Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 83 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: delacroix on July 18, 2018, 11:49:19 AM

Oare cine a fost imbecilul care a aprobat asa ceva ? Rostul dintre zid si rigla nu va fi niciodata stabil.
Nu e forba de terenul natural ci de conlucrarea dintre un element "perfect" rigid, zidul de sprijin si unul flexibil in cazul nostru viaductul.
Pai daca e rost de ce sa fie stabil? Exista o gramada de solutii pentru rosturi unde conlucrarea e perfecta intre cele doua elemente. Nu mai trebuie sa folosim tehnologii de acu 30-40 ani.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

perfidus

Rostul  elastic va fi intre rigla aceea de la culee si tablierul viaductului. Zidul de sprijin si culeea nu vad de ce sa se miste foarte mult intre ele, sunt ridicate practic pe aceeasi roca. Dar tot nu vad motivul pentru care le-au construit separat si nu ca un monolit (spre deosebire de culeea de la celalalt capat al dealului).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

al_eugen

Spre deosebire de capatul de est al dealului, aici avem si calea ferata.
Daca mai trec trenuri pe acolo, pot aparea vibratii semnificative.

flashu74

Eu cred ca planul la aceasta culee s-a schimbat la un moment dat deoarece initial nu a fost sapat dealul asa jos. Probabil se iau unele decizii si in functie de situatia din teren de la un moment dat.

wifi

Cine nu se razgandeste, nu gandeste. La cariera de piatra a fost cu totul altfel intentia initiala fata de ce a iesit, la fel la Branisca parca si acolo a fost un pic altfel la inceput. Au gasit la toate solutii, izvoarele de la dealul Branisca s-au si uitat spre deosebire de alte izvoare binecunoscute. Putina rabdare si vom vedea ce iasa. Problema cea mai mare este ce facem daca pleaca Rocklee, Flashu74, Quest si echipa in concediu.

flashu74

Noi ne-am programat concediile în funcție de săptămânile libere ale UMB.

wifi

Grozav! Multam, danke, mersi, grazie de toata activitatea, poze, explicatii, lamuriri, etc.
S-aveti concediu placut!

elphax

am trecut in viteza spre EC, nu am oprit pt ca statea sa ploua si eram oricum nervos ca am mers bara la bara

ghici unde






cred ca erau baietii in pauza de masa, nici o miscare






si la spatiul de servicii dar de sus in miscare




la Grind se lucra

Powered by API/PUM imgur uploader

elphax

si la Soimus, tot cam pauza la lucru, vreme rea. erau doar cativa muncitori pe viaduct







Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Quote from: elphax on July 19, 2018, 07:06:00 PM

cred ca erau baietii in pauza de masa, nici o miscare

Powered by API/PUM imgur uploader

Nu stiu ce sa zic, dar daca e pauza de masa ... pare ca mancarea e pe gratis! FOREVER!  :lol:

dumbravaandrei

#41665
La Soimus e mai redus ritmul... daca treceai pe la Bejan, alta era situatia... Acolo sunt concentrate toate fortele

mastereve

Parca zicea cineva ca urmeaza sa intre in vacanta o perioada. Poate ma insel


Sent from my iPhone using Tapatalk

voicul

^De saptamana viitoare din ce stiu eu.

rocklee

imagini de la barajul mintia unde autostrada si drumul judetian prinde tot mai bine contur ... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader