Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 64 Guests are viewing this topic.

dorum

la fel si eu... cand trec pe langa MOL ma bag si o cumpar, cu data plecarii... 46lei/10zile... mie imi ajunge pt un concediu

Marius

Quote from: alecu26 on July 18, 2015, 11:54:20 AM
Se pot cumpăra vignete și online? E păcat acum  a tot e autostrada sa tot oprești și sa pierzi câte 10 minute.

Online poti cumpara de aici:
https://ematrica.nemzetiutdij.hu/

Eu am cumparat de 4 ori de aici, platind online cu cardul.
Inainte cumparam de la roviniete.ro dar deocamdata nu mai e posibil.

Dominik

A mai facut cineva poze pe tronsonul Timisoara - Lugoj Lot 2 ??? In ce stadiu se afla lucrarile ? Pls puneti poze...
You're in Steelers Country

Quest

^ Dominik lasa pozele de pe Izvin-Sanovita, ca la data curenta TS a ajuns deja cu lucrarile la 85%, dar e platit doar pina la 51% (multumim NGC20 ca tii up-to-date platile facute de catre CNADNR). Discrepanta asta trebuie rezolvata cumva, in interesul ambelor parti.
Common sense will get you far !

Zinconiu

Postarea lui Dominik nu are nici o legatura cu raspunsul amabil ce i s-a dat . Iar nu Dominik este responsabil . In alta ordine de idei , sa nu uitam ca factura de peste 150  milioane de euro pentru construirea Cernavoda Medgidia a fost achitata integral la sase luni de la deschidere de un alt guvern decat cel ce o initiase .

dr4qul4

Parca sunt niste probleme aici cu latimea podetelor.
Asa ca nu cred ca CNADNR poarta intreaga vina.

Avem cumva facturi emise pe lucrari aprobate de consultanta pt 85% din valoarea totala?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dominik

Quote from: Quest on July 18, 2015, 04:56:26 PM
^ Dominik lasa pozele de pe Izvin-Sanovita, ca la data curenta TS a ajuns deja cu lucrarile la 85%, dar e platit doar pina la 51% (multumim NGC20 ca tii up-to-date platile facute de catre CNADNR). Discrepanta asta trebuie rezolvata cumva, in interesul ambelor parti.

Ms pentru informatie,ma bucur ca stadiul lucrarilor este deja la 85%....cat despre plati nu este problema mea si oricum nu putem face noi nimic...si daca trece cineva pe acolo si poate face poze, as vrea sa vedem si noi,ms....
You're in Steelers Country

radutm

Ca urmare a demersurilor facute de Asociatia Pro Infrastructura, autoritatile au inceput sa ia masuri pentru a corecta semnalizarea pe autostrada Arad-Nadlac:
QuoteAutostrăzile noastre puţine. Prost semnalizate, pe alocuri surpate

După ce că nu sunt multe, şi cele pe care le avem au probleme. Pe recent inaugurata autostradă Nădlac-Arad, deficienţele de semnalizare pot provoca accidente grave. Panourile nu indică direcţia Sibiu, ruta cea mai folosită de şoferii care intră în ţară. Probleme sunt şi pe autostrada Orăştie-Sibiu, pe porţiunea inaugurată anul trecut. Acolo, terasamentul care susţine capătul unui viaduct s-a desprins pur şi simplu.

Şoferii care vin dinspre Nădlac pe noua porţiune din autostradă A1 recent inaugurată frânează brusc sau schimbă din scurt banda în apropierea intersecţiei cu centura Aradului.

Unii chiar opresc pentru că direcţia Sibiu nu apare nicăieri pe panourile de semnalizare.

Nici intrarea pe autostradă nu este semnalizată corespunzător. Când vii de la Sibiu şi vrei să mergi către Nădlac, panourile îţi indică doar drumul naţional.
.....
VIDEO: http://stiri.tvr.ro/embed.php?video_id=95576

Sursa: stiri.tvr.ro

cont inchis

Archi

Ce apus frumos!  O:-)









Din pacate doar atat am.

TibiV

WOW !
Superb apus.... :)
Îţi încălzește inima...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cheetah

Quote from: dorum on July 18, 2015, 02:09:41 PM
la fel si eu... cand trec pe langa MOL ma bag si o cumpar, cu data plecarii... 46lei/10zile... mie imi ajunge pt un concediu
Bun punct de plecare:
Ca sa circuli pe A1 si alte sosele din Ro, trebuie sa platesti 13,5 lei/saptamana......lucru pe care unii soferi romani nu il fac.
Cand iesim de pe A1 catre M43, toata lumea e pregatita cu vinietele de  2,4 ori mai scumpe pe aceeasi perioada, fara sa comenteze nimeni.
De ce? pentru  ca ungurii ne "educa" la cea mai mica abatere, dar la noi merge si cu mica furaciune....care atunci cand tragi linie devine o mare gaura.
Am vazut multe postari ca A1 nu e intretinuta, ca nu e tunsa vegetatia, etc. Pentru ca banii sunt in buzunarele celor care nu platesc !
Nu era mai corect sa platim atat cat mergem pe autostrada? Ca in Italia, Grecia, Franta, Spania ?
Sunt firme de transport care fac mari afaceri prin folosirea zilnica a A1 dar si soferi corecti care platesc acelasi pret pe rovinieta si nu au mers niciodata pe autostrada.
Asta e o mare nedreptate !
Dar cum noi, colegi de forum, circulam si pe autostrazi, nu ne deranjeaza (pe unii ) deloc. Dar continuam sa indicam (doar) proasta intretinere a A1

Ionut

Va rog nu discutati aici despre taxe pe autostrada, chiar daca e vorba de A1.
Aveti topic dedicat pentru sistemele de taxare aici.

Cozak

Foarte fumos "apus" Sanovita style. Din ce in ce mai aproape de sfarsit. Mai au stratul de uzura, semnalizari si...gata.

chr

#22903
Poze facute vineri 17.07 in Recas, DJ609E peste Izvin-Sanovita.
Vedere spre Sanovita:


Vedere spre Izvin:

Quest

Quote from: Dominik on July 18, 2015, 06:04:05 PM
Quote from: Quest on July 18, 2015, 04:56:26 PM
^ Dominik lasa pozele de pe Izvin-Sanovita, ca la data curenta TS a ajuns deja cu lucrarile la 85%, dar e platit doar pina la 51% (multumim NGC20 ca tii up-to-date platile facute de catre CNADNR). Discrepanta asta trebuie rezolvata cumva, in interesul ambelor parti.

Ms pentru informatie,ma bucur ca stadiul lucrarilor este deja la 85%....cat despre plati nu este problema mea si oricum nu putem face noi nimic...si daca trece cineva pe acolo si poate face poze, as vrea sa vedem si noi,ms....

Dominik am vrut doar sa-ti reorientez atentia catre adevarata problematica a lotului, anume nu stadiul lucrarilor (de altfel inaintate), ci platile ramase mult in urma.

Dr4qul4 pune corect problema: exista facturi emise pe lucrari aprobate de consultata ptr 85% din val totala ? Probabil ca nu, de asta exprimarea mea nu fusese intimplatoare, spuneam ca "Discrepanta asta trebuie rezolvata cumva, in interesul ambelor parti". E clar ca CNADNR e nemultumit de ceva anume, daca platile au ramas mult in urma.

Probabil ca solutia pe viitor ar fi ca asemenea contracte sa se deruleze pe un hibrid intre FIDIC Galben (Design & Build, constructorul proiecteaza tot si-si asuma intreaga responsabilitate), si FIDIC Rosu (exista un proiectant care vine cu proiectul in fata constructorului). Sa ma corectati va rog daca n-am inteles corect diferentele.

Dr4qul4 ce anume nu e in regula la podetele facute de TS pe Izvin-Sanovita ?
Uite, eu ca simplu sofer iti spun ce nu-mi place mie la ceea ce a proiectat TS pe lot: la km 72+956 "Pod peste Valea Gacovinei" (e chiar la iesirea din Nod Topolovat catre Izvin) este lasat la o cota f. joasa, incit intre Nodul amintit si valea asta pe vreo 150 m avem o panta de 4% (vezi profilul longitudinal din documentatia Poyry).

Cred ca exista o discutie separata si despre faptul ca tot la km 72+956 n-au facut un viaduct, ci un pod casetat, care zice-se ca n-ar putea prelua vreo viitura in caz de precipitatii cu debite istorice. Eu am vorbit cu batrini din zona si NIMENI nu-si aminteste de vreo viitura petrecuta cindva acolo.

Zinconiu acum intelegi de ce mi s-a parut nepotrivit sa ne tot focusam pe poze cu stadiul lucrarilor, lasind la o parte adevaratele probleme care insotesc lucrarea ?
Common sense will get you far !