Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Dacă nu erau atât de proști și îngâmfați să arunce 6 mil euro pe un SF pentru un aeroport nefinanțabil, preș.-ii de la CJ Brăila și Galati s-ar fi asociat cu CJ Tulcea să facă DEx-ul ăsta pe model Bolojan, DEx care îi lasă chiar la poarta aeroportului mult visat.

dr4qul4

doar ca ii lasa la poarta unui aeroport parasit.
Solutia pentru GL-BR este dublarea, cel putin partiala, si electrificarea caii ferate catre Otopeni, impreuna cu o statie de trecere pe sub T2 (daca la T1 nu s-a putut).
In felul asta din centrul Brailei vei face cam 1h30 iar din centrul Galatiului maxim 2h pana la aeroportul Otopeni. Chiar cu opriri in Ianca, Faurei si Urziceni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

Nu e părăsit, au modernizat pista și anul ăsta termină de modernizat terminalul. Cele 3 județe pot face mai mult decât face acum Bolojan cu subvențiile pentru HiSky și LOT.

Whyse1

Actualizare CESTRIN:
Braila-Tulcea
QuoteIN DATA DE 06.11.2023 AU FOST TRANSMISE CATRE PRESTATOR OBSERVATIILE ASUPRA DOCUMENTATIEI AMC 2 REV 0.
IN DATA DE 14.11.2023 PRESTATORUL A TRANSMIS DOCUMENTATIA AMC 2 REV 1.
IN DATA DE 27.11.2023 BENEFICIARUL A APROBAT CONDITIONAT STRUCTURA SI CONTINUTUL ANALIZEI MULTICRITERIALE DE TRASEU ETAPA 2.
IN DATA DE 28.11.2023 PRESTATORUL A TRANSMIS DOCUMENTATIA COMPLETATA si NOTA DE PREZENTARE IN VEDEREA SUPUNERII SPRE ANALIZA SI AVIZARE IN CADRUL CONSILIULUI TEHNICO-ECONOMIC AL C.N.A.I.R.- S.A.
IN DATA DE 07.12.2023 A FOST AVIZATA IN CTE – CNAIR ANALIA MULTICRITERIALA ETAPA 2.
IN DATA DE 12.12.2023 PRESTATORUL A INAINTAT TEMELE DE PROIECTARE AFERENTE INVESTIGATIILOR ARHEOLOGICE, TOPOGRAFICE SI GEOTEHNICE.
IN DATA DE 21.12.2023 BENEFICIARUL A APROBAT TEMA DE PROIECTARE AFERENTA INVESTIGATIILOR ARHEOLOGICE;
IN DATA DE 28.12.2023 BENEFICIARUL A APROBAT TEMA DE PROIECTARE AFERENTA INVESTIGATIILOR TOPOGRAFICE SI A EMIS OBSERVATII ASUPRA TEMEI DE PROIECTARE AFERENTA INVESTIGATIILOR TOPOGRAFICE;

Tulcea-Constanta
QuoteIN URMA OBSERVATIILOR TRANSMISE, IN DATA DE 28.11.2023,A FOST ORGANIZATA O SEDINTA IMPREUNA CU REPREZENTANTI AI PRESTATORULUI SI DEPARTAMENTULUI DE MEDIU DIN CADRUL CNAIR SA, IN CARE AU FOST DISCUTATE PROBLEMELE LEGATE DE AFECTAREA HABITATELOR PRIORITARE.
IN URMA SEDINTEI DIN DATA DE 28.11.2023, VARIANTELE ACTUALIZATE DE CATRE PRESTATOR, AU FOST INAINTATE IN DATA DE 28.12.2023 CATRE MAPN PENTRU A EMITE UN PUNCT DE VEDERE

Feri

Brăila - Tulcea Cestrin:
QuotePRESTATORUL A MOBILIZAT PERSONAL PE TEREN PENTRU REALIZAREA ACTIVITATILOR DE DEMINARE SI TOPOGRAFICE. TOTODATA, IN DATA DE 30.01.2024 PRESTATORUL A DEMARAT PROCEDURILE DE EMITERE A CERTIFICATULUI DE URBANISM PENTRU JUDETUL TULCEA

Feri

QuoteÎn vreme ce nu avem predate ca documente finale studiul de fezabilitate și proiectul tehnic de execuție pentru nici una dintre secțiuni, în privința Tulcea-Constanța avem întârzieri semnificative în stabilirea traseului final. Dificultățile au apărut anul trecut, deoarece drumul ar urma să treacă pe lângă poligoanele militare ale MAPN. Astfel că discuțiile s-au prelungit mult între prestatorul studiilor, pe de o parte, CNAIR și Ministerul Apărării pe de alta.

Totuși, pe 22 februarie 2024, MAPN a emis un răspuns final privind ariile poligoanelor militare, fiind de așteptat ca societatea care realizează documentația să încheie cât mai repede această etapă.

Astăzi avem în continuare 4 variante de lucru ale traseului, pe care vi le prezint în imaginile de mai jos. Pentru a trece mai departe, este necesară stabilirea uneia definitive și aprobarea acesteia.
Sursa





MagicPixel

Două dintre variante ar putea să ocolească pe la Focșani, că ar fi mai scurte așa. /scarcasm

Ionut

Pentru cei mai tineri în viață și/sau pe forum. Variantele astea, ÎN GENERAL, se aleg una-două decente și vreo 2-3 la mișto, ca să nu zică CNAIR și p***mea că nu se face cum trebuie analiza multicriterială.

La toate SF-urile veți vedea trasee care evident sunt puse la mișto.

kitsune

Cred că cea mai bună soluție ar fi o combinație:
- de la Constanța la 2 Cantoane varianta 3 sau 4 (mai degrabă 4, că ocolește Cuțalacu pe la est).
- de la 2 Cantoane la Tulcea, varianta 2.

Ocolirea pe la 6 Martie este aberantă (chiar și ca studii teoretic), că doar nu o să închidă ăștia autostrada când sunt aplicații în poligonul de artilerie
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

naivu

Când s-au semnat în 2020 sub Bode contractele de elaborare SF pt cele 4 DX-uri (2 în Bărăgan, 2 în Dobrogea) visam că, dacă se aliniază niște astre, în 2022 se predă SF-ul și se lansează licitațiile iar pe final de 2024 ar putea fi gata. Acum e 2024 și încă aleg trasee!

medicul de garda

Eu nu inteleg cum absolut niciuna din "variantele studiate" nu prevede o continuare fireasca cu A4. Vad ceva bucla ciudata in jurul localitatii Lumina, care se termina in unghi ascutit in A4 (sau in giratoriul de la capatul A4, nu e deloc clar ce se intampla acolo). Chiar in halul asta le e frica proiectantilor de solutii firesti pentru drumuri de mare viteza? Ca abia ne-a scazut tensiunea arteriala dupa ce am vizualizat bataia de joc prevazuta langa Filiasi pe A6, unde in ciuda amanarii unui SF cu ani de zile din ambitie personala, nu au reusit sa coordoneze doua proiecte ca sa iasa un nod rutier decent  >:(
Trust me, I'm an east-european doctor!

danpandrea

Am deschis Photoshopu'. Alternativa 1 e cea mai mare comedie  :lol:

Greșesc sau AMC-ul ăsta propune sectoare de drum construite peste DN-uri, cum am văzut la bulgari?


raulbogdan23

A4 o sa devina autostrada deciziilor, ah vrei sa continui pe A4 atunci trebuie sa faci o bucla/iesi prin dreapta/stanga 

@medicul de garda +1

:madwife:  :headbash:  :headbash:

paullie

Si eu sunt impotriva cocoaselor, dar aici pe unde bagi DXul? La 100 metri inaltime, fix deasupra ecluzei?

kitsune

De ce să te bagi in ecluză când poți merge mai la vest?





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence