News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

apropo de rovinieta (sper sa nu-mi iau prea multe injuraturi): nu considerati ca ar trebui un pic sa creasca, in linie cu deschiderea de noi km de autostrazi? In fond, suma stransa e relativ simbolica. Parca 100 si ceva milioane de euro.

Autoritatile ar trebui sa aiba in plan o trecere lenta, poate in cateva etape, spre taxarea la fel ca in alte tarii doar a autostrazilor. Astfel, dupa cateva scumpiri scuccesive, se poate introduce or rovinieta pe vreo 2 niveluri, gen: doar DN: un nivel simbolic, jumătate din prezents DN + autostrazi ceva in genul a 100 Euro pe an, si in final, sa zicem peste vreo 10-15 ani renuntarea la rovinietele pentru DN.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

De la granita cu serbia pana la Rijeka platesti cat la noi pt tot anul.

Un drum de la bucuresti pana la mare ma costa (rovigneta + fetesti) cat ii costa pe ei 400 km + podul de la krk....

Nu avem noi auostrazi, dar eu, care nu merg atat de mult, am facut spre 4000 km pe A la noi anul acesta. M-a costat cam 40-50 de euro.


Am fost in CO in Croatia, si in 1000 km pe A lor am dat peste 100 euro....

CoBra, dupa taxarea croata ar tb sa coste 5 -10 euro/trecere.  Nu ca ar fi mukt, dar ei iau la fel si la campie
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MNU

Ai ales unul dintre singurele trasee de la noi unde ai autostrada. Diferenta e ca, daca nu urca pe autostrada, croatii merg mii de km gratis, in timp ce tu, in Romania, platesti la fel ca pe autostrada... desi nu o ai.

dr4qul4

Dn-urile lor sunt mai inguste ca ale noastre si sunt aglomerate.

De fapt, pe autostrazi vezi mai multi turisti, semn ca localnicii nu vor sa plateasca.
Pe Dn1 al lor am vazut mai multe tiruri ca pe VO.

In schimb, la sarbi mi s-a parut decent.

Rovigneta e mica si sunt de acord cu alecu. As lasa 20 euro pt Dn si as mai pune 20 pt A.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdymol

O strada din Dubrovnik, cam la 100 m de centru:



Mai multe poze de pe autostrada A1, de la capatul sudic, mergand spre nord:

Drumul de conexiune intre Ploce si A1 (care arata cam ca un drum expres):





Intrarea pe autostrada A1:





Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Pe A1:



O sa observati niste niveluri foarte ridicate de trafic in pozele ce urmeaza:



Trecere pentru animale deasupra:





Autostrada foarte aglomerata; trafic bara la bara:





Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Podul Krka, vazut de pe partea celalata:



Se vad muntii in departare (autostrada va trece de ei):





Autostrada va trece pe viaductul ce se vede deasupra:





Intrarea in tunelul Sveti Rok:



In tunel:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

florin74

#487
Urcarea spre munti (este dupa Zadar) cred ca e limitata la 80 de km/h.  Este foarte spectaculoasa.
Am prins si restrictie de 30 km/h, cand batea vantul. In momentul cand se schimba vremea, sunt niste vanturi foarte puternice in aceea zona, (datorita apropierii muntiilor de mare, exista un efect de accelerare al curentilor datorita diferentelor de temperatura) am prins o astfel de perioada, mergeam cu 60 de km si la o rafala am simtit cum masina isi schimba directia fara sa misc volanul.

Din concediu, un pod din zona Metsovo, vedere spre satul Anilio, autostrada Egnatio Odos este sub pod.


MRS

"Multumita'' harababurii generale zilnice dupa IST si a pilotilor TA (pe cursa mea RIX-IST) am putut observa santierul noului pod peste Bosfor:


si pe malul celalalt:


si podul vechi:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...


alecu26

Bogdy care e autostrada făcută de Bechtel? Parcă e și votată ca cea mai frumoasă din lume.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdymol

Nu stiu care bucata e construita de Bechtel, dar partea sudica, si cea de pe langa Zadar, sunt adevarate opere de arta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alecu26

#492
Bechtel nu construieste opere de arta. la ei sunt totul foarte repetitive. Grinzile de 40 de metri si forma de ciocan a pilei...ar fi trebuit sa fie usor de recunoscut.

Legenda care o spune Bechtel in 2004 a fost ca un oficial de la noi (Nastase????) ar fi mers pe autostrada prin 2002-2003 si ar fi spus ca Cine a construit aceasta frumoasa autostrada? Vrem si noi!.

Pe de alta parte rezilierea prematura din Croatia, urmata de rezilierea chiar inainte de a incepe in Polonia...i-au facut sa accelereze procedurile de a incepe proiectul in Romania.

La noi o alta legenda care justifica construirea lui A3 a fost ca Ungurii puneau presiune ca ei se aproprie de Debrecen si/sau Nadlac...si daca nu facem nimic se vor indrepta spre Belgrad. (asta e una din explicatiile pentru care s-a inceput inca din primele faze...tronsonul Supalcu Bors, care evident era mult fara trafic fata de alte zone).

PS: si o alta legenda vanduta de Bechtel si guvernul Romaniei a fost ca de aia nu se vor tunele...ca au fost tunele in Croatia, Bechtel a fost nevoit sa subcontracteze tunelul...si nu au reusit sa controleze cum trebuie subcontracotrul si din cauza tunelului au fost intarizieri pe intreg tronsonul si nu vroiau asta in Romania.

De aia avem debleul de la Gilau si ar fi urmat si altele mai adanci decat ala si chiar decat Aciliu. Cel mai adanc se aproria de 50 de metri. Pe la Meses si inca unul la Dumbraveni (undeva la coordonatele astea 46.239705, 24.605524) Chiar daca se trecea printr-o sha...to erau un debleu imens cu viaducte imense in spate si in fata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Pana la uram Bulgaria trece iar anul ăsta în fata noastră la km net de autostrada în folosință?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MNU

Si, daca au semnat deja proiecte de exercitiul financiar curent, cu ce mai au in lucru, vor si ramane in fata.