi prețul aproape gratis al abonamentului: 110 lei/an :)
și în viitor, după ce se deschide parkingul, probabil toleranță zero pentru parcările pe stradă, pe locuri neamenajate.

alecu26

Din pozele cu lucrari credeam ca sunt 100% subterane...si fiind intre blocuri complet unele din ele nu prea intelegeam care le e scopul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovidiu.caba

Folosesc Parking Marasti si acolo situatia sta in felul urmator:
1. Dupa ce s-a dat in folosinta parcarea, zonele din jurul parcarii erau toate ocupate de masini; astfel unul dintre trotuarele din zona e aproape inutilizabil din pricina masinilor care parcheaza pe trotuar foarte aproape de gardul verde; in plus acolo avem zone cu "Parcarea interzisa", dar semnul e degeaba pentru ca si acele spatii sunt ocupate de masini.
2. S-a intervenit ulterior cu stalpisori care sa mai corecteze zona pietonala, insa asta a venit cu alte efecte secundare nedorite: a) una dintre intrarile in parking este obstructionata de o masina care parcheaza acolo facand intrarea masinilor mai dificila; b) una dintre benzile de intrare pe Str. Simion Musat este blocata aproape mereu de masini, ceea ce ingreuneaza intrarea pe strada
3. Sunt unii proprietari auto care, desi au abonament in parking, isi lasa masinile in afara lui
4. Pietonii neavand pe unde sa treaca de masini, folosesc carosabilul, ceea ce creste riscul accidentelor, dar si ingreuneaza circulatia uneori

Concluzie personala: este bine ca se fac parkinguri, dar undeva ceva e gresit intrucat ele rezolva doar partial problema parcarilor.

klax187

iar parkingul din marasti nu e ocupat in totalitate?
Pt ca daca mai sunt locuri libere in parking dar lumea parcheaza pe carosabil ar trebui ridicate masinile la flux continuu :|

dragos76

Mașinile trebuie ridicate în flux continuu chiar și în condițiile în care ar fi parkingul plin. Cine vrea să se mute în zonă, dacă are mașină trebuie să se asigure că are unde să o parcheze. Dacă nu are, alternativa e ori să se mute în altă parte, să renunte la mașină sau dacă parchează pe unde apucă, să își asume riscurile.

Inainte de construcția acestor parkinguri mai înțelegeam că locurile de parcare sunt la un număr dimensionat după realitățile din anii 90. Dar nu putem avea pretenția ca să fie  asigurate locuri de parcare la ritmul prin care lumea vrea să își cumpere mașini noi; tot timpul va exista un decalaj imens între cerere și ofertă.

ovidiu.caba

Parkingul nu e niciodata plin, dar nici nu poti intra daca nu ai cartela de acces. Nu stiu daca toate locurile sunt date sau nu. Cineva imi zicea parca la un moment dat ca nu mai sunt locuri disponibile. Nu s-au ridicat niciodata masini de acolo dupa stiinta mea, cel mult s-au dat avertismente scrise.

nicolaem

nu e bine deloc ca se fac parkinguri la intamplare prin cartiere, intre blocuri.
costul / loc de parcare e peste 10.000 euro. cam dublu cat e valoarea masinilor din el.
de cand nu mai e taxa auto e plin de masini vechi peste tot. va dati seama ca generand locuri noi deparcare, doar inviti lumea sa mai cumpere o masina sa o lase in locul pana mai recent o tinea pe prima.
la mine in bloc de exemplu sunt 2 familii care au 3 masini. oare este legal un impozit progresiv/per masinina pt familile cu mai multe masini?

cumva ar trebui gandite aceste parkinguri mai bine. de exemplu cum a fost pe titulescu - desfiintare parcare la bordura si infiintare linie dedicata autobuz. asa se justifica un parking, dar pt faptul ca oamenii tot cumpara masini, nu au unde sa le tina si apoi au pretentia sa le faca primaria garaj cu 110lei/an nu mi se pare echitabil.

Earthchild



Quote from: nicolaem on October 19, 2019, 10:17:04 PM
nu e bine deloc ca se fac parkinguri la intamplare prin cartiere, intre blocuri.

Primăria din București a rezolvat problema: nu le face deloc.