Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 26 Guests are viewing this topic.

Chino

Salutare , In primul rand sunt placut surprins de ceea ce faceti pe acest forum , Respect . Urmaresc de ceva timp postarile si o sa le urmaresc in continuare .

Acum sa fiu scurt , am o intrebare , din experienta pe care o aveti ,cand preconizati ca va fi finalizata Timisoara - Lugoj si data in folosinta ? Multumesc.

Ionut

Noi speram sa fie gata anul asta, insa nimic nu este sigur. Tehnic, este posibil sa fie gata anul asta, insa sa vedem daca se vor rezolva problemele dintre CNADNR si constructor. Va trebui sa stai pe-aproape daca vrei sa afli. :) Bine ai venit!

florin74

Au început sa repare trambulinele pe lot 3. Pana acum au facut 2 pe sensul Sebes-Sibiu. Au început dinspre Cunta. Dis de dimineata se pregătea a 3-a. In zona cu fisuri, am avut senzatia ca cel Putin pe banda 1 se simte in continuare se simte o denivelare.

adiarc

#22953
In aceasta seara , pe Digi 24 , va fii un reportaj amplu despre lotul 3 -Imbecilio.....
Ce este cu adevărat grav , este ca ÎNCĂ din timpul construcției si imediat dupa , avem peste 300 de note de neconformitate !!!!!!!!!!
Atunci apare întrebarea : Se știa de aceste sute de vicii de proiectare si execuție....repet SUTE !!!!! Așadar , draga CNADNR , de ce s-au făcut plăti catre Imbecilio ????????


Din câte au explicat colegii , o factura este acceptata la plata l doar dupa ce consultantul ( Consitrans in acest caz si apoi chiar CNADNR dupa rezilierea ctr cu , Consitrans ) , confirma calitatea lucrărilor , a materialelor , etc !!!!
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

#22955
Factura se emite doar dupa ce se accepta /aproba de catre Consultant /Inginer,  Certificatul Intermediar de Plata. Acesta, pe langa date financiare are si date tehnice etc.

LE: corectura:
Certificatul Interimar de Plata = CIP
CIP se intocmeste pe baza Situatiilor de Intermediare de Lucrari aprobate de catre Inginer.
Inginerul intocmeste CIP si il inainteaza care Beneficiar, impreuna cu scrisoarea de Garantia pentru Buna Executie, si polita de asigurare a lucrarii.
Si bineinteles Antreprenorul intocmeste factura care se poate platii chiar si in 28 zile


mirceal

Pe Digi a inceput reportajul despre lotul 3.

Ionut

Cine se uita poate ne face si noua un rezumat in cazul in care sunt lucruri pe care nu le stim.
:cheers:

pasadia

A fost si pe TVR o stire (eu am vazut-o acum, la jurnalul TVR2 de la ora 22). Problema e ca jurnalistii inteleg complet aiurea, chiar si comunicat CNADNR: mai aveau putin si spuneau ca problema viaductului e ca s-a construit, ca de fapt viaductul nu ar fi trebuit construit.

Ma rog, jurnalisti prosti avem, asta se stie de mult timp, dar eu tot imi fac sperante ca la vreun moment dat fie vor intelege, fie vor intreba inainte de a spune prostii.

adiarc

#22960
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/Romania+cu+incetinitorul/Sibiu-Orastie+autostrada+greselilor+in+lant

Noutățile ar putea fii legate de eventuale fisuri la pilonii viaductului.....rămâne de văzut ( la urm vizita in teren ) ,daca sunt doar can-can , sau chiar realitate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^ Nu uita sa pozezi si ce zicea vancouver mai devreme.  ;)

dr4qul4

Din ce au dat la TV eu as fi inteles: desi trebuia tunel....s-a facut viaduct de X milioane de euro degeaba. Adica viaduct in loc de tunel cand in realitate trebuia viaduct+tunel (in loc de debleu)

Jurnalistii lui peste.

In rest, declaratiile lui Neaga si pozele lui Adiarc   :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

BoGDaN

Îngrozitor. Si cand te gândești ca aceasi firma face acum studiul de fezabilitate pe Sibiu Pitesti. Cum de aflam acum ca fundația avea doar 1 metru si nu 2 cat era normal pentru solul argilos fapt care il știm cu toți?! Acele fisuri ale viaductului dau frisoane la fel ca si parapeții de proasta calitate. De ce CNADNR nu a luat nota fata de rapoartele firmei de supervizare a lucrărilor singura firma care si-a făcut treaba obiectiv! Absolut groaznic

adiarc

Iar ca rasplata , CNADNR , ca un bun samaritean ce este , II PLATESTE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura