News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

 Pentru Bulgaria nu este topicul potrivit, raspund acolo...

  Continuam cu o filmare dintre Santillana del Mal și Llanes, autostrada A8 dintre cele doua localități este recenta și o anumita secțiune este chiar dată în folosința anul acesta. De ce la noi nu se poate face decalaj de sensuri ca pe aceasta secțiune, acolo unde se poate reduce costurile. Un lucru interesant în Spania este folosirea semafoarelor la intrarea în localități mai mici pentru reducerea vitezei. Acestea au și camere radar,  semafoarele funcționează astfel, în mod normal afișează galben intermitent, dacă o mașina vine cu o viteza mai mare se fac rosu și apoi în momentul când ai oprit se schimba în verde.  Secțecoducteiunea de autostrada are de toate, poduri, viaducte, tuneluri și... ecoducte.

https://youtube.com/v/wQL2ouOOVfM

cezar-mario2012

 Următoarea filmare este cu sectiune Llanes-Gijon, aceasta este integral pe Autovia Cantabrica A8 si pe traseu sunt 7 tuneluri și 5 ecoducte,cica 88 km:

https://youtube.com/v/cP4qufjkxdc

cezar-mario2012

#497
 De la Gijon am mers la Oviedo, traseul urmează A8 și A66, iar la intrarea în Oviedo se merge pe A66a cam 3 km, porțiunea cea mai stupida din Spania pe care am văzut-o până acum, secțiune este standard de autostrada 2x2+banda de urgenta, dar limita de viteza este de 50km/h :lolz: și sunt camere asa ca toți merg cu 50km/h. A66 între Gijon și Oviedo este din placi de beton, se simt rosturile dar nu sunt deranjante și nu au gropi sau cimentul măcinat, clima este asemănătoare cu a noastră, chiar mult mai umeda pot spune și nu prea cald. Mai trebuie meționat că între Gijon și Ovirdo sunt trei autostrăzi: A8/A66-30km, AS II- 30km si AS I/A64 - 36 km.  Deci avem din Oviedo următoarele autostrăzi: AS II direct către Gijon, A66a-A66-A8 direct către Gijon, A64-AS I indirect către Gijon, A64-A8-A67 direct către Santander(193 km), A66 direct către Leon(122 km), AS63 către Doringa(30 km), între Doringa și Casazorrina în constructțe, iar între Casazorrinda și La Espina este half-profile(11 km) :hm:, probabil vor sa scurteze drumul dintre Oviedio și A8. AS I/A66 este ruta directa intre Gijon si Leon(142 km).

https://youtube.com/v/tiJzazf7R_8

alecu26

http://www.strabag.com/databases/internet/_public/content.nsf/web/SE-PRESSE.COM-PRESSEMITTEILUNGEN-2015-STRABAG%20errichtet%2024%20km%20langen%20Abschnitt%20der%20polnischen%20S6%20–%20Auftragswert%20€%2083%20Mio.#?men1=6&men2=1&sid=600&l=EN


Polonezii mai semneaza un contract.

Fiti atent la perioada de finalizare. 4 ANI. Pentru ceva care ca pret si lungime sigur se poate face in 2 ani sau chiar mai putin. Eu zic ca e o abordare desteapta...care in final are foarte multe avantaje, obtinanduse cu siguranta o calitate mai buna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Acesta este link-ul corect.

@alecu: mai discutasem pe un topic despre acest proiect - este atat de scump si are nevoie de o durata atat de lunga de constructie datorita conditiilor speciale de mediu, el traversand practic o mare delta/mlastina.

alecu26

nu cred ca e tot ala. Aici pretul per km e mai mic. Acolo intradevar...vorbeam de 20 milioane/km.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

#501
  În continuarea drumurilor prin nordul Spaniei, Oviedo-Aviles, pe autostrăzile A66-A8-AI81:

https://youtube.com/v/dvzZKYswaAs

cezar-mario2012

 Următorul clip este dintre Cudillero și Playa de Las Catedrales, mare parte a drumului este tot pe A8, dar din păcate o parte a filmărilor s-a șters, am pierdut filmarea dintre Aviles și Cudillero, plus cam 20 km dintre Cudillero și Playa de Las Catedrales.

https://youtube.com/v/E-JVk-OsHs4

  Aceasta este continuarea, drumul dintre Playa de Las Catedrales și Teixido, cea mai mare parte a drumului este pe DN-ul paralel cu coasta de N-E a Spaniei care este plina de fiorduri.

https://youtube.com/v/-mULEGJL6P4


bogdymol

IG-L exista pe autostrazile din Austria de cel putin cativa ani.

Ocazional e 100 km/h pe langa Linz, 80 pe langa Salzburg si permanent 100 pe langa Innsbruck. Amenzile dublate sunt de cel putin 1 an.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

NordKapp

Și articolul de mai sus e din 2013 :)

Danny550394

Oricum este bine de reamintit pentru cei care nu stiu (cred ca subiectul sa mai discutat pe forum acum un an).
Nu toata lumea stie la ce se refera acel IG-L si ce surprize poti avea.  Te opreste politia si crezi ca ti sa facut o nedreptate ca esti roman. :D

bogdymol

Nu scrie nicaieri doar IG-L, ci e semnalizata limita de viteza si sub aceasta e scris mic IG-L.

Daca tu circuli cu 150 cand e limita de 100 (indiferent daca e cu sau fara IG-L), ti-o meriti. Amenda nu e 'aparent' fara motiv, ci doar capul autorului articolului e aparent fara minte.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cezar-mario2012

 Continuăm cu călătoria prin nordul Spaniei, acum cu drumul dintre Teixido și A Coruna. Traseul urmează în mare parte coasta de vest a Spaniei, străbătând mai multe Ria (fiorduri), prima parte se desfășoară pe drumuri secundare, pana la Ferrol, iar după acea se intră pe AP9 autostrada Atlanticului, aceasta fiind cu taxă, secțiunea parcursă (47 km) a costat 4,15 euro, are patru tuneluri, mai multe poduri și viaducte. A Coruna este cel mai important oraș din vestul Spaniei, port important, fiind principalul port de pescadoare ce alimentează toată Spania cu pește și nu numai.

https://youtube.com/v/hrjcDFAKRfg

pasadia

Chinezii par in continuare disperati in incercarea lor de a-si ingropa banii in Balcani. Ceea ce sincer sa fiu pare un lucru profitabil pentru turistii din noi. Asadar 2 proiecte distincte:

Pod peste golful Kotor, intre Bijela si Tivat

QuoteThe bridge is 981 meters long and has 2.5 kilometers of access roads. It is 22 meters wide which means it will have four lanes and a sidewalk with wind and noise protection. It was tested in European institutes for earthquake and wind and it cannot be destroyed practicaly unless a cataclismic event would occur. The test showed that it can sustain winds of up to 250 kilometers per hour. The height above the sea surface is 55 meters so every ship will be able to pass under it. It is in accordance with environment and cultural herritage protection.

Autostrada intre Muntenegru si Albania in lungime de 280 km. Traseul inca nu a fost anuntat, dar e posibil sa urmeze presupusa autostrada Adriatica, dinspre Nuda (granita cu rep. Srpska, BiH, zona Trebinje) spre Kakavia (granita AL-GR, directia Ioannina).

QuoteNov 26 China Pacific Construction Group (CPCG), the country's largest private builder by revenue, signed a 3 billion euro ($3.19 billion) deal to build an expressway between Montenegro and Albania, the company said. Construction of the 280 kilometre link will begin in the second half of 2016 and take about eight years to complete, it said.