News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Si care e diferenta intre betonul asta si cel de pe A2, de care tocmai scapam?
Sau ce face PORR la Giurgiu?

dr4qul4

pai asta e armat. La noi e beton rutier simplu, fara armatura. Nu stiu daca are  macar niste "plasa de Buzau"
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

AlexxC

Cred ca ar merge si la noi asa ceva, incepand de la prima banda a drumurilor cu 2 benzi pe sens , apoi zonele de franare din apropierea nodurilor rutiere ,semafoarelor sau altor tipuri de intersectii.
Dupa centura Giurgiu as incerca banda de decelerare si nodul A1 cu DNCB, vesnic cu sleauri cauzate de traficul greu.  Daca tine aici, tine oriunde!

voicul

O fi armat, dar parca pe A2 zburasera parti din din suprafata de rulare, deci gropi pana armatura. Dupa mine asta era problema majora acolo.
Pe A2 era deranjanta si trecerea de la o placa la alta, dar cel putin asta pare rezolvata, ca il pun dintr-o bucata/continuu.

b1

Autostrada A1, sectorul Caserta - Firenze, Autostrada del Sole, Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Tunelul Sandoy, Insulele Feroe (update):
   -Lungime: 10.800 m (35.400 ft.);
   -Traseu: între Insula Streymoy și Insula Sandoy;
   -Început forare în capătul Traðardalur, Sandoy: 27 iunie 2019;
   -Început forare în capătul Gamlarætt, Streymoy: 14 august 2019;
   -Se așteaptă ca tunelul să fie gata pentru trafic în decembrie 2023, după care feribotul Teistin își va înceta activitatea;
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 30 august 2021: 4.928 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 30 august 2021: 4.280 m.;
   -Stadiu, 30 august 2021: 9.208 m./ 10.800 m. săpați.
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 27 septembrie 2021: 5.176 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 27 septembrie 2021: 4,490 m.;
   -Stadiu, 27 septembrie 2021: 9.666 m./ 10.800 m. săpați.
Detalii.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

transporter

Adica 10 km de tunel sapati in 2 ani si un pic (pe sub mare). Iar noi cu cativa km in zone de deal (pe A1 intre Deva si Timisoara) ne punem problema de la 2-3 ani in sus.

danutzu_1069

Referitor la podul 1915 Canakkale, lucrarile avanseaza in ritm alert.... 99,9% din tablier este "sus"... a mai ramas o sectiune, la pilonul asiatic... care cred ca asteapta o zi de sarbatoare... mai pe la sfarsitul lunii octombrie ...:D



Desigur, se lucreaza in ritm la fel de alert si la bucatile de autostrada care leaga podul de reteau de drumuri....

Cert este ca in vara viitoare se va putea traversa pe pod, chiar daca intreaga autostrada de la Malkara pina la pod nu va fi gata....

danpandrea

Pelješki most, azi, din avion:


b1

RA9 - Drumul de legătură dintre Autostrada A16 și Benevento + drumul expres SS372 (la minutul 7:50 apare indicatorul pentru drum expres):
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

#1720
Autostrada A30 (Autostrada Caserta-Salerno)  - secțiunea dintre autostrada A16 și autostrada A1, Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Autostrada A4, secțiunea Triest - Veneția, Autostrada Serenissima, Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

raulbogdan23

Din 28.10.2021 se deschide Tunelul Presov, este vorba de bypass orasului care lipsea.




Powered by API/PUM imgur uploader

Pentru cei cu fb las un link cu exercitiul in caz de accident/incendiu pe care l-au facut in tunel.
https://www.facebook.com/pomoc.na.dialnici/videos/236483588538293/

Se pare ca au si ceva joc/concurs cu premii pentru deschiderea tunelului. Mai multe aici: https://obchadzamuzpresov.sk/

cezar-mario2012

^Să punem și ceva imagini....

Proiectul ocolitoarei Preshov:



Situația cu o lună în urma, zona de vest:





Situația cu două luni în urma, zona de nord:



Situația cu două luni în urma, zona de sud:


raulbogdan23

Multumesc @cezar-mario2012 pentru completari!  :cheers: