Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 39 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Monentan lotul 4 e in aer...
Totusi,cred ca mai interesante sunt loturile 2 si 3 care inseamna prima autostrada romaneasca peste un munte (fie el unul foarte mic)
Insa tare mi -e teama ca arheologii vor avea de lucru pe acolo
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Grizzly76

intreb de lotu 4 pentru ca parinti mei vor fi demolati si ma intereseaza soarta lor,va rog.
Felicitari voua

Ionut

#8567
Mai dureaza pana vor fi demolati, se reia licitatia.

---

Doua poze de ieri (duminica!) de pe lotul Alpine, A1 Arad-Pecica. Sursa secreta.





sebba

ionut, ultima poza e facuta de pe pasajul CF de la Pecica? cam asa-mi pare... eu am vazut pasajul mai de la distanta, nu am urcat pana pe el
Sailing away! S/Y Haimana

alin_simeriaveche

Quote from: doryan93 on June 17, 2013, 08:34:12 AM
http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/concesiunile-lasa-in-aer-autostrada-sibiu-pitesti-78989
Sincer chiar sunt revoltat si nu cred ca ar trebui sa ramana lucrurile asa. Trebuie luat atitudine si personal am sa fac asta (ceea va indemn si pe voi) Sibiu Pitesti este un tronson prioritar si necesar. Ma abtin sa comentez din ce interes se renunta...dar daca e gratuit pt popor(cel putin macar un nr de ani) de ce sa nu faca? Mai ales ca 85% sunt cu bani europeni + va fi un tronson spectaculos. Si daca tot fac Brasov Comarnic(tot munte) cu bani privati, de ce sa nu faci ceva frumos si pe mai putin bai de la stat? Magarie mare

Ionut

Quote from: sebba on June 17, 2013, 08:44:12 AM
ionut, ultima poza e facuta de pe pasajul CF de la Pecica? cam asa-mi pare... eu am vazut pasajul mai de la distanta, nu am urcat pana pe el

Nu stiu unde e facuta...

mishu77


bogdymol

Si mie tot de pe pasajul peste CF mi se pare ca e facuta. Se vede CICul si nodul Pecica in departare si betonul de la pasaj in plan apropiat.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

stangabriel

http://www.scrigroup.com/casa-masina/arhitectura/STUDIU-GEOTEHNIC-pentru-CORIDO84956.php

STUDIU GEOTEHNIC

pentru CORIDORUL PREFERAT PENTRU NOUL PROIECT DE AUTOSTRADA PROPUS SIBIU - PITESTI

SECTOR I SIBIU (VESTEM) – RACOVITA (CORNET)


RAPORT FINAL


interesant.....

Nu ma pricep eu prea bine,dar dupa rocile prezente pe acest traseu,pare mult mai stabil decat zona Dedulesti sau Aciliu.

lucianxx9o

^^ +1 :)
1.3.     Geologia zonei


            Din punct de vedere geologic, cea mai mare parte a teritoriului apartine masivelor cristalofiliene ale Carpatilor Meridionali centrali, alcatuiti din formatiuni metamorfozate apartinand mai multor geosinclinale prealpine.

            Cristalinul Sebes-Lotru si in continuare partea sudica a masivului Fagaras reprezinta depozitele cele mai vechi, intens metamorfozate ale Carpatilor Meridionali. La partea superioara a stivelor de sisturi cristaline de la vest de Olt au fost puse in evidenta depozite slab metamorfozate, reprezentand formatiunea initiala a geosinclinalului caledonian.

            Seriile intens metamorfozate sunt reprezentate prinparagneise cu biotit si muscovit, gneise cuarto-feldspatice, gneise amfibolice, amfibolite si micasisturi. Granitele constituie corpuri lenticulare de dimensiuni de ordinul metrilor. Sunt roci cu textura masiva, constituite din cuartit, plagioclaz, microclin si mice.

            Peste formatiunile intens metamorfozate ale cristalinului de Sebes-Lotru se astern depozite metamorfozate in faciesul sisturilor verzi.

            Complexul sisturilor amfibolice este caracterizat prin predominanta sisturilor amfibolice nodulare, sisturi amfibolice, roci ultrabazice si gabroide. Incepand din bazinele vailor Sadu si Talmacel pana in valea Lotrioare apar termeni ai complexului sisturilor amfibolice si complexul calcaros

Din acest rezumat zona pare destul de stabila. si se pot face tunele fere cut-cover!!

teocharis

Quote from: lucianxx9o on June 17, 2013, 11:57:55 AM
^^ +1 :)


Din acest rezumat zona pare destul de stabila. si se pot face tunele fere cut-cover!!

pentru cei care au folosit trenul pe valea oltului nu e nici o surpriza: sunt foarte multe tuneluri CF..si destul de lungi

SILVIUFG

#8577
Quote from: alin_simeriaveche on June 17, 2013, 09:24:54 AM
Sincer chiar sunt revoltat si nu cred ca ar trebui sa ramana lucrurile asa. Trebuie luat atitudine si personal am sa fac asta (ceea va indemn si pe voi) Sibiu Pitesti este un tronson prioritar si necesar. Ma abtin sa comentez din ce interes se renunta...dar daca e gratuit pt popor(cel putin macar un nr de ani) de ce sa nu faca? Mai ales ca 85% sunt cu bani europeni + va fi un tronson spectaculos. Si daca tot fac Brasov Comarnic(tot munte) cu bani privati, de ce sa nu faci ceva frumos si pe mai putin bai de la stat? Magarie mare

Fiind din Fagaras nu pot fi ipocrit si sa spun ca nu mi-as dori un Brasov-Sibiu.  :D  DACA tot se va face Brasov-Comarnic ea va trebui legata de ceva nu? In primul rand pentru trafic, pentru ca pana la urma asta se urmareste, autostrada sa-si scoata banii. Cum Brasov-Tg Mures e deja Fata Morgana, mai scurt si spre alta autostrada poate fi Brasov-Sibiu. Dupa modelul Sebes-Turda merge facut si Brasov-Sibiu. Daca se vrea. Pentru Fagaras-Sibiu era prevazut un drum expres, care ar fi trebuit sa lege A1 de A3. Completezi cu Comarnic-Ploiesti si am terminat inca o autostrada.  :p Si cu bani europeni sa faca Sibiu-PItesti si gata!!! Am dat-o in SF-uri!!! Ma duc sa iau un somnifer.

alin_simeriaveche

 :lol: :rofl: hai ca esti tare...sincer ce ai spus asta ar fi directia.Pana la urma interesul unui stat nu este sa faca cati mai multi km de autostrada? aaa ca pe una e taxa si pe cealalata nu....oricum din ce l-am auzit pe Sovaielnicu, tot o sa puna o taxa peste ceva timp...deci care e faza? Oricum cine vrea sa ajunga la Brasov sigur va alege acea ruta ca doar nu o sa ocoleasca pe Valea Oltului

SILVIUFG

Pai clar ca spre Brasov dinspre Bucuresti tot pe acolo se va merge. Dar dar daca ramane la stadiul de Comarnic-Brasov va fi doar ,,pentru zona". Si nu stiu daca se mai scot bani din taxa. Autostrada asta trebuie sa mearga undeva. Daca se face Sebes-Turda, spre Targu Mures nu se mai duce ,,in veci". Spre Moldova nu are cum, e deja ruta de la Ploiesti. Ce facem cu ea? O lasam la Cristian doar pt pasionatii de ski si sanius?
Bineinteles ca vrem cu totii cat mai multi km de autostrada. Eu as fi vrut A0, A1, A2, A3 complete. Legaturi intre A1 si A3 (Sebes-Turda si Fagaras-Sibiu), Tg Mures-Iasi, Ploiesti-Albita, Bucuresti-Craiova-Lugoj si as putea sa mai spun. Dar nu stiu cat putem sa construim noi in 10-15 ani. Ma rog... si mai departe.