Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 85 Guests are viewing this topic.

radutm

Cateva poze facute azi dimineata la Izvin:









cont inchis


Ionut

^ Multumim, Radu! Vad ca se lucreaza, e bine. Si au avansat frumos. Teoretic la inceputul verii ar trebui sa circulam pe-aici.

Tavi

Mai erau vreo cinci puncte (parca asa am numarat la ultima filmare) unde se mai facea ceva arheologie. In rest TS nu ar trebui sa aiba probleme. Cu structurile sunt iesiti bine de tot din pamant. Parca se mai vedea un fir electric nerelocat ... atat!  :cheers: radutm!

Inginerul

#18559
Am petrecut finalul de saptamana la Nadlac si pot sa va spun ca se lucra "in draci" la drumul de legatura, in zona Nadlac (zona afectata pana de curand de exproprieri). Pana la acel punct (circa 2 km de la DN7), fundatia este aproape finalizata si se poate asterne balastul stabilizant.
:D
Pot sa completez spunând ca luni au impregnat asolamentul drumului pana in DN7 cu dorosol, firele de curent erau relocare si bretelele conturate. Am vazut si proiectul si DN7 va fi intrerupt de un uriaș sens giratoriu. Ca detaliu, știu ca acest giratoriu si bretelele aferente obturează accesul localnicilor la terenuri (este o realitate repetitivă a proiectelor de autostrăzi in zona de șes).

horatiu.cosma

Chiar vor baietii sa dea in folosinta anul asta Nadlac-Pecica? Parca la ultima filmare aeriana, nodul de la Pecica era la stadiu incipient, sau si acolo se lucreaza in draci?

Inginerul

#18561
Confirm ca se lucra intens si taluzarea cu pământ vegetal a rampelor pasajului rutier cu DN7, de la Pecica. Vineri pe dreapta, spre Nadlac, luni pe partea cealaltă. Mai mult, pe pasaj si rampe a fost turnat si preșul astfaltic (nu știu daca si cel de rulaj).

Quest

#18562
Quote from: Tavi on November 05, 2014, 04:38:58 PM
... In rest TS nu ar trebui sa aiba probleme. (...) Parca se mai vedea un fir electric nerelocat ... atat!  :cheers: radutm!

Tavi, poza asta iti arata ca pe traseu, aproape de pasajul pe DC76 peste A1 de la km 67+686 (Petrovaselo/Sustra) TS nu are doar "un fir electric nerelocat" ci o ditamai LEA de 110 kV si prin preajma inca una de medie la 20 kV. Din cauza unghiului de incidenta intre LEA si A1 destul de ascutit, parca vad ca vor trebui pusi 2 stilpi de colt + posibile modificari la nivelul penultimilor stilpi de fiecare parte. Sa fim tot timpul lucizi, zic ;)

Common sense will get you far !

stangabriel

Pai incurca aceste 2 linii cu ceva? nu observ...

stangabriel

#18564
Apropo de asta,nu sunt probleme cu Liniile pe lotul 3 Orastie Sibiu? nu mai trebuiau ridicate?le-au ridicat?

Am revazut filmarea lui Traian Deleanu si par ok.

horatiu.cosma

Din poza pare in regula, adica sunt cam 5 metri de la sol pana la fire, poate si mai bine. Dar daca se dilata firele respective vara, poate sa scada destul de mult distanta fata de sol...

stangabriel

Si vor lasa semnul acela ca e interzis sa mearga basculantele cu bena ridicata....e,se va incarca bateria de la I-fone cand trecem vara si o sa cada ECU de la masina cateva secunde,nimic grav.

Glumesc,nu cred ca vor fi probleme.

Quest

Multumim Radutm ptr pozele de la Izvin. Se vede deja in zare gilma de la km 55+414. Ptr ce ? Ptr acest pod, care a ridicat autostrada de la cota de teren 104,88 m pina la cota de proiect 110,59 m !! Chiar nu inteleg menirea acestei dihanii care a schimbat inestetic profilul longitudinal, in contextul in care mai incolo peste 1,3 km (la km 56+700) este pasajul pe DC65 peste A1. Se vad stilpii pasajului cu pricina in poza cu zoom maxim a lui Radutm.

Gabi ai fost mortal cu comentariul despre ECU, clar moare sub 110 kV :)

Common sense will get you far !

nenea_hartia

Quote from: horatiu.cosma on November 06, 2014, 12:09:14 AM
Din poza pare in regula, adica sunt cam 5 metri de la sol pana la fire, poate si mai bine. Dar daca se dilata firele respective vara, poate sa scada destul de mult distanta fata de sol...
Quest avea dreptate în primul post. Dacă unghiul de incidență între LEA și autostradă e <60o, atunci trebuie modificat. Asta presupune amplasarea unui stâlp suplimentar și schimbarea stâlpilor de susținere existenți cu unii de întindere (de colț). Teoretic CNADNR poate da o derogare, caz în care se schimbă doar izolatorii și se balizează (se vopsesc în alb-roșu) stâlpii din stânga și dreapta autostrăzii, însă Compania se cam ferește de dat derogări. În plus, stâlpii trebuie sa se afle la o distanță de minim 50 m fată de axul autostrăzii. Puteți vedea mai multe condiții aici, pag. 82-85.

florin74

^^^ Banuiesc ca au facut aceea "inaltare" a autostrazii pentru localnici,ca sa aiba acces la terenurile agricole. Sigur e ceva drum folosit de locuitorii din zona in timpul lucrarilor agricole.