Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Planuri sistematizare zone de siguranta a suprafetelor de miscare.
VEST - CENTRU - EST







Ionut


Ionut


Ionut

Retea canalizare ape pluviale. Retea drenaj.


Statie de pompare ape drenaj.

Ionut


Ionut

Mai sunt in documentatie inca 3 chestii interesante, dar nu le mai pun decat la cerere. :) Mai precis, sunt 3 expertize: una pe sistemul rutier, una pe drenaj/pluviale si cealalta pe balizaj. Sunt chestii interesante si acolo, de la fisuri/gropi in pista si taxiways si pana la becuri ale balizajului facute praf. Dar na, detalii. Daca intereseaza pe cineva, pot sa pun, doar intrebati.

Puteti comenta.

Ionut

Hai sa pun totusi concluziile celor 3 expertize. :)

CONCLUZII EXPERTIZA TEHNICA
- STRUCTURI RUTIERE -








Ionut

CONCLUZII EXPERTIZA TEHNICA
- CANALIZARE PLUVIALA SI DRENAJE -





Ionut


Ionut

Nu stiu voi... dar eu cand citesc (pe sarite) concluziile si recomandarile de mai sus, unele scrise CU BOLD, ma apuca tremuratul cand imi aduc aminte ca am zburat de cateva ori de pe OTP. Cred ca si pista 1 este intr-o stare asemanatoare...

Ionut

API pe Facebook

Ieri s-a lansat licitația pentru refacerea din temelii a pistei 2 (08L/26R) a Aeroportului Internațional Henri Coandă București. Este un prim pas esențial, însă modernizarea trebuie să continue cu reparații capitale la pista 1 (08R/26L) și construirea noului terminal T2, T1 fiind sufocat de traficul anual de aproape 14 milioane de pasageri.

Cerem insistent toate aceste investiții de ani de zile, mai ales după ce, la sfârșitul lunii martie 2018, un avion Boeing 747 a rupt la decolare bucăți din pista 1 (de sud). Incidentul extrem de grav ar fi fost mușamalizat dacă nu îl făceam noi public: http://bit.ly/2EjAxMl.

Valoarea totală estimată este 110.286.521 lei (fără TVA), din care 79% se vor investi în modernizarea pistei 2 (de nord), mai precis în refacerea structurii rutiere, a balizajului și a canalizării, iar 18% se vor duce în reparația căilor de rulare. 3% sunt serviciile de proiectare și asistență tehnică.

Antreprenorul general va avea la dispoziție 14 luni de proiectare și execuție și trebuie să își asume minim 5 ani de garanție. Practic va trebui să muncească nonstop, inclusiv noaptea, în weekend și în zilele de sărbători legale astfel încât impactul asupra activităților aeroportului să fie cât mai mic.

Execuția va fi în 3 etape: mai întâi 950 de metri la capătul de vest, apoi secțiunea centrală și la final restul de 1100 m din est. În prima și în ultima fază pista 2 va rămâne operațională, fiind închisă doar în etapa 2 când aeronavele vor folosi pista 1 care are nevoie urgentă de reparații pentru a face față traficului suplimentar.

Prețul are doar 40% pondere în evaluarea ofertelor. 24% este perioada de indisponibilitate a pistei, tot 24% garanția lucrărilor, iar 12% sunt date experienței coordonatorului de contract și a șefului echipei de proiectare.

Ionut

^ Am dat deja explicatii pentru Ziare.com despre licitatia asta si estimarile cand ar putea sa fie gata lucrarile.

elphax

#627
^^

acum o saptamana am zburat din nou pe acolo, se simte fiecare crapatura din betonul ala de pe pista 1. nu am fost demult pe pista 2
sa nu se mire nimeni ca aplauda lumea cand aterizeaza - la noi de bucurie ca au ajuns intregi, in strainatate pt ca e incredibil de lina aterizarea
:)

Ionut

Tarom reia zborurile către o destinaţie celebră

Compania naţională Tarom va începe să opereze din nou, din data de 3 aprilie, zboruri directe Bucureşti-Cairo, potrivit unui comunicat al societăţii. Tarom va opera două curse pe săptămână între Bucureşti şi Cairo, respectiv miercuri şi duminică. Biletele dus-întors pornesc de la 193 euro, cu toate taxele incluse, şi au inclus un bagaj de 23 kg.

Adevarul

Ionut

#629
Pozitia API cu pista 2 preluata de Hotnews. Si News.ro ne preia.