News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Dominik

Un video proaspat cu Tunelul Presov.

You're in Steelers Country

tom_sawyer


b1

Drumul expres SS3bis (Strada Statale 3 bis Tiberina) și drumul de legătură RA6 (Raccordo Autostradale Perugia-Bettolle), secțiunea TERNI - PERUGIA, Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Tunelul Sandoy, Insulele Feroe (update):
   -Lungime: 10.800 m (35.400 ft.);
   -Traseu: între Insula Streymoy și Insula Sandoy;
   -Început forare în capătul Traðardalur, Sandoy: 27 iunie 2019;
   -Început forare în capătul Gamlarætt, Streymoy: 14 august 2019;
   -Se așteaptă ca tunelul să fie gata pentru trafic în decembrie 2023, după care feribotul Teistin își va înceta activitatea;
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 30 august 2021: 4.928 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 30 august 2021: 4.280 m.;
   -Stadiu, 30 august 2021: 9.208 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 27 septembrie 2021: 5.176 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 27 septembrie 2021: 4,490 m.;
   -Stadiu, 27 septembrie 2021: 9.666 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 11 octombrie 2021: 5.279 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 11 octombrie 2021: 4.652 m.;
   -Stadiu, 11 octombrie 2021: 9.931 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 25 octombrie 2021: 5.369 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 25 octombrie 2021: 4.728 m.;
   -Stadiu, 25 octombrie 2021: 10.097 m./ 10.800 m. săpați.
Detalii.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Podul Pelješac:


QuotePelješac Bridge gets its first layer of asphalt. The first 4 cm layer of asphalt is being applied to the structure of the bridge. So far 2/3 of the mainland - Pelješac road lane has been applied. The completion of the tarmacking is expected by the end of November. Also you can notice that the blue scaffolding on the bridge towers is removed.

The bridge will be a multi-span cable-stayed bridge with a total length of 2,404-metre. It will comprise 13 spans, while seven will be cable-stayed - five central 285-metre spans and two outer 203.5-metre spans. Two pylons around the 200-metre x 55-metre navigation channel will be 98-metre above sea level and 222-metre above the seabed. Build by the China Road and Bridge Corporation.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

reed

#1760
Poze pentru 2 subiecte.Primul drumurile express in Polonia si 2 ochii de pisica integrati in asfalt
S11 (banda de urgenta) (GPS)


(GPS)


Ochi de pisica integrati pe mijloc si acostament (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Powered by API/PUM imgur uploader

b1

#1761
Autostrada Ploiești-Brașov :D Autostrada A22 (Autostrada del Brennero), MODENA - BRENNERO, Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

#1762
Autostrada A0 peste 200 de ani :) Autostrada A10 (Autostrada de centură a Amsterdamului), filmare completă, Țările de Jos:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Autostrada A73 Nuremberg - Bamberg, Germania (la minutul 15:45 un model de pasarelă pietonală, iar de la 12:58 panouri antiorbire pentru drumurile secundare):
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Autostrăzile A4 - A21 - A21dir - A1 - A15 - A12, VERONA - LIVORNO (334 km. - 3 h.), Italia (la minutul 1:02:48 este un pod mobil):
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Tunelul Sandoy, Insulele Feroe (update):
   -Lungime: 10.800 m (35.400 ft.);
   -Traseu: între Insula Streymoy și Insula Sandoy;
   -Început forare în capătul Traðardalur, Sandoy: 27 iunie 2019;
   -Început forare în capătul Gamlarætt, Streymoy: 14 august 2019;
   -Se așteaptă ca tunelul să fie gata pentru trafic în decembrie 2023, după care feribotul Teistin își va înceta activitatea;
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 30 august 2021: 4.928 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 30 august 2021: 4.280 m.;
   -Stadiu, 30 august 2021: 9.208 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 27 septembrie 2021: 5.176 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 27 septembrie 2021: 4,490 m.;
   -Stadiu, 27 septembrie 2021: 9.666 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 11 octombrie 2021: 5.279 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 11 octombrie 2021: 4.652 m.;
   -Stadiu, 11 octombrie 2021: 9.931 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 25 octombrie 2021: 5.369 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 25 octombrie 2021: 4.728 m.;
   -Stadiu, 25 octombrie 2021: 10.097 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 08 noiembrie 2021: 5.460 m. (+91m.);
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 08 noiembrie 2021: 4,730 m. (+2m.);
   -Stadiu, 08 noiembrie 2021: 10.190 m./ 10.800 m. săpați.
Detalii.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

(DN)SS 658 și (DX)SS 655 (Strada Statale 658 'Melfi Potenza' e 655 'Bradanica), POTENZA - FOGGIA, Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

RaduG

Azi e așteptat președintele Erdogan la ceremonia de amplasare a ultimului tronson de tablier, la ceea ce va fi cel mai lung pod suspendat din lume, podul 1915 Cannakkale:



Translate  :D
Quote1915 Podul Çanakkale, gata pentru asamblarea finală a punții

Pregătirile pentru asamblarea finală a punții de pe podul Çanakkale din 1915, aflat în construcție între cartierele Lapseki și Gelibolu din Çanakkale, s-a ajuns la un punct important în lucrările efectuate cu 5.095 de oameni, dintre care 649 sunt ingineri, precum şi funcţionarii publici.

SUNT AMPLASATE DECALCOMANIE DE 700 TONE

Blocurile de pardoseală, cu o greutate de aproximativ 700 de tone, 45 de metri lățime și 48 de metri lungime, produse de compania ÇİMTAȘ în fabricile din raioanele Gemlik din Bursa și Gölcük din Kocaeli, au fost așezate în ordine în punctele determinate.

Ultima asamblare a punții, care este cea mai importantă parte a lucrărilor, este planificată să fie făcută astăzi cu o ceremonie la care a participat președintele Recep Tayyip Erdoğan, care a pus bazele podului pe 18 martie 2017. Astfel, legătura rutieră a podului peste mare va fi finalizată, iar cele două laturi ale strâmtorii Dardanele se vor uni.MUNCĂ CONTINUĂ DUBLĂ TURĂ

După lucrările de amplasare a celor 87 de blocuri de tablă pe pod, vor începe și alte lucrări la drumul pe unde vor trece vehiculele.

Pe parcursul lucrărilor, care continuă neîntrerupt în ture duble zi și noapte, vor fi finalizate și alte elemente precum legături rutiere, lucrări la autostradă, alte operațiuni ale podului și lucrări tehnice.

b1

,,Autostrada" A12, Anvers - Bruxelles, Belgia:

QuoteThe A12 is an alternative drive between the largest belgian cities of Antwerp and Brussels. Although not a full motorway (there are some traffic lights on the way), the road is built at a high standard with 2 or 3 lanes/direction.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

#1769
Tunelul Višňové & Autostrada D1, tronsonul Lietavská Lúčka – Dubná Skala, Slovacia (vă recomand să vizionați la viteza x0,5):

QuoteNaši špecialisti dokončili v uplynulých dňoch v tuneli Višňové betonáž prvého z núdzových zálivov, ktoré poslúžia pre núdzové odstavenie vozidiel. Zostáva ich ešte zabetónovať 19, už dnes sa realizujú prípravy. Na stavbe diaľnice D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala sú práce rozbehnuté aj na mostných objektoch a samotnej diaľničnej komunikácii. Stovky pracovníkov a desiatky strojov robia maximum pre to, aby sa úsek podarilo otvoriť do konca roka 2023. (Translate: În ultimele zile, specialiștii noștri au finalizat betonarea primei zone de urgență din tunelul Višňové, care va fi folosit pentru parcarea de urgență a vehiculelor. 19 dintre ele sunt încă de betonat, pregătirile fiind deja făcute astăzi. La construcția autostrăzii D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala au început și lucrările la structurile podurilor și la autostrada în sine. Sute de muncitori și zeci de utilaje fac tot posibilul pentru a se asigura că secțiunea poate fi deschisă până la sfârșitul anului 2023.)
Mai multe detalii. :)
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.