Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 66 Guests are viewing this topic.

delacroix

Care alunecari fratilor?
Uite aici alunecari





Si de  la prietenii nostrii cehi


frunzaverde

Quote from: teocharis on October 29, 2014, 10:01:16 PM
poza CF pare mai degraba o iluzie optica, nu vad cum ar putea circula un tren pe asemenea sine.

Poza e facuta cu zoom, situatia din teren nu este cu mult mai buna. Acum cativa ani se circula cu 5 km/h pe portiunea aia. Orice reparatie (dupa cum vezi, terasamentul in zona e nou) tinea cateva saptamani. Acum, daca au dat linia cu 30, inseamna ca au reparat ceva mai permanent.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Redox

#18482
Quote from: Daniel_I on October 29, 2014, 10:16:52 PM
Quote from: teocharis on October 29, 2014, 10:01:16 PM
poza CF pare mai degraba o iluzie optica, nu vad cum ar putea circula un tren pe asemenea sine.
Nu e nici o iluzie optica. Daca nu se vedea cu ochiul liber, nu faceam poza. Trenul in zona aceea merge cu max 30km/h de ani buni..
Ideea e ca, pe astfel de pamanturi miscatoare se construieste autostrada A1 in zona Aciliu..

Subscriu cu Daniel_I si frunzaverde, nu e vorba de nici o iluzie optica. Acum 4-5 ani cand circulam cu trenul pe aceasta ruta, trenul circula foarte incet in aceea zona (aprox. 200m). Daca te luai la pas cu trenul aveai toate sansele sa il intreci. Daca imi aduc bine aminte in perioada aia era limita de 5km/h (trebuie sa caut in arhiva sa vad daca gasesc poza cu acel indicator). O data trenul a luat-o inapoi pe portiunea respectiva, CF-ul find in urcare si viteza de deplasare foarte mica.

alecu26

din pacate nu mai gasesc documentul, dar prin anii 90-2000 s-a facut un studiu pentru niste trasee posibile de HSR si unul din motivele pentru care s-a renuntat la ruta prin Sibiu a fost tocmai distanta Sibiu-Sebes....care implica costuri enorme pentru realizare din princina terenului foarte, foarte pacatos.

Nu vreu sa gresesc, de aia nu dau cifre.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Lupul81

La cum se prezinta situatia, dupa atatea excavari, nu cred ca o sa mai circule trenul pe acolo pana nu o sa faca lucrarile de stabilizare a CF !
Life is a fight.....enjoy !

sebba

da dealul ala cat de mult poate sa alunece?
adica... asa, ca neinitiatul in ale alunecarilor... in loc sa se chinuie sa-l stabilizeze n-ar fi fost mai ieftin sa-l rada de tot?
ca din cate am inteles, excavarile ar fi printre operatiunile cu costuri reduse
pana acum cat au scos de acolo 1/4, 1/3 din deal? ce ar mai insemna sa-l scoata pe tot?
cum mai intreba si alt coleg de pe aici, la ce adancime e roca stabila?
sau sa-i bage dracu cat mai adanc niste dinamita si sa-l detensioneze artificial

ptr ca imi pare cam prea "Ana-Manole" chinuitul asta cu stabilizarea, pare sa se forteze râma in piatra dar de data asta cedeaza piatra
si daca de atat timp nu le iese treaba... e clar ca problema e mult mai adanca

intrebarea care ramane: tehnic, ce sanse au totusi sa gaseasca/implementeze o solutie finala [ nu aia a lui Hitler :) ] sau vom avea mai mereu derdelus acolo?
Sailing away! S/Y Haimana

Daniel_I

Quote from: sebba on October 30, 2014, 04:35:00 PM
intrebarea care ramane: tehnic, ce sanse au totusi sa gaseasca/implementeze o solutie finala [ nu aia a lui Hitler :) ] sau vom avea mai mereu derdelus acolo?
Solutia ar putea fi cea aplicata pe Lot 4 din Orastie Sibiu, inainte de intrarea in tunelul de autostrada. Companiile care au lucrat acolo au fost: : Astaldi, Euroconstruct Trading '98 si Astalrom,
Un specialist in drumuri ar putea explica mai bine fotografiile. Lucrarea pare sigura, si nu s-a auzit de probleme dupa inaugurare.
Atasez foto facute din masina, putin neclare:



On The Road

NGC

#18487
Licitatia pentru SF Sibiu - Pitesti a fost din nou amanata, de data aceasta pana in 14.11.2014, dar este singura care a primit termen mai repede.  ;)
Am actualizat si sinteza licitatiilor.

istvan78

Quote from: sebba on October 30, 2014, 04:35:00 PM
da dealul ala cat de mult poate sa alunece?
Oricat.
Adica, in termeni geologici acele dealuri nu vor fi niciodata stabile.
Ele sunt formate din aluviuni coborate din masivul Cindrel - Sureanu inca din vremea cand aveam o mare interioara aici, apoi altele aduse de ciclurile de glaciaciune, depuse in multe locuri sub forma de morene.
Sunt argile, sisturi (nemetamorfe) si pietrisuri depuse unele peste altele pana la sute de metri adancime acolo si ele se misca si se reaseaza continuu de mii de ani so vor continua sa o faca, in mod normal in ritm lent.

Toata geologia acolo e ca o mamaliga mare, care sta relativ locului pana nu o deranjezi prea tare. Poti construi un drum pe ea, dar peste decenii el se va misca usor. S-apoi daca faci ditaimai taieturile in ea, toata mamaliga se mobilizeaza sa-si gaseasca alta stare de echilibru.

Acolo eu, ca diletant in ale constructiilor, cred ca singurul mod de a construi stabil o autostrada era sa se foloseasca mult viaducte si tuneluri (forate!), astfel incat sa nu se dizloce cantitati mari de pamant. Ca infigi piloni in el, ca dai o gaura, sta, dar daca te pui sa rearanjezi relieful, nu poti castiga in asemenea material...

delacroix

Quote from: istvan78 on October 31, 2014, 10:24:47 AM
....

Acolo eu, ca diletant in ale constructiilor, cred ca singurul mod de a construi stabil o autostrada era sa se foloseasca mult viaducte si tuneluri (forate!), astfel incat sa nu se dizloce cantitati mari de pamant. Ca infigi piloni in el, ca dai o gaura, sta, dar daca te pui sa rearanjezi relieful, nu poti castiga in asemenea material...
Perfect de acord

Ionut

:lol:
Nu fi rau, omul si-a expus un punct de vedere.
:cheers:

igorashu

Bun, și soluția profesionistă care ar fi?

adiarc

up-date Impregilo

Cunta - conexiunea intre lotul Straco si S-Impregilo





pe p.dr unde aveam mici alunecari s-a pus piatra+zid de sprijin



zona Miercurea Bai-Transavia





calitatea asfaltului este acceptabila, nu grozava.Insa la poduri terasamentul este prost realizat.Toate podurile mai mari au deja mici rampe.





pasaj Apoldu de Jos-Sangatin



cred ca pe acest indicator avea loc si Miercurea Sb





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





si in acest deal se fac acele drenuri







la primul podet au ajuns pe o parte sus si au turnat si balastul+emulsia de stabilizare.In celalalt capat sunt aproape sus si au turnat si partea aceea de beton pt a prevenii viitoarele rampe



de data asta erau mult mai multe utilaje mobilizate





dupa primul podet , spre al doilea , terasamentul este finalizat +balast stabilizat....in partea spre Sb a celui de-al-doilea podet mai este ceva de lucru , dar sunt aproape sus.Ramane de vazut cat si daca va rezista.





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

al doilea podet



sunt curios daca au respectat stasul acela legat de terasament , care prevede cel putin 3 compactari/m de terasament







nici n-a fost bine nivelat taluzul , ca deja vrea la vale



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura