Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 83 Guests are viewing this topic.

adiarc

imi doresc f.f mult sa ma insel , dar in conditiile actuale , consider ca autostrada va fii inchisa ( total sau partial ) , la scurt timp dupa inaugurare ( dupa modelul Domasnea ) , iar deschiderea ulterioara va fii f incerta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Speram ca se va inchide maxim partial,sa lucreze la cate un sens. vor mai fi delicate problemele receptiei si garantiei.

alecu26

cred ca pe langa bannerul cu vrem sibiu-pitesti....urmatoarea faza ar fi ""Afara, afara cu Imbecilo din tara". "

Cat despre frezarea de la Nadlac-Arad...posibil sa fie asfaltul vechi acolo, sau sa fi avut ei o greseala acum. Cota nu prea se greseste. In general reteta si calitatea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ticker

Daca tot au facut debleul asta, nu ar putea macar sa faca un tunel prin solutia cut&cover si am scapa de grija alunecarilor de teren?

stangabriel

#18469
Salini Impregilio afara?....stai sa auzim inainte de alegeri probabil, ca au castigat Suplacu-Bors. Atunci vor face pe lotul 3 A1 tunel,viaduct,teleportare din partea casei,la cat vor cere de la buget pentru lucrari suplimentare  pe A3.

Tavi

@ticker: pe banii cui?
@stangabriel: daca fuge fundatia drumului cu totul atunci se inchide de tot, nu doar pe un sens
@all: cat de adanca este linia de forfecare in zona podetelor? adica, cat de adanc trebuie sapat/forat pentru a stabiliza saracia aia de deal? presupun ca au facut ceva studii geotehnice..

delacroix

Quote from: ticker on October 29, 2014, 01:53:12 PM
Daca tot au facut debleul asta, nu ar putea macar sa faca un tunel prin solutia cut&cover si am scapa de grija alunecarilor de teren?
Debleul e in est alunecarile de tern sunt in nord-vest. Fata de viaduct. Daca te mananca in cap te scarpini pe maini?

phb2

#18472
Merci pour à Eurocopter tous les films réalisés en 2014, comme toujours, d'une façon très professionnelle.
En attendant 2015 avec impatience pour des reportages sur Traian Vuia - Deva,  :cheers:

Daniel_I

#18473
Quote from: horatiu.cosma on October 29, 2014, 12:44:26 PM
In momentul acesta, din cate vad, accesul camioanelor sus pe debleu se face direct de pe autostrada.
Accesul camioanelor constructorului se poate face fara a folosii actuala ruta a autostrazii, exista drum de acces pe langa viaduct, fara a se intersecta cu autostrada.
On The Road

Daniel_I

Quote from: dr4qul4 on October 28, 2014, 09:27:01 PM
Nu are treaba. Cfr-ul trebuie sa consolideze pe partea cealaltă. Dealul ala a fost scormonit bine si acum o poate lua din loc si in stânga si in dreaptă.
Dar imbecilii are pb mai mari cu celalalt versant.
Nu pot sa iti dau dreptate, nu exista o legatura cu debleul la care sapa acum Impreglio si calea ferata care e la o distanta suficient de mare fata de lucrarile lor.
La calea ferata exista alte probleme, mult mai vechi legate de alunecarea terenurilor. Chiar le-am fotografiat, promit deseara sa le pun pe forum.
Se vede clar cum stabilimentul din beton, de la distanta de 3 metrii de calea ferate este deplasat si rupt pe o distanta mare. In zona aceea trenul circula cu 30 km/h de ani de zile, nu are legatura cu lucrarile la autostrada A1
On The Road

Daniel_I

Quote from: trifuhoria on October 29, 2014, 12:30:43 PM
Avem parapeti la Aciliu...dar si alunecari de teren!!!
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Autostrada+pe+nisipuri+miscatoare+Alunecari+de+teren+in+apropier
Se pare ca au preluat stirea de pe forum aproape toate ziarele si televiziunile. :)
Sper sa vina lamuriri si de la CNADNR nu doar de la bietii oameni intervieva-ti pe santier..
On The Road

Daniel_I

Quote from: stangabriel on October 29, 2014, 01:22:43 PM
De aceea se cerea un viaduct nou spre Sebes pentru a "zbura" peste alunecarile din zona podetelor,nu? ar fi costat destul de mult cred,dar la cate coloane forate baga acum....si totusi ma gandesc la ce adancime e roca mai tare? care e standardul pentru ce foreaza acum?
Acolo nu exista roca, e argila pe o adancime de cativa zeci de metrii. Se vede dupa cum a fost despicat dealul in doua, nici urma de roca, de nici un fel.
On The Road

Daniel_I

#18477
@dr4qul4


Cale ferata deplasata


structuri de consolidare ale caii ferate afectate de alunecari de teren
Coordonate: 45° 49' 3.49" N  23° 52' 18.79" E
On The Road

teocharis

poza CF pare mai degraba o iluzie optica, nu vad cum ar putea circula un tren pe asemenea sine.

Daniel_I

Quote from: teocharis on October 29, 2014, 10:01:16 PM
poza CF pare mai degraba o iluzie optica, nu vad cum ar putea circula un tren pe asemenea sine.
Nu e nici o iluzie optica. Daca nu se vedea cu ochiul liber, nu faceam poza. Trenul in zona aceea merge cu max 30km/h de ani buni..
Ideea e ca, pe astfel de pamanturi miscatoare se construieste autostrada A1 in zona Aciliu..
On The Road