News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Păi s-au certat pe exproprieri acum câteva zile. Promit unii și alții ca bagă un miliard în T2 dar nimic concret. Numai cretini și proști peste tot. Mi s-a luat.

subway

#601
Mie mai demult...
:lol:
Daca nu se apuca sa puna macar un <container> pe amplasamentul mult visatului viitor T2 vor bloca si posibilitatea CNAIR de a realiza legatura cu A3.
Acum cca 2ani CNAIR a avansat si ideea unui drum de legatura autostrada-DN1 la nord de aeroport care ar fi rezolvat crearea unei alternative rutiere de acces alta decat DN1 la actualul terminal dar au sarit cu gura primarii ilfoveni (mai putin primarul de Otopeni) pentru ca le <incurca> visele umede de <dezvoltari imobiliare> prin tarlalele cu papusoi, ca sa nu mai zic ca ar fi facilitat constructia M6T2 cu realizarea de subtraversari <elegante> pe sub DN1 in Otopeni.
>:(
P.S.
Iti mai amintesti ce discutam la dezbaterea publica de la agentia de mediu cand ne-am cunoscut?
:p

rota

Aeroportul Internațional ,,Henri Coandă" se va extinde cu un nou terminal de pasageri și o zonă cargo - un proiect de peste 1 miliard de euro. Autoritățile de la Transporturi au transmis la solicitarea HotNews.ro informații despre stadiul proiectului, simulări foto cu viitorul terminal, dar și detalii despre cum va fi legat viitorul T2 de București. Compania Aeroporturi susține că T2 va fi legat pe rutier de autostrada A3, dar va exista și o conexiune pe pe calea ferată. Între cele două terminale va exista o conexiune cu autobuze (tip shuttle), iar pentru metrou se păstrează liberă o zonă specială pentru o eventuală extindere. De cealaltă parte, CFR și Metrorex au precizat pentru HotNews.ro că proiectele concrete pe care le au în aplicare în prezent nu ajung până la viitorul T2, ci se opresc doar la actualul terminal.

Platforma de staționare aeronave va avea o suprafață de 650.000 m2 și 56 locuri noi de parcare pentru aeronave, vor fi noi căi de rulare pe o suprafață de 266.000 mp și 9 600 de locuri de parcare pentru autoturisme.








CNAB: Viitorul terminal va fi legat de autostrada A3 și va avea și conexiune pe cale ferată. Va fi conectat cu actualul terminal prin autobuze tip shuttle


Hotnews
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

elphax

la cum arata desenul mai degraba se leaga la A0 decat la A3. Sau sa faca o bifurcatie din noul DX,  la nodul cu A0 sau mai la stanga de satul ala

Ionut

Am vorbit la RFI despre planurile de extindere OTP si conexiunile T2-oras pe rutier, feroviar & metrou.

Ionut

Peste 8400 de pasageri au ales Croatia Airlines intre Bucuresti-Zagreb si retur in 2018

In aceasta seara, Aeronews.ro a participat la un eveniment organizat de Croatia Airlines la Ambasada Croatiei din Bucuresti, ocazie cu care am aflat unele cifre legate de ruta Bucuresti-Zagreb. In 2018, 4179 de pasageri au calatorit intre Zagreb si Bucuresti (trip report Aeronews.ro – video), respectiv 4261 de pasageri intre Bucuresti si Zagreb. In total, intre cele doua capitale 8440 de pasageri au calatorit anul trecut, comparativ cu 5925 in 2017. In total, Croatia Airlines – membru Star Alliance din 2010 – a transportat 2.168.863 de pasageri in 2018, un numar record in istoria companiei.

Anul acesta, Croatia Airlines va relua zborurile spre Bucuresti pe 12 aprilie, mai devreme decat anul trecut datorita cererii crescute din partea pasagerilor. Zborurile vor fi operate de 3 ori / saptamana (luni, miercuri, vineri) pana pe 25 octombrie 2019, iar preturile pleaca de la 159 EUR dus-intors (cu toate taxele incluse).

Aeronews

razvan96

A fost publicat in SICAP anuntul CN1009348- Modernizarea Pistei 08L-26R (structură rutieră, balizaj, canalizare) – proiectare (DTAC, PT) și execuție, inclusiv asistența tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări de resistematizare teresamente (zona de siguranță) la pista de decolare aterizare nr. 2 (08L-26R) și la căile de rulare N, V, W, O la AIHCB conform caietului de sarcini.

Valoare estimata:110.286.521 RON
Durata contract:74 de luni (14 luni proiectare+executie, 60 de luni garantie)
Termen de depunere:03.04.2019.

Pretul are doar 40% pondere in evaluare, 24% perioada de indisponibilizare a pistei, 24% perioada de garantie, restul de 12% se impart intre experienta coordonatorului si ceea a sefului echipei de proiectare.

Ionut

#607
O sa intru azi să descarc documentația. Sper sa gasesc timp.




Valoare totală estimată de 110.286.521 lei din care: 2.990.720 lei pentru: proiectare (2.563.470 lei) inclusiv asistență tehnică pe perioada execuției lucrărilor (427.250 lei), 107.295.801 lei pentru execuție lucrări din care: 87.354.280 lei pentru modernizarea pistei 08L-26R (structură rutieră, balizaj, canalizare) și 19.941.521 lei pentru resistematizare terasamente (zonă siguranță).

@cine se pricepe, costul estimat este suficient?!

Ionut

Caiet de sarcini modernizare pista 2 Aeroport Otopeni (08L-26R). Documentul este atasat.

Ionut

Din caietul de sarcini.
Interesant: se cere sa se lucreze 24 de ore si se cere PCN minim 89.






Ionut

Inca niste detalii interesante din caietul de sarcini. Cerinte pentru executia propriu-zisa. Se cere sa se lucreze nonstop, 24/24, 7/7, inclusiv sarbatori.



Ionut


Ionut


Ionut


Ionut