Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 57 Guests are viewing this topic.

iuli

Am trecut ieri pe lângă A1 pe porțiunile în construcții. Concluziile, văzute din goana mașinii ar fi:

Pe lotul 2 Timișoara-Lugoj se muncea dar cam anemic. Adică cate una, două mașini răsfirate. Părea genul de activitate de întreținere pentru iarnă.

Apoi pe porțiunea Lugoj-Deva până la Făget nu am văzut activitate în afară de decopertările care s-au făcut până acum. La Făget intrau pe DN dinspre șantier coloane de camioane cu pământ.  Nu știu de unde.

La Ohaba în schimb activitate intensă. Agitație și multe mașini. În general se lucra la terasamente și la consrvarea lor pe timpul iernii. Adică se turnau șanțurile de beton.

Lotul UMB așa cum se vede și în pozele de mai sus, activitate normală pentru ei.

Pe lotul 3 Deva-Sibiu nu am văzut multă activitate. Dar nu zic că nu ar fi pentru că eram atent la condus.

Duminică mă întorc și poate văd ceva mai bine, deși e posibil să prind întuneric prin zonă.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

rocklee

indepartare se lucra ...la terasament ....aici mi sa spus sa parasesc aliniamentul autostrazi  :(






gdaniel

Aici unde lucreaza la terasament nu a fost un loc unde au facut sapaturi arheologice?

alecu26

mi se par foarte scurte pasajele superioare. Credeam ca acele ziduri de sprijin pentru asta au fost puse....sa faca posibila incadrarea celei de a 3-a benzi sau a drumului tehnologic. Dar din una din poze pare ca asfaltul ajunge foarte foarte aproape de ea. De abea mai au loc sa puna parapetul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

imagini de pe lotul 3 deva lugoj ....zona nod cu dn7...din '' pacate'' sa dat de un sit arhiologic ...pun toate imaginile din zona ...mare lucru nu e sau facut ceva decopertari si sau marcat zona de lucrarilor














NGC

Cam care este stadiul actual al terasamentelor de la Branisca pana la capatul lotului spre Ilia? Cat la suta sunt la nivel de balast stabilizat si cat la suta au deja primul strat de asfalt?
Mai exista portiuni neatacate pe aceasta bucata?

rocklee

imagini din zona  dj 706....aici acum lucrau ..la trasament ...iar dincolo de drum de faceau masuratori si probe de rezistenta terasamentului ..plimbau doua masini de tonaj mare cu niste greutati de betone in ele ....iar citiva oameni  mergeau cu un aparat in urma lor si masurau ceva ...din cite am opservat ....masurau adincimea lasata de urma camionului....nu am putut sa fac multe poze in zona ca erau multi sefi pe acolo ...si a venit cineva la mine si ma invitat ...sa ies din zona santierului..... :(
https://www.google.ro/maps/@45.9459562,22.6812594,3a,75y,121.16h,64.89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sjxGaBY9GO2jbfhGW3sA3Pw!2e0?hl=ro
vedere spre arad ..








stangabriel

Multumim de poze. Vremea buna ii ajuta pe toti si e bine ca se lucreaza. Daca s-a atacat nodul Ilia,e bine,poate in 1 an e gata. Umb chiar pe pierdere,va termina proiectul,doar se face de ras in fata Europei. O:-) Are de unde sa ruleze bani. Pentru Focsani Ojdula va primii bani frumosi.

rocklee

imagini cu de dincolo de drum vedere spre deva ...in imagine se poate opserva unul dintre camioane ....scuzati calitatea imaginilor ...





acesta e camionul si oameni ....si mai era unul mai mare  :o


alecu26

#18612
camionul este pentru a masura deflexiunile la diferite distante fata de osia camionului.

se numeste Parghia Benkelman.


Greutatea osiilor, a camionului e standardizata. Pentru a fi obtinuta se folosesc in general niste prefabricate, sau blocuri de beton cu greutate cunoscuta.

Poate fi ""pacalit"" testul in 1000 de feluri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

se lucra la tradamente si sa asfaltat ceva si in zona celor doua dealuri dintre bretea muresana si branisca ....urmatoarele imagini sunt facute din masina ......