Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 80 Guests are viewing this topic.

thinker

Ionut nu pune la suflet, nu merita.

Acum oamenii desi stiu ca nu e asa, ca promisiunile de la ministerul transporturilor/CNAIR/ etc nu sunt adevarate, dar totusi vor sa creada ceva. Poate peste cativa ani un "cercetator" va explica fenomenul. Toti stiim ca suntem furati, dar speram. Stiim ca in felul acesta nu avem viitor dar speram, ne incapatanam sa stam in Romania stiind matematic ca pensia o sa fie foarte mica sau deloc, dar tot stam si contribuim aici. Asa ca fiecare cu gradul lui de credulitate, nu e nimeni "pur", profund cerebral.

Majoritatea celor de pe forum de aici stim ca nu merge treaba, ca e rau, dar tot urmarim aici si 50% sa nu zic mai mult din vesti sunt rele. Da daca te uiti la lotul 4 poate ai de ce sa te bucuri dar in general 80% din informatiile de aici nu sunt tocmai vesti bune. Ca asa merg lucrurile.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

wifi

Obiectiv vorbit, la fiecare poza, la fiecare filmare este ceva nou, un progres. Asta ne bucura si ne da sperante. Sigur ca este de lucru, dar este si mobilizare si rezultatele se vad.

thinker

progrese doar pe LD 4, pe celelalte sunt destule poze care arata ca nu e nimc nou, sau ca avem probleme, intarzieri, locuri parasite, armature ruginite, inierbare.

Suntem in situatia in care ne uitam la o furnica cum ne construieste casa/infrastructura. Intr-un an o sa avem prima caramida!!!!
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

wifi

De LD4 a si fost worba de la ultimele poze ale lui Flashu74 incoace.

icristian

Ionut nu are sens sa te enervezi, nu e vorba ca ii credem pe ei, in ciuda a ceea ce se discuta aici, e vorba de progresul vizibil din poze facute de membrii acestui forum, asta ne da speranta, nu ce debiteaza CNAIR.

Apropo de ce ne-ai amintit acum, eu zic sa-ti printezi aceste articole, iar atunci cand te mai intalnesti cu vreun purtator de cuvant la tv care promite marea cu sarea, sa ai acele comunicate la indemana.

filippasteur

Ideea cu listarea promisiunilor este frumoasa, dar sa nu uitam ca cei care fac astfel de promisiuni au "scoala vietii (n.b. minciunii)" si vor invoca cele mai nastrusnice justificari, de la "vina apartine guvernarilor anterioare - in speta tehnocrati daca nu chiar si CDR - pana la complotul international (asa cum deunazi un "respectabil" parlamanetar justifica nerealizarile din infrastructura).
Scuze pentru comentariul neadecvat.

wifi

Ce probleme sunt defapt? Voicul a scris astazi "E clar ca termina asfaltarea in 2 luni maxim pana la deal.". Nimeni nu a promis nimic, nu pe aici si nu recent, de unde discutia? Se vede din poze ca se inainteaza pe LD4, ce-i rau in asta? Pozele spun totul. Avem destule subiecte pentru care sa ne suparam, zau.

horatiu.cosma

#40942
Miniștrii dau public ce li se spune de mai jos, iar cei de mai jos le spun ce ar vrea să audă, ca să se poată lăuda cu "producția anuală". Principala vină a lui Cuc, Stroe și acum Șova e că sunt habarniști în domeniul ăsta al construcțiilor de proiecte mari de infrastructură, zero barat. UMB a avut non stop mobilizare puternică din martie 2017 încoace pe Șoimuș-Brănișca și nu va termina în 2018. Cât de dezastru să fii să zici tu ca ministru că termină în decembrie 2017, adică cu o eroare de vreo 15-16 luni? Șova nu e așa de nătărău, în sensul că nu aruncă public toate inepțiile/minciunile/lingușirile celor de mai jos, dar să nu credeți că o face din pricepere. Chiar și atunci când și-a luat inima în dinți și a dat un termen (pe care el îl credea mai mult decât asigurator) pentru deschiderea ST 3 și 4 (mai 2018) s-a ars, deci e clar că nu are control asupra celor din CNAIR, e doar un comunicator.

Vice33

Pe mine nu mă interesează ce zic miniștrii și nici ce spune "groparul". Eu mă bucur de fiecare dată când văd surprize frumoase ca in poza lui flashu74, cu acele basculante așteptând.


Mă bucur când putem estima pe termen f scurt pe baza observațiilor din teren cu privire la finalizarea unor etape de lucrari.


Să de-a Domnul sa termine cât mai repede cu asfaltarea și să vedem miezul lucrărilor.


In loc să ne bucurăm de poze, ne enervam inutil ..chiar nu înțeleg rostul acestor enervări care nu au legătură cu pozele lui flashu74.

pbh

Daca cu UMB-ul stim la ce sa ne asteptam si stim ca lucreaza din plin si vor termina in timpul cel mai scurt posibil (tehnic vorbind), s-a trecut usor peste o veste buna ( o noutate) - pe lotul 3 se lucreaza si se vad ceva progrese. Se pare ca s-a depasit blocajul, cel putin pentru moment, si avem ce vedea acolo in afara de balarii si 2-3 utilaje. Poate ca au cazut la pace cu CNAIR sau poate aplica regula "cel mai destept cedeaza".
In afaceri nu se aplica aceasta regula asa ca probabil si-au dat seama ca pierd mai mult daca continua sa stea si sa nu termine macar ce este cuprins in contract. Asa inchid gura CNAIR chiar si in fata instantelor, daca se va ajunge acolo.

adiarc

inca nu e nimic sigur,pana nu se vede clar ca lucreaza la breteaua spre autostrada din giratoriul Holdea....

de asta suntem de un optimism rezervat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Quote from: adiarc on June 13, 2018, 06:40:03 PM
inca nu e nimic sigur,pana nu se vede clar ca lucreaza la breteaua spre autostrada din giratoriul Holdea....

de asta suntem de un optimism rezervat

Exact asta am spus si eu saptaminile trecute.
Comsa ma dezamageste ca (din cite zic colegii) lucreaza doar cu un excavator la taierea DN-ului.
Common sense will get you far !

alinuttt


wifi

Quote from: alinuttt on June 13, 2018, 07:10:46 PM
Eu mă bucur că lucrează.
Si eu. Dar cu o floare nu se face primavara. Cu un escavator... Hmm, poate asa prin 20 20 ajunge sapatura jos la baza viaductului. Sa nu uitam la LD3 se termina pe la drumul acela perpendicular mai din vale, mai este ceva de lucru.

NGC

PiSi, Pitesti - Sibiu

Quote from: Ionut on June 12, 2018, 10:15:39 PM
Păi nu e gata toată documentatia pentru AM. Trebuie RIM. :)

Quote from: NGC on June 12, 2018, 10:16:36 PM
Corect, lipseste RIM si lipsesc parti componente din RIM. :lol:

Quote from: Ionut on June 12, 2018, 10:21:26 PM
Ca sa nu vorbim OZN-uri. RIM = Raport de Impact asupra Mediului. RIM si SEA (Studiul de Evaluare Adecvata) sunt cele doua documente majore pentru AM.

Quote from: NGC on June 12, 2018, 10:40:28 PM
Nici vorba sa iasa acum. Septembrie e optimist pentru depunerea RIM.

Pentru RIM lipseste de exemplu ceea ce au licitat acum.

A fost lansata licitatia "Elaborarea "Studiului de evaluare a Impactului asupra Corpurilor de Apa pentru proiectul de Autostrada Sibiu-Pitesti"".

Valoare estimata: 133,000.00 RON fara TVA (+ posibilitate contractare servicii suplimentare in valoare de 66,500.00 RON fara TVA)

Termen depunere oferte: 02.07.2018

Fonduri: POIM

Termen predare documentatie: 2 luni de la inceperea contractului