Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 61 Guests are viewing this topic.

Quest

Danny550394 multumim ptr poze ! Eu imi mentin promisiunea sa-i platesc lui Eurocopter toata benzina (zice ca nu e kerosen) ptr filmarile din avion pe 2015 la A1 si A10, daca Salini termina pina in iarna Dumbrava-Margina :)
Nu vreau sa fiu circotas, dar la underpass-ul pe DC113 pe sub A1 nu vad prea mare diferenta fata de poza mea din
14.04


23.06


E clar ca Salini nu lucreaza in paralel, odata cu lucrarile la structura asta puteau sa inainteze vertiginos cu terasamentul, ca au de ridicat de la cota terenului la cota lucrarii vreo 4 m !!

Vad ca Salini lucreaza si dupa Margina, catre Nemesesti pina la km 47+090 (45.874500, 22.294409) pina unde au primit in 18.12.2014 autorizatia de constructie.

Myid, mersi ptr update. N-ai vazut-o tu :) dar la vremea respectiva ne-a informat prompt NGC20. Tie iti multumim ca ne-ai atras atentia asupra stadiului actual al licitatiei ptr benzinarii pe A1.

Istvan78, las-o asa ca e bine. Yetiman a pus in 15.05 o poza cu o benzinarie mobila undeva cred pe A2. Mie imi place cum arata si nu ma deranjeaza deloc statulul ei temporar.
Common sense will get you far !

Kidu

#22216
QuoteAccident grav pe autostrada Arad – Pecica!

Trei persoane au ajuns în stare gravă la Spitalul Clinic Județean Arad în urma unui accident care în mod normal nu avea cum să se întâmple. Tronsonul de autostradă Arad – Pecica este închis traficului pentru că se efectuează lucrări. Chiar și așa, mai mulți șoferi sunt mult mai atenți la indicațiile dispozitivului GPS din mașină decât la indicatoare...

Șoferul unui autoturism Golf înmatriculat în Bulgaria a ales această rută pentru a ieși din țară, ignorând indicatoarele care îi interziceau accesul pe acest tronson. Pe autostradă erau mai mulți muncitori, prin zonă aflându-se și unii reprezentanți de la compania constructoare într-un SUV Mitsubishi.

Eliberat de gândul că cineva ar putea rula pe acest tronson, șoferul vehiculului Mitsubishi a efectuat un viraj fără să se asigure, la kilometrul 551, tocmai când din spate venea autoturismul Golf care nu a mai putut evita coliziunea. În urma impactului foarte puternic, șoferul și pasagerul din Golf au rămas încarcerați, fiind în stare gravă, iar șoferul SUV-ului a fost și el destul de grav rănit.

La fața locului s-au deplasat două mașini de la Serviciul Ambulanță, una de la SMURD, mai multe echipaje ale Poliției Rutiere dar și serviciul de descarcerare de la ISU Arad.

Autoritățile trag un semnal de alarmă asupra faptului că tronsonul de autostradă Arad – Pecica este închis, asta atât în urma accidentului de acum câteva minute, dar și din cauză că în zilele trecute muncitorii au fost în pericol de a fi accidentați de alți șoferi care au ignorat interdicția de a circula prin acea zonă!

SURSA: http://specialarad.ro/accident-grav-pe-autostrada-arad-pecica-trei-victime/

Danny550394

Quote from: Quest on June 24, 2015, 12:46:03 PM
! Eu imi mentin promisiunea sa-i platesc lui Eurocopter toata benzina (zice ca nu e kerosen) ptr filmarile din avion pe 2015 la A1 si A10, daca Salini termina pina in iarna Dumbrava-Margina :)

Anul viitor pe vreme aceasta poate. Anul acesta nicio sansa. Au enorm de multe camioane care lucreaza dar la structuri sunt pe nicaieri.

Soimus - Dumbrava prin 2018 toamna daca avem noroc.

Ionut

Vin poze in orele urmatoare de la sursa de pe Nadlac-Arad.
Din pacate vor fi si cateva poze cu accidentul, sursa era chiar in zona... rabdare.

horatiu.cosma

Au distrus parapeti si alte anexe?

horatiu.cosma

Quote from: Danny550394 on June 24, 2015, 01:44:04 PM
Quote from: Quest on June 24, 2015, 12:46:03 PM
! Eu imi mentin promisiunea sa-i platesc lui Eurocopter toata benzina (zice ca nu e kerosen) ptr filmarile din avion pe 2015 la A1 si A10, daca Salini termina pina in iarna Dumbrava-Margina :)

Anul viitor pe vreme aceasta poate. Anul acesta nicio sansa. Au enorm de multe camioane care lucreaza dar la structuri sunt pe nicaieri.

Soimus - Dumbrava prin 2018 toamna daca avem noroc.
La structuri sunt pe nicaieri? Pai aveam impresia ca pana la nodul de la Margina au doar cateva pasaje sau supratraversari marunte, de care s-au apucat si sunt intr-un stadiu acceptabil. Partea de umplutura ma ingrijoreaza. Poate stiti voi mai bine, eu ma ghidez doar dupa poze :).

istvan78

@Ionut: sper ca sursa n-a avut de suferit de pe urma accidentului, imi pare rau de angajatii raniti! Oare are sursa vreo idee despre cum a fost posibil ca soferul ala sa intre pe sectorul inchis? Nu sunt bariere? Doar indicatoare?

Salini in mod clar lucreaza sustinut, avand in vedere ca in primavara terenul era practic neatins... totusi, nu-s convins ca vor deschide ceva anul asta.
Daca toata lumea cu pronosticuri, luati si de la mine, urmatoarele deschideri:

1 Dec. 2015 Timisoara-Lugoj
Apr. 2016 Dumbrava-Margina
Oct. 2016   Grind-Soimus
Dec. 2016   Margina-Grind  (optimist?)

horatiu.cosma

Cam dificil sa se deschida ceva la modul general in aprilie, fiindca ultimele lucrari, adica asfaltarile, nu pot fi facute(fara cheltuieli suplimentare mari) decat din martie/aprilie incolo. Daca nu termina anul asta Dumbrava-Margina, o sa se prelungeasca aproape sigur pe mai/iunie anul viitor. Eram de acord cu tine pe Margina-Grind daca astazi sapau deja TBM-urile in munte...

Cozak

#22223
^^
Pai da dar nodul Margina implica o supratraversare a caii ferate + DN 68A iar acolo mi se par intarziati pentru a termina in decembrie.Abia acum rasar pilonii de la calea ferata.In rest aprilie 2016 mi se pare absolut realizabil Dumbrava-Margina.

rocklee

danny ...ce cauti la soimus   :o...vezi ca acolo-i zona mea ..te rog ..numi lua ..painea.... :D
multumim de imagini ...pe lotul 3 cum se prezinta situatia  ???

istvan78

#22225
^^
Pe Dumbrava - Margina ideea mea era ca ajung sa termine asfaltarea inainte de inghet (vine tarziu inghetul in zona asta), si in Martie deja se pot mobiliza sa planteze parapetii si sa faca semnalizarile, sa deschida circulatiei inainte de pasti.

alecu26

horatiu, TBM nu prea o sa vezi la autostrada. Nici in Romania si nici in lume in general. A mai fost dezbatuta problema. La autostrazi se foloeste in general NATM (nou metoda austriaca). In plus...si daca ar fi folosit TBM, aceste tuneluri sunt MUUUUUULT prea scurte sa renteze mobilizarea unuia. E mai scump TBM si mobilizarea decat tunelul in sine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Cozak are dreptate, nodul Margina este critic, si eu nu am vazut in poze nici un fel de elevatii - BTW, Cozak, in ce poze ai vazut tu pilonii aia ?!...
Iar la terasamente Doamne sa ma ierti, este inadmisibil in ce stadiu (sau in ce hal) sunt...
Cred ca este lotul cel mai dezamagitor ca ritm de lucru. Chiar nu aveau de facut mare lucru.
In mod normal, daca lucrau ca la carte, in noiembrie cel tarziu ar fi trebuit sa se circule... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Tin minte un comunicat al purtatorului de cuvant din toamna(o doamna draguta :) ) despre acest subiect si a folosit notiunea de TBM. Probabil ca ai dreptate si nu va fi TBM, dar orice va fi, trebuie sa se organizeze licitatia si sa intre cat mai rapid in teren. E pacat ca vom avea 2 km de autostrada lipsa din cauza acestor tunele, 20 construiti si neutilizabili, iar soferii vor fi nevoiti sa mearga 25 de km pe serpentine de la Margina la Grind. Asta e o certitudine, intrebarea e cat va dura situatia.

Cozak

Quote from: TibiV on June 24, 2015, 03:03:34 PM
BTW, Cozak, in ce poze ai vazut tu pilonii aia ?!...
Nu i-am vazut, am vazut doar masinile de foraj.Teoretic au terminat treaba acolo de forat.In curand apar si pilonii. :D