Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 68 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

Trebuie asumată o decizie fermă acum: închiderea porțiunii Margina-Holdea pentru refacerea totală cu redirecționarea traficului fie pe valea Mureșului, fie pe Porțile de Fier ale Transilvaniei, eventual lăsat 68A deschis pe un singur fir doar pentru traficul local. Asta pentru că acum întârzierile cauzate de deviere sunt minime. Când vor fi și LD3 și LD4 deschise, nu se știe câți își vor mai face calculul că totuși nu întârzie mult dacă merg pe DN66 sau DN7.

rizzuh


germanul2012

Cu cca doua saptamani in urma postam un comment despre cat de distrus este DN 68A (segmentul Margina-Holdea) si urgent am fost apostrofat ca aberez deoarece ,,gropile" sunt superficiale si doar in stratul de asfalt. Se scria de unii ca drumul e betonat si rezistent, ba au dat exemple din occident unde sunt destule gropi mai rele decat aici. Bineanteles am primit minusuri (parca ar avea vreo importanta  :lol:).

Ei bine d-lor, eu raman la parerea ca acest segment de drum este poate cel mai important pe directia Romania-vestul Europei si va fi ,,abuzat" la greu in urmatorii 5-6 ani (cel putin) pana la definitivarea tunelurilor din zona autostrazii . Deci, consider ca refacerea sa ar trebui urgentată in mod primordial altfel, pe acolo se va circula offroad :-[.

vancouver

#39108
Articol foarte bun Catalin Drula pe contributors despre starea A1 Lugoj-Deva. Ajuta la popularizare.

O sugestie Catalin: dat fiind ca te adresezi mai ales celor care nu urmaresc forumul si multi nu au o imagine a loturilor si a geografiei, poate nu ar fi rau sa explici la inceput ordinea loturilor. De exemplu asa:

Pentru a va face o imagine mai buna, iata pozitionarea loturilor despre care vom discuta:

Nadlac
- Arad - Timisoara - Lugoj - comuna Margina - LOT 2D - LOT 2E - LOT 3 - LOT 4 - Deva - Orastie - Sebes - Sibiu.

2D - 4 km - este finalizat, dar va fi utilizat numai atunci cand se finalizeaza si 2E
2E - 9 km - include sectiunea de 3 km de tunele, pentru care inca nu exista licitatie de constructie si executia va dura minim 5 ani
3 - 22 km - progres lucrari 80%, actualmente blocat
4 - 20 km - progres xx %, actualmente se lucreaza bine

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

flashu74

^^
Cred ca s-au convins si cei ce nu trec prin zona sau care trec mai rar ca drumul e foarte rau in special intre Cosevita si Cosava, dar si până la Margina. Între timp au apărut și filmulețe din zonă. Trebuie făcut ceva deoarece sunt mulți în tranzit și gps-ul pe acolo te duce nu pe DN7. Dacă se deschid si cele doua loturi LD cu atât mai mult.

flashu74


cristi 74

astia( umb) s nebuni! in loc sa stea ca toti ceilalti constructori, astia fac treaba nene! ma uitam la o poza din 20 martie si la una de ieri au aparut 4 stalpi turnati intr o saptamana. bai nene, ce ne facem daca termina lotul la toamna??? :D

GDPR

^Din pacate, in lipsa LD3, efortul lor ar fi practic inutil.

rocklee

daca il termina .... ne plimbam pe el... cu bicicleta ...cu rotilele ...etc    8)

gdaniel

#39114
Daca o sa deschida in decembrie (sunt optimist din fire) LD4 si partial nodul Ilia de pe LD3, vad ca Gmaps ruteaza pe valea Muresului, drumul fiind mai rapid pana in Arad cu vreo 10 min si mai scurt cu approx. 35km fata de varianta cu intoarcere la Sacamas si de acolo spre Margina... (Cu destinatia Nadlac, iese acelasi timp si 25km in minus pe valea Muresului, cu toate ca inca nu e gata centura Arad si vad ca nici nu ruteaza Gmaps intrarea in A1 pe ciotul A11)

rizzuh

Quote from: gdaniel on March 30, 2018, 04:13:25 PM
partial nodul Ilia de pe LD3

Nu se poate receptiona si deschide partial nodul Ilia. S-ar putea legal, cu actualul regulament de receptie, dar nu doreste CNAIR care este speriata de DNA ca dracul de tamaie.

SILVIUFG

Atunci vin eu si va intreb..... Aseara cum se putea deschide nodul Iernut? Sa presupunem prin absurd ca-l vom termina cum zice mr Serbanescu. Asa a spus lui Ionut si intregii tari ca putem circula prin nod la finalul anului.  :lol: :lol: :lol:

rizzuh

Numai Serbanescu stie asta. Sau se bazeaza ca modifica guvernul regulamentul de receptie, desi tot aseara tot Serbanescu zicea ca el crede ca este un regulament foarte bun si corect.

Sau spera ca va fi gata tot lotul Astaldi? :lol:

carutasul

până la toamnă poate nimeresc un ministru bun :)
Oricum, finalizarea lotului 4 ar pune o presiune enormă pe ei, poate-poate ....

rizzuh

Eh, ce presiune? Ca urla UMB la cei la care (presupunem ca) a cotizat? O sa receptioneze si lasa muzeu, fix ca pe A3 (care este totusi mareata Autostrada Transilvania, nu o simpla A1, sa se intelegem, da?). Care este problema? Se aduna si astia la numarul de kilometri finalizati, nu?