Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 45 Guests are viewing this topic.

athosga

Bine, eu am sperat tocmai asta, ca ei stiu deja, cum stie si CNADNR-ul, numai ca nu ne spun. Sincronizare sau nu, ministrii sau nu, la un moment dat tot rebuie sa stie. Dar se pare ca momentul respectiv inca nu a venit. :)

Grogo

#21361
Din pacate astazi, niste stiri nu tocmai pe placul nostru.Autostrada Pitesti-Sibiu, incepe in 2017 si se finalizeaza in 2020.Am sperat ca vor incepe mai repede, nu in 2017, le trebuiesc 3 ani ca sa demareze lucrarile, ca la noi la nimeni.
http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/ultima-forma-a-master-planului-general-de-transport-autostrada-sibiu-pitesti-incepe-in-2017-si-se-finalizeaza-in-2020-comarnic-brasov-se-construieste-in-faze-pana-in-2023-14224472
Nu zice niciodata: nu se poate, ci incepe intotdeauna cu: sa vedem.

teocharis

daca numaram bine, pana in 2017 mai sunt 2 ani, necesari ptr SF, licitatii si proiectare

e un termen rezonabil.

horatiu.cosma

Ma devreme de 2017 nu se poate, si asta considerand ca merge snur din momentul asta cu SF-ul, si apoi cu licitatia pentru executie.

adiarc

S-a mai discutat...2017 intr-o varianta optimista. .... Si ma îndoiesc ca porțiunile dificile vor fii terminate in aproape 3 ani....nici vorba
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Daca treaba merge bine si se incepe constructia prin primavara lui 2017, vor exista pana la final de 2020 4 sezoane(aprilie-noiembrie), ceea ce e do-able pe orice sector.

adiarc

Ținând cont ca nu avem nici măcar SF-ul atribuit , nu văd cum am putea fii prea optimiști......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Quote from: Grogo on May 07, 2015, 08:26:18 PM
Din pacate astazi, niste stiri nu tocmai pe placul nostru.Autostrada Pitesti-Sibiu, incepe in 2017 si se finalizeaza in 2020.Am sperat ca vor incepe mai repede, nu in 2017, le trebuiesc 3 ani ca sa demareze lucrarile, ca la noi la nimeni.
http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/ultima-forma-a-master-planului-general-de-transport-autostrada-sibiu-pitesti-incepe-in-2017-si-se-finalizeaza-in-2020-comarnic-brasov-se-construieste-in-faze-pana-in-2023-14224472
Mersi Grogo.

Imi desluseste tehnic va rog cineva, acest paragraf al Andreei ?

De asemenea, autostrada Comarnic-Braşov, care se doreşte a fi construită în parteneriat public-privat, va fi realizată "în faze" până în 2023. Astfel, mai întâi va fi construită autostrada până în 2020, urmând ca cel mai târziu în 2023 să fie realizate variante de ocolire pentru Azuga, Buşteni, Sinaia şi Comarnic.
Daca intrebarea mea isi are vreun raspuns undeva pe forum, apreciez vreun link. Mersi.
Common sense will get you far !

teocharis

din pacate, conceptul de autostrada "fazata" nu a fost elucidat convingator nici de inginerii/specialistii forumurilor infra.

Quest

^ Vezi ca n-a zis "fazata" (adica DX cu raze de curbura, pante de A, si o banda inierbata, pregatita ptr upgrade la A), ci "in faze" adica pe bucati. Pe mine ma pierde la variantele de ocolire ptr cele 4 localitati, adica le face mai tirziu ?
Common sense will get you far !

disney

#21370
^^^

Quote from: Quest on May 07, 2015, 10:27:50 PM
Imi desluseste tehnic va rog cineva, acest paragraf al Andreei ?

De asemenea, autostrada Comarnic-Braşov, care se doreşte a fi construită în parteneriat public-privat, va fi realizată "în faze" până în 2023. Astfel, mai întâi va fi construită autostrada până în 2020, urmând ca cel mai târziu în 2023 să fie realizate variante de ocolire pentru Azuga, Buşteni, Sinaia şi Comarnic.
Daca intrebarea mea isi are vreun raspuns undeva pe forum, apreciez vreun link. Mersi.

Studiaza anexa din acest mesaj si cauta dupa "Comarnic" si o sa iti dai seama ce vroia sa spuna (faza I si faza II). Probabil ca de acolo a preluat informatia. ;)

TibiV

Parcă MP zice pe dos...
Întâi centuri (mai exact Comarnic) si pe urmă A...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

teocharis

nu stiu daca a mai observat cineva:

Sibiu-Pitesti este atat de "prioritara" in noua strategiei de implementare a MP incat este propusa la finantare majoritar din...imprumuturi (de la cine?, nu exista spatiu fiscal de indatorare aditionala in buget!

baietii isi vor lua din nou capace cand mrg la Comisia UE la sf lunii Mai ptr aprobarea strategiei.

Ionut

Va rog nu deviati. Aveti thread pentru A3, de ce discutam aici despre A3?! >:(

VictorC

#21374
In Strategia de Implementare apare faptul ca pe 2014-2020, in planificarea actuala pe langa fonduri europene+buget exista un deficit de circa 7,98 miliarde de euro. Asta ar trebui acoperit prin imprumuturi publice. Cand s-au dus cei din Minister in martie la Comisie, cei de acolo le-au zis ca pentru asa ceva trebuie un angajament scris si serios din partea Guvernului, nu doar vorbele celor de la Transporturi. S-au intors acasa si cei de la Finante aveau misiunea sa gaseasca o solutie si sa dea un raspuns. Au dat raspunsul afirmativ candva in perioada Pastelui.

Acum, in MPGT-ul "final revizuit" si retrimis la Comisie, la pagina 591, apare notat astfel:

"Pentru acoperirea acestui deficit de surse de finanțare, Guvernul României prin scrisoarea de angajare emisă în cursul lunii aprilie 2015 și transmisă Comisiei Europene s-a angajat să idenitifice resursele bugetare în valoarea deficitului de 7983,58 miliarde euro, sens în care s-au făcut demersurile pentru includerea unui ajustor de deficit de 0,5% din PIB începând cu anul 2017, în programul de convergență al României, pentru asigurarea implementării proiectelor de infrastructură din transportul rutier și pentru acoperirea deficitului menționat.

De asemenea în strategia de implementare la identificarea surselor de finanțare, fiecare proiect este conceput sub forma unui mix de surse de finanțare în care 25% din valoarea proiectului este asigurată din
surse care provin din fonduri structurale, 15-20% din surse care provin din co-finanțarea bugetului de stat precum și estimativ 50% din surse împrumutate de pe piața financiară"