Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Tavi

Daca este asa, nu era mai simplu un pasaj peste autostrada?

florin74

Nu cred ca era mai simplu.  Dar mai scump sigur.

radutm

Acolo exista o problema majora pentru herghelia de la Izvin. Nu stiu daca se va desfiinta din cauza autostrazii sau isi va continua activitatea. Autostrada taie in doua teritoriul folosit de herghelie: grajdurile sunt pe o parte, pasunile pe care sunt scosi de obicei caii sunt pe partea cealalta. Ori nu prea poti sa traversezi cu cateva sute de cai peste un pasaj agricol. Asa s-ar putea explica ridicarea autostrazii pe acea portiune si podul respectiv.
cont inchis

alecu26

exact. putea fi pusa conditie inca de la certificatul de urbanism.

Era mai ieftin un pasaj superio. Costurile cu structurile in sine ar fi 1:1 sa zicem...dar terasamentele generate autostrazi pentru inaltarea asta sunt foarte mari....plus parapeti mai solizi, plus rigole de acostament, etc.

Dar daca se prevede sa treaca o herghlie pe acolo e clar solutia buna un underpass. Altfel trebuia facut aproape un ecoduct peste autostrada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

silviu321

Quest: de acord cu tine, cu obs ca linia respectiva este o DITAMAI LEA de 220kV;

-in mod normal nu prea are cum sa ramana asa,  ar fi prea multe exceptii de admis ( gabarit -calculat in cele mai nefavorabile conditii ( posibil sa iasa); unghi de incidenta -clar <60gr; distanta minima stalpi fata de ax drum-posibil sa fie; legaturi/ izolatori intindere la stalpii adiacenti autostrazii -actualmente sunt de sustinere; balizaj corespunzator;

alecu26

mie mi se pare ca a fost intentionat ales traseul pe acolo pentru a fi evitata relocarea.

Daca are cineva rabdare poate cauta in proiect ce va fi exact acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gdaniel

#18576
La fel arata si pe centura Sibiu, intre nodul cu DJ106 spre Agnita si capatul de la Selimbar (spre Valea Oltului), si nu au inaltat-o. Ai impresia ca trebuie sa te apleci daca vii cu un microbuz...

https://www.google.de/maps/@45.7871457,24.1998056,3a,90y,169.1h,91.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1s3n0_AL8yqNkLYoVo-uYEzA!2e0

Cat despre LEA de langa viaductul de la Aciliu, am scris aici acum un an jumate ca dupa iarna respectiva am constatat ca au vopsit si inaltat stalpii (stalpii sunt chiar in zona in care trag tare,linia traverseaza intre cele 2 podete cu probleme).

Quest

Mersi tuturor ptr comentariile pe subiectul LEA 220 kV de la Sustra/Petrovaselo.
Din cite se vede pe google maps unghiul pe care il face LEA cu A1 este ~20 gr deci nu scapam de stilpi de colt, iar actualul stilp din dreapta e la numai 38 m de axul A1 (cel din stinga ar fi ok, e la 60 m).

Cu 'dihania" de pod casetat m-am lamurit, Radutm ai intuit corect, Romsilva a cerut ptr Herghelia Izvin de la bun inceput acest underpass ptr ca au pasuni pe partea cealalta, unde caii trebuie sa ajunga. Tot ptr protejarea hergheliei, autostrada va avea in aceasta zona panouri absorbante fonic.
Common sense will get you far !

davyl

Multumesc tuturor pentru foto si explicatii. Sincer, sper sa nu se inchida herghelia de la Izvin. Ar fi o mare pierdere...

Iar acest segment sa fie gata pana la vara urmatoare asa cum spera si ionut :)!

adiarc

linia de pe centura SB a fost inaltata....si cea de pe lotul 3 , la fel
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

Pana la urma cand se da drumul traficului pe Lot3 Saliste - Cunta din A1? Avem doua surse, una Turnul Sfatului care spune 10 Noiembrie, alta Alba24.ro unde citeaza surse din PSD Alba Ioan Darz, unde se spune ca data e 14 Noiembrie
http://alba24.ro/autostrada-orastie-sibiu-din-14-noiembrie-se-va-putea-circula-si-pe-cei-22-km-dintre-cunta-si-saliste-366516.html

Stie cineva ceva sigur ? e 10 Noi sau e 14 Noi. Sau e 16, ziua votului, asa cum s-au angajat Impreglio ?
On The Road

Ionut

10 noiembrie este LUNI. Mi se pare putin probabil, sincer. Oricum 14 este mult mai bine pentru ei, fix inainte de alegeri. Poate adiarc sau altcineva daca poate da o tura in weekend pe lot... Multumim!

Pellady

UMB a inceput sa duca zgura din halda de la Combinatul Siderurgic Hunedoara. Au colorat drumul de la Hunedoara la Santuhalm in portocaliu, asa de multe camioane ale UMB erau.

adiarc

maine spunea Daniel_I ca s-ar putea sa ajunga...nu e sigur...daca nu ,sunt si eu prin zona...oricum nu-i vad rostul lui 10 nov...probabil 14 este o data mult mai sigura...cel tarziu 14 ...ca sa poata promova intens in presa marea realizare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

am facut azi o tura pe lotul 4 lugoj deva ....am noutati si imagini ....dar merge netul foarte prost ...si nu pot sa le incarc ....sa inaintat destul de mult la terasamente si asfaltari intre ilia si branisca ....dar intre branisca si soimus nimic ...nici o miscare  >:(...am vorbit cu un sofer ce aduce zgura de la hunedoara [la calan a spus ca nu mai prea este ] ...ca urmeaza in curand sa miste ceva si intre deva si branisca ....am fost ''fugarit''de doua ori de pe santier ....dar foarte civilizat ...am ramas inpresionat cum sau purtat ...se vedea ca au musafiri pe santier ...erau multe numere pe masini de bucuresti in unele locuri de faceau probe si masuratori de rezistenta la terasament...... :) :)